Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ural M67 nierówna praca wolne obroty odbija kopka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wasyl622




Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 50
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 6:50, 05 Paź 2023    Temat postu: Ural M67 nierówna praca wolne obroty odbija kopka

Witam serdecznie. Pacjent Urak M67 silnik po Remoncie wał nowy wałek rozrządu rozrząd odma głowice zawory padarowksi prowadnice zapłon elektroniczny błyskawica czujnik hala gaźniki K68. A teraz do rzeczy mam problem z lewym cylindrem podczas Pracy na wolnych obrotach silnik na tym cylindrze przygasa i znów normuje obroty. Przy odpaleniu starter przy próbie odpalenia odbija Wczesny zapłon. Gdy go opóźnienie silnik dusi się zaś przy odkręcaniu manetki. Zawory ustawiam na 0.08mm gilice gaźnika po opuszczeniu jest gorzej prawy cylinder chodzi Dobrze wkręca się na wcześniejszym zapłonie jak wściekły ale lewy ma właśnie obiaw nierówno pracuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3943
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 8:41, 05 Paź 2023    Temat postu:

Zamień miejscami gaźniki.
Zmierz kompresję ( czy równa)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wasyl622




Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 50
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:29, 05 Paź 2023    Temat postu:

Wczensiej były gaźniki k65T dysze 165 gaźniki były jak kupiłem Urala. Kupiłem tydzień Temu K68 tu próbowałem zmianiac ciągle jest z lewym nie halo. Skład mieszanki wykreonicy na 2.5 oborty co powinno mniej więcej być na 1 obrót. Cylindry były Honowanie luz na zamkach 0.20 ciśnienie prawy 9.1 prawy bije do 8 olej Motul 15w50 zalany głowice były demontowane zmienione uszczelki na te z materiału zawory ponownie zalane naftą na całą noc nic nie puściły docieranie i montaż Zapłon był Pierwszy Sovek wywaliłem To kupiłem Zapłon Ten z czujnikiem Hala moduł golf2 cewka Secento Wał zamontowany nowy wałek rozrządu podpora wału rozrząd pompa oleju szlifowana jej podstawą popychacze zaworowe również laski nowe dźwignie zaworowe nowe imz 4 szt już mi pomysłów brakuję Jak zostanie Ustawiony tak aby kopka nie odbijała dam na późniejszy to po dodaniu gazu będzie się dławił jak by za dużo paliwa miał ale regulacje nie przynoszą jakiejś super poprawy więc zapłon daję wcześniej reakcja na gaz jest super agresywnie wchodzi w oborty ale lewy kuleje podczas pracy z obrotów które ma ustalone co kilka sekund spadają niżej i znów się normują bardziej to irytujące po prawy udało się naprawdę fajnie wyrównać pracę. Przy demontażu fajki próbie zapalnie kopniak odbija w nogę za wczensie i w koło Macieju. oczywiście synchronizacja przeprowadzona
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3943
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 9:49, 05 Paź 2023    Temat postu:

Odbijanie to zapłon, ale coś jeszcze (pływające obroty), może nieszczelność na dolocie? Proste rzeczy typu cewka, kable, fajki czy świece podmieniałeś?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wasyl622




Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 50
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:03, 05 Paź 2023    Temat postu:

Cewka kable to są nowe założone po zmianie zapłonu Świece niee założone są Champion l76c
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wasyl622




Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 50
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:05, 05 Paź 2023    Temat postu:

Głowica nowsze szpilki bez przejściówek przy demontażu głowicy gaźniki zostały zakręcone i dokręcone równomiernie uszczelka gruba termiczna nowa prawa lewa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3943
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 10:30, 05 Paź 2023    Temat postu:

Odpal motocykl i psiknij na doloty samostartem (Plak działa tak samo), czy się nie zmienią obroty, to najlepszy test szczelności. Swiec tych nie znam, ja daje NGK BP 6 HS.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dioblik




Dołączył: 28 Mar 2021
Posty: 117
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Czw 14:39, 05 Paź 2023    Temat postu:

Ja miałem coś podobnego w dolniaku z tym, że bardziej nie równo chodził. Przyczyną okazał się zapłon sovka, który pomimo wskazać diody ( dioda pokazywała ok) nie działał prawidłowo. Może sprawdź kiedy realnie następuje zapłon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wasyl622




Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 50
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:24, 05 Paź 2023    Temat postu:

Miałem pierwszą generację Sovek kupiłem tydzień temu zapłon zdecydowałem się ten któremu sprzedaje kurzak czy Maciek ściągałem z Ukrainy jest dużo lepszy fakt ustawiony ale co zauważyłem że lewym cylinder jest w Gmp a lewy brakuję mu do gmp czy to faktycznie może być przyczyną uszczelki 0.5mm były osądzane przed cylinder Czy było by teraz sens dorobić uszczelkę pod cylinder no 1.5mm i wyrównać to czy Zdecydowanie rozbierać i oddać wał do ustawienia w trójkąt. Wał był kupiony Nowy idealnie zapakowany Orginał a tu takie cuda
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3943
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 17:59, 05 Paź 2023    Temat postu:

Wał stary czy nowy trzeba sprawdzać. Może być różna wysokość cylindrów. Więcej mam doświadczenia z Dnieprami i tu trafiałem różnice wysokości cylindrów do 3 mm. Sovek tylko ten z diodą ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu, na rynku jest sporo chińskich podróbek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wasyl622




Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 50
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:56, 08 Paź 2023    Temat postu:

A więc wracając do Tematu zdemontowałem głowice cylindry i zrobiłem dokładne pomiary. Tłoki odległość korbowodu do przylgni bloku Cylindry i reszta. Z całej tej sytuacji okazało się że cylindry miały inne wysokości różnica 0.85mm niby nie dużo a jednak. Tak to jest gdy kupujemy ,,Nowe,, z Epoki cylindry Żeliwne. Cylinder został zeszligowany z góry aby zniwelować różnice. Zmieniłem uszczelki pod głowicą sprzedawane na Allegro od Ural63 sprzedawca z miedzianą obwódką 0.5mm zamiast aluminiowe. Różnica po odpaleniu wyjaśniła że to było przyczyną całego zajścia. pracuje równo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dioblik




Dołączył: 28 Mar 2021
Posty: 117
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Nie 15:15, 08 Paź 2023    Temat postu:

Fajnie, że ogarnąłeśSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3943
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 16:48, 08 Paź 2023    Temat postu:

Jak się poukłada za 300-500 km zmierz kompresję, ciekawe czy będzie równo? Ruskie części to nie japońskie, zastosowany materiał czy wymiary mają dość dowolne, wszystko co się da trzeba sprawdzać.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wasyl622




Dołączył: 15 Kwi 2021
Posty: 50
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:22, 11 Paź 2023    Temat postu:

Fakt mam większe doświadczenie w tym i nauczkę że należy wszystko sprawdzać dokładnie zanim co Kolwiek się założy. Na ta chwilę kompresja lewy ma 7.8 a prawy ponad 8.4 zbliżony wynik ale musi się wszystko ułożyć na tą chwilę nie pojeździłem i za pewne w tym roku nie dam rady z powodu braku czasu na jazdę 😔
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin