Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprężanie 3,5 i 4
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Simrider




Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:55, 25 Kwi 2020    Temat postu: Sprężanie 3,5 i 4

Część, kupiłem swego czasu Urala z 86 do jeżdżenia wkoło komina, niby radzi sobie, ale z ciekawości sprawdziłem sprężanie, jest tragiczne, założę almotu tłoki i cylinder. Co jeszcze warto w silniku sprawdzić skoro już rozbieram?

Pzdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goli




Dołączył: 01 Maj 2018
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sob 13:43, 25 Kwi 2020    Temat postu:

To zależy ile chcesz wydać i jak zrobić, na sztukę czy dobrze. Myślę że minimum to tłoki, cylindry i głowice. Oczywiście miska olejowa w dół i wszystko dokładnie wymyć a potem nowy olej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Simrider




Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:59, 25 Kwi 2020    Temat postu:

Dobrze, robię dla siebie i dzieciaków, więc koszty to powiedzmy nie problem, najwyżej rozłożę w czasie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3943
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 15:05, 25 Kwi 2020    Temat postu:

Nie koniecznie winne są tłoki, głowice trzeba sprawdzić.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goli




Dołączył: 01 Maj 2018
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sob 15:32, 25 Kwi 2020    Temat postu:

A na początek sprawdź luzy zaworowe, może któryś podparty i ciśnienia nie będzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Simrider




Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:30, 25 Kwi 2020    Temat postu:

Na obydwu cylindrach byłby podparty?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3943
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 21:06, 25 Kwi 2020    Temat postu:

Mogą być nawet wszystkie 4 zawory podparte. Luzy sprawdzić jest łatwiej i taniej jak robić remont. Dobrze też zrobić próbę olejową, za nim się porozbiera. Wtedy wiadomo czego się spodziewać.
Silnik na którym jeżdżę składałem po taniości na sezon. Głowice zrobiłem, stare tłoki i cylindry zostały, poszły nowe pierścienie. I tak już 6 czy 7 sezonów przeleciało. W zeszłym roku ruszyło mnie sumienie i naszła myśl o prawdziwym remoncie. Zmierzyłem kompresję, wyszło 7,5 i 8. Sumienie spokojne, dalej nic nie robię.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Simrider




Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:13, 26 Kwi 2020    Temat postu:

Na lewym 0,3 i 0,2 na drugim cylindrze luz minimum 0,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3943
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 12:29, 26 Kwi 2020    Temat postu:

No to rozbieraj i rób weryfikację.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Simrider




Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:48, 27 Kwi 2020    Temat postu:

To jeszcze podpytam,jaka głowicę i zawory, są jakieś zamienniki od ruskich wyrobów?

Edit:Dobra poczytałem sobie w necie i już z grubsza wiem


Ostatnio zmieniony przez Simrider dnia Pon 13:42, 27 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 14:18, 27 Kwi 2020    Temat postu:

Zawory Paradowscy lub Audi, jak masz dobrego tokarza, który poprawi zamki. Prowadnice również samochodówka. Nie kupuj przypadkiem zaworów/prowadnic ruskich czy też ukraińskich - to straszny badziew...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Simrider




Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:29, 27 Kwi 2020    Temat postu:

Sam się głowicy nie podejmę , wyśle gdzie do regeneracji, niech wymienia bebechy. Tylko jeszcze zastanawiam się nad cylindrem i tłokami, dać Almotu czy jak kiedyś pisałeś bawić się od CC?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Simrider




Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:58, 27 Kwi 2020    Temat postu:

klapek napisał:
Przepis na sukces i dziesiątki tyś km bezawaryjnej pracy silnika Ural:
- zawory Paradowscy
- tłoki i pierścienie CC700
- wałek rozrządu Świątek
- tuleje cylindrowe Krotoszyn
- poprawiona magistrala olejowa z zewnętrznym filtrem samochodowym
- gaźniki Bing lub japońskie
- wał zrobiony w Poznaniu
- cewka od CC.


poprawiona magistrala olejowa z zewnętrznym filtrem samochodowym-cos więcej na ten temat?

wał zrobiony w Poznaniu - jaka firma?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zapass




Dołączył: 08 Lip 2018
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 19:40, 27 Kwi 2020    Temat postu:

Dor Mar Poznań
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3943
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 20:25, 27 Kwi 2020    Temat postu:

Remont zrobiony zgodnie z tymi zaleceniami ma jak najbardziej szansę na skuteczny. Tyle że taniej jest kupić dobry silnik od BMW Very Happy
Wojtek

PS
Wał w Poznaniu to 650 zł, wałek Swiątka to 500 zł a to dopiero 2 elementy układanki.


Ostatnio zmieniony przez Cyrograf15 dnia Pon 20:28, 27 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin