Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

URAL M-67 1978r skrzynia Dnieprowska ZAPŁON
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 18:09, 21 Lut 2013    Temat postu:

Klapek filmik człowieku tym się nie napijesz ze dwa lity co najmniej filmik to zawsze na yu tubie znajdziesz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 18:12, 21 Lut 2013    Temat postu:

Orita nie piję choroba mnie powaliła grypa czy cuś takiego poszcze jak muzułmanin .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orita




Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 11:19, 24 Lut 2013    Temat postu:

Dla potomnych .Żeby nie było zamętu .
Kolega Kucharz sobie poradził ale przy sprawdzaniu zapłonu :
1. Nie wiercimy żadnyh otworów w bloku . Wszystkie potrzebne już zrobili w fabryce . Albo ściągamy głowicę i mierzymy sobie GMP i zaznaczamy sobie na np. wkrętaku . Potem zaznaczamy na wkrętku 2 mm. wcześniej i mamy punkt zapłonu . Poruszając kopniakiem czekamy aż sie ustawi w punkcie zapłonu( 2 mm.przed GMP ) i nabijamy znak ( jeśli go nie ma ) . To samo jeśli robimy poprzez gniazdo świecy - sposób mniej dokładny ale da się .
2.Przy regulacjach silnika NIGDY nie cofamy , jak przelecimy np. punkt zapłonu to kręcimy kopniakiem dalej aż znowu sie ustawi we własciwym momencie . Zawsze sa jakieś luzy w układzie a w rusku to nawet może być ich sporo . Jak kręcimy w druga strone to się sumują i wyjdą bzdury .Zawsze ustawiamy w kierunku kręcenia silnika .
3. Ja żeby sobie ulatwić ( bo miałem czyste koło zamachowe ) nabiłem znaki : DMP - , GMP -- , zapłon + .

Hius zdrowiej bo przez tą trzeźwość całą opinię sobie popsujesz Very Happy .


Ostatnio zmieniony przez orita dnia Nie 11:35, 24 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin