Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Glosna praca lewego cykindra

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fifa9426




Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 20:57, 18 Kwi 2020    Temat postu: Glosna praca lewego cykindra

Mam pytanko co to moze byc . Od samego poczatku mam problem z lewym cylindrem srtasznie glosno pracuje . Myslalem na poczatku ze to moze zawory sie rozregulowuja ale ustailem juz tak ze luz jest ok . Kompresja sprawdzona na aluminiowej podklace pod glowice mial nieszcelnosc i bylo niecale9 bar . Dalem podkladke zbrojona i jest 10 na obydwu. Ale to nie koniec notorycznie swieca na lewym jest czarna gaznikik68. Moge sobie dac na pierwsza pozycje iglice i dalej to samo gdzie na prawym jest na 4 zabku i swieca jest koloru ceglanego . Kolejna prawa to takie pukanie w wydech z prawego wydechu jest jednostajny dzwiek i podmuch spalin a na lewym wali w tlumik jak lokomotywa . Zaplon elwgtroniczny czy mechaniczny nie robi w tym przypadku zadnej roznicy . Zawory sprawdzone sa szczelne. Przewody wn tez sa nowe . Ktos ma jakies pomysly ? Glosna praca tyczy sie dzwieku z cylindra .

Ostatnio zmieniony przez Fifa9426 dnia Sob 20:58, 18 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3935
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 21:11, 18 Kwi 2020    Temat postu:

Zamień gaźniki miejscami.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifa9426




Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 7:46, 25 Kwi 2020    Temat postu:

Głośna praca lewego gara rozwiązania > okazało się że rurki oslaniajace popychacze po lewej stronie byly poluzowane i oblrecaly się wokół wlasnej osi . Spróbuje jeszce z zamiana gaznokow stronami . Tal sobie pomyslalem ze to moze byc cps z napieciem linek od gazu czy nie powinienem ustawic najpier wolnych obrotow na odpietych linkach a pozniej podpiac linki i zsynchronizowac przepustnice ? Moze w tym jest prpblem ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3935
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 8:29, 25 Kwi 2020    Temat postu:

Linki gazu mają mieć równy luz, około 3 mm. Trzeba to skorygować po ustawieniu wolnych obrotów. Jeżeli osłony popychaczy były luźne a silnik nie zalał olej, to znaczy że głowica NIE MA SMAROWANIA ! ! ! To jest przyczyna łomotu.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifa9426




Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 11:01, 25 Kwi 2020    Temat postu:

Jak zdjalem pogrywe zaworow to w srodku byl ojel wiec smarowanie bylo rurki po prostu mialy nieszcelnosc na tych gumkach glownie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3935
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 11:08, 25 Kwi 2020    Temat postu:

Smarowanie głowic realizowane jest przez popychacze, to jedyne dojście oleju. Jeżeli jest tam nieszczelność i nie cieknie, to nie rozumiem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Goli




Dołączył: 01 Maj 2018
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sob 13:39, 25 Kwi 2020    Temat postu:

Zamień miejscami gazniki tak jak inni radzą, ale ja miałem to samo. Powodem jest zła synchronizacja gaźników. Gdzieś nawet pytałem czemu jeden gar chodzi głośniej od drugiego, dobrze by było gdybyś miał termometr laserowy, na bank masz inne temperatury na kolankach
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifa9426




Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 16:29, 25 Kwi 2020    Temat postu:

Rurki olejowe w lewym cynindrze byly osadzone luzno ale byly woec olej do zaworow dostawal sie normalnie natomiast byly osadzone dosc luzno w miejscu gdzie jest cylinder i stad wudobywal sie dzwiek z silnika na domiar tego jedna gumka tez byla bardziej miekka od innych i pod wplywem ciepla robila sie zbyt elastyczna i nawet byla widac ze z tego miejsca wydostaje sie dym z silnika . Podociskalem wszystko tak jak trzeba i jest cisza. Nie wiem czego kolega cyrograf nie rozumie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin