Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Sob 22:45, 15 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dziękuję bardzo pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Nie 23:03, 27 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Pany daje koła do centrowania i jakie musi być przesunięcie bebna względem obręczy czy ma być na równo centralnie czy może przesunięcie w lewo,prawo.Koła pół bebny.Obręcze nowe ruskie. szprychy też pewnie chiny a piasty z bębnem też nowe ale kto wie z kad.Chciał bym sie. wiedzieć ponieważ jak jutro,pojutrze zawioze koła to sie zapyta jak zrobić i nie wiem dlatego pytam.Jak by ktoś coś to prosze napisac |
|
Powrót do góry |
|
|
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Pon 21:38, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Nikt nic nie wie |
|
Powrót do góry |
|
|
Stara ema
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 117 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:43, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Jest przesunięte w stronę szczękotrzymacza. Nie pamiętam dokładnie ile, ale jak skręcisz równo szprychy to się ustawi. Coś około 1cm to było chyba a i tak dobrze jest założyć na moto i ewentualnie skorygować do reszty by było w środku. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:50, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Wszyscy Cie zlali bo takie info jest i w rysunkach i pewnie w instrukcji.
Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pon 22:50, 28 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Wto 13:16, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Szukałem ale nic nie znalazłem dlatego zapytalem sie jedyne co mam to rysunek koła z pół bębnem no i problemo bo po rosyjsku i nie wiem do konca który wymiar z kad bo jest ich pelno.Niestety nie posiadam takiej wiedzy jak panowie tutaj dlatego pytam. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 13:34, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Micha napisał: | To pomoże:
[link widoczny dla zalogowanych]
rant bębna poniżej felgi 4-5 mm. w nowym kole. |
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Wto 13:58, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
No mam ten sam rysunek ale dzięki bardzo podziękować |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 423 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Wto 21:38, 29 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
e tam liczenie jakiś mm, te piasty (jak widać też na rys) zaplata się tak aby linia krawędzi felgi z linia tego "wienca" (nie wiem jak to nazwać), w który wchodzą długie szprychy się "nakładały", patrząc na rzut F-F z tego rys co podaliście (czyli ten pierwszy od lewej), no i rada emy zalecana bo czasem różnie bywa |
|
Powrót do góry |
|
|
erebos
Dołączył: 19 Sty 2014 Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:47, 01 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Same zaplatanie szprych to pikus ale wycentrowanie kola to już niezła jazda.Właśnie jestem na tym etapie i za cholerę nie mogę dobrze wycentrowanie.Robienie starych ruskich felg to nie to co nowe prosciutkie |
|
Powrót do góry |
|
|
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 486 Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Pią 16:19, 02 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A te nowe radzieckie myślisz że lepsze od starych?Spaw obręczy to mistrzostwo świata Wiesz ile sie z tym na ćwiczyłem ażeby to w miarę wyglądało.Co do centrowania jak zrobisz to z tolerancją do 2mm to jesteś gość |
|
Powrót do góry |
|
|
erebos
Dołączył: 19 Sty 2014 Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:44, 02 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Fakt spawy to tragedia.Nowych felg jeśli nawet i lepsze to nie chcę bo szkoda mi oryginalnych z przetloczeniami |
|
Powrót do góry |
|
|
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Sob 16:32, 10 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Koła załatwione teraz przyczepa czy jak tam zwiecie każdy inaczej.Chodzi o wałek skretu.To może zacznę tak od strony ośi koła przykręcona jest do wałka skretu w środku są tulejki pokładki filc itp.i to wszystko łączy sie z wałkiem skretu idąc dalej łączy sie z uchwytem przyczepy bocznej.Moje pytanko czy to powinno sie ruszać w górę i dół jak zawieszenie.Bo od strony ośi w ramie są dwa odbojniki gumowe i z tego wychodzi ze powinno pracować i czy całość włącznie z osią koła wałkiem skretu i bocznym mocowaniem przyczepy powinno pracować.Bo od strony mocowania przyczepy jest jeszcze jakby tulejka która wchodzi w rame a puzniej mocowanie i jest zacisniete dwiema srubomi.I chciał bym sie dowiedzieć jak to ma być wszystko poskladane. |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin-organizator
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 367 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lebork
|
Wysłany: Sob 17:21, 10 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
po kolei , lub mówiac inaczej prawidłowo.... |
|
Powrót do góry |
|
|
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Sob 22:11, 10 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
No to czy oś koła wałek skretu i mocowanie przyczepy powinno pracować razem.Ruszać sie w górę i dół jak np wachacz. |
|
Powrót do góry |
|
|
|