Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Różnice eksploatacyjne - Wskazówki dla początkujących
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 9:54, 16 Sie 2009    Temat postu:

pio999 napisał:
To jednak trzeba będzie zakupić, przy okazji silniczek się doszczelni bo biedactwo krwawi prosto na moje spodnie i teściowa krzyczy, że doprać nie może Crying or Very sad

To teściowa pierze ci portki?? Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojt@s




Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 12:58, 16 Sie 2009    Temat postu:

Tak jak ja mam w kaśce, pompę od uralca, to co prince zauważył trzeba mieć pierścionki z prawdziwego zdarzenia żeby nie przepuszczały.

A ja może też coś napiszę od m-67 ( 5 sezonów służy )
- po założeniu gaźników k-68 wreszcie ograniczyłem spalanie i dynamika wzrosła, oryginalne bodajże 302 to się nadawały na śmietnik
- alternator niestety ładuje od 2 tys obr. , fakt że bez awaryjnie, 150Watt wystarcza nawet, światła bardzo ładne i wreszcie coś widać ( jak na starocia )
- rama choć każdy powie paskudna jest pancerna i zmienia prześwit motocykl, według mnie idealna w teren
- jakość wykonania oryginalnych ruskich tłoków to żenada
- hamulec na koło wózka, całkiem fajny patent
- podwójny rozpierak przedniego hamulca
- licznik przebiegu dziennego/tankowania

I wszyscy powiedzą żę słaba jakość wykonania, zgodzę się. W moim przypadku tylko odpukać skrzynia jest pancerna tak samo jak dyferencjał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pio999




Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgrów

PostWysłany: Pon 8:19, 17 Sie 2009    Temat postu:

klapek napisał:
pio999 napisał:
To jednak trzeba będzie zakupić, przy okazji silniczek się doszczelni bo biedactwo krwawi prosto na moje spodnie i teściowa krzyczy, że doprać nie może Crying or Very sad

To teściowa pierze ci portki?? Laughing


Do pralki wkłada i płacze (mieszka ze mną to jakieś normy musi spełniać)

Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 12:04, 17 Sie 2009    Temat postu:

klapek napisał:

To teściowa pierze ci portki?? Laughing

A znasz taką pralkę co składa porteczki w kosteczkę i wkłada do szafki? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 21:57, 25 Sie 2009    Temat postu:

Wracają do tematu - moje subiektywne odczucia:

- Emka - niesamowity klimat - przenosisz się w lata 30-40-50. Niska super prowadzenie - ale skok zawieszenia (sówaki) dla miłośników "ofrołdu" nie jes imponujący. Ceny częsci wcale nie takie wysokie jeśli ktoś wie, czego szuka i na każdej Łodzi węszy o rana do nocy za okazją Smile
- Kaśka - katowałem ładnych parę lat i nie wyciągałem silnika z ramy bo nie było potrzeby. Silnik nie do zajechania. Moto nabierało wody do wszystkiego a po wymianie oleju dalej jazda.
- Dniepr - niezwykle paskudny wymago tuningo optycznego. Jeśli chodzi o awaryjność to ostatnio moim byłem na Ukrainie (2500 km) i drugi raz też pojechał bym dnieprem - części dostępne w każdej wsi i jeszcze 30% - 40% tańsze niż u nas.

Dla początkujących - jeśli ktoś nie ma kasy "na bochato" to polecam kupno dniepra następnie jazda aż padnie silnik i wymiana silnika na dolniaka ( oczywiście cały czas praca nad wizerunkiem maszyny - wymiana zbiornika, siedzeń, lamp..... bo moim zdaniem jazda dnieprem kanapowcem oryginalnym jest możliwa tylko po odludnym terenie w bezksiężycową noc)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin