Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

remont silnika
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Nie 17:55, 28 Sie 2016    Temat postu:

To ja wiem że chromowany idzie na samą górę ale mam 2 pierścienie olejowe i jeden ma kant ścięty a drugi prosty a natomiast drugi pierścień ma oby dwa kanty ścięte
i teraz gdzie jaki założyć


Ostatnio zmieniony przez k-750 dnia Nie 18:37, 28 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 18:46, 28 Sie 2016    Temat postu:

Ten co ma oba kanty sciete daj pod uszczelniającymi a ten co ma jeden sciety daj scieciem w gore na samym dole.
Wlasnie dlatego nie stosuje jakiś algniotów które są z kiczowatymi pierscieniami tylko daje sie markowy tlok i markowe pierscienie z napisami itd.gdzie wszystko smiga dlugo i szczesliwie.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 18:47, 28 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Pią 6:43, 02 Wrz 2016    Temat postu:

Powiem tak tłoki almoty a pierścienie za firmy Blus M.K. S.C., Łódź
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 21:35, 02 Wrz 2016    Temat postu:

Spoko Smile)) tylko te pierscienie są masakrycznie szerokie i straty tarcia sa spore i odbieraja moc temu silnikowi:)))) a swojego zadnia tez te pierscienie nie spelniaja za bardzo mimo ze takie szerokie.
Na tych tlokach zrob luzu co najmniej 0,10mm


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 21:36, 02 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Pon 20:45, 05 Wrz 2016    Temat postu:

Szukam i nie umiem zaleź jaki ma być luz zaworowy ssanie i wydech
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 486
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Pon 20:59, 05 Wrz 2016    Temat postu:

0.10mm na ssącym i wydechu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Wto 17:20, 06 Wrz 2016    Temat postu:

Teraz już wiem dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Czw 16:52, 12 Sty 2017    Temat postu:

Panowie mam problem .Remontuje swojego rusa wszystkie części nowe i teraz gdy go chce zapalić już prawie od 3 tygodni tylko lekko kichnie z gaźników i nic więcej

Pomocy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 18:11, 12 Sty 2017    Temat postu:

Umiesz obsługiwać dźwignię kąta zapłonu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Czw 19:28, 12 Sty 2017    Temat postu:

Nie bardzo wiem o co chodzi
Nie wiem czy to ma znaczenie ale w moim k 750 mam alternator założony i czy cewka jak jest na 6 v czy może być na 12 v


Ostatnio zmieniony przez k-750 dnia Czw 19:34, 12 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 19:33, 12 Sty 2017    Temat postu:

Dźwignia opóźnienia zapłonu na kierownicy, przy pomocy linki zpięta z aparatem zapłonowym.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Czw 19:35, 12 Sty 2017    Temat postu:

No to wiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Czw 19:44, 12 Sty 2017    Temat postu:

Na nowych gaźnikach mam iglice na środku ustawione
wszystkie przewody wysokiego napięcia nowe aparat zapłonowy nowy wszystkie styki czyściłem pilnikiem i papierem ściernym ,iskra na cylindrach jest ale nie wiem czy może w gmp ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 19:45, 12 Sty 2017    Temat postu:

Alternator to instalacja 12V. Cewka 6V może ulec zniszczeniu. Zamontuj dwuszczałową butelkową z Malca.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k-750




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielowieś

PostWysłany: Czw 19:55, 12 Sty 2017    Temat postu:

Aha no chyba że narazie zastosować akumulator 6 v bo itak jeszcze alternatora nie mam podłączonego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin