Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol




Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieś pod Wrocławiem

PostWysłany: Czw 20:14, 17 Mar 2011    Temat postu: Problem?

Witam wszystkich!
Niedawno postanowiłem odpalić mój pojazd jakim jest dniepr mt-11. Problem powstał po odpaleniu mianowicie motor normalnie odpalił ale z gara bliżej wózka bardzo mocno strzelał, widziany był też wystrzał płomienia z tłumika. Co może być nie tak ? Jakieś pomysły (Mi znajomi mówili, że może być to zapłon ewentualnie wypalone gniazda zaworowe) ?
Proszę o pomoc! Question
A i jeszcze jedno pytanie z innej beczki: Ma ktoś może odsprzedać tłumik do wsk 3 125 ccm ?


Ostatnio zmieniony przez Karol dnia Czw 20:16, 17 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Innytruder




Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarczyn

PostWysłany: Pią 7:47, 18 Mar 2011    Temat postu:

zacznij od prostych rzeczy typu świeca, cewka. Nastepnie gaźnik stan paliwa w komorze itp. głowice ściagaj na końcu. Napisz jakie masz gazniki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:14, 18 Mar 2011    Temat postu:

Sprawdz luzy zaworowe, a jesli sa OK to przejedz sie dobre kilkanascie km goniac go na niskich biegach i wysokich obrotach..
Jezeli to nie swieca to zawsze jeden zawor sie nie domyka po dluzszym ssaniu i trzeba go "doklapac" podczas jazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 19:00, 18 Mar 2011    Temat postu:

Kompresje wystarczy sprawdzić. Jak jest coś nie tak z zaworami to odrazu wyjdzie. Uciekające zapłony w wydech często spowodowane są zapuźnym ustawieniem zapłonu. Bardzo mocne wystrzały z tłumika mągą powstawać z zgromadzonego w nim paliwa. To wtedy gdy cylinder nie zawsze pali > cewka, świeca, kable.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol




Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieś pod Wrocławiem

PostWysłany: Pią 20:34, 18 Mar 2011    Temat postu:

Dzięki wszystkim za odpowiedź. Gaźniki mam k68 w ubiegłym roku na nich jeździłem i było w sumie dobrze, bardzo rzadko "strzelał". Zawory były regulowane w grudniu odpaliłem go z kolegą i wszystko było git. A teraz (jak go ostatnio odpalałem) strzela jeszcze bardziej. Cewka jest od malucha ale działa. Mam już kupioną nową ruską bede niedługo wynieniał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Innytruder




Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarczyn

PostWysłany: Pią 20:58, 18 Mar 2011    Temat postu:

cewke z malca bym zostawił. Ruską sprawdź i miej na zapasie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 22:25, 18 Mar 2011    Temat postu:

Po prostu przyspiesz ciut zapłon paliwo się zbiera i bedzie walił z rury ogniem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Sob 11:40, 19 Mar 2011    Temat postu:

Sprawdz w takeij kolejności, świeca, kable, cewka, zapłon(w tym przerwa na platynach, zawory. Stawiam na świecę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Harcerz




Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wrocław

PostWysłany: Sob 17:04, 19 Mar 2011    Temat postu:

ściągnij paliwo i zalej nowe, ale najpierw sprawdź, czy prawy cylinder dostaje paliwo, bo może być tak że, pomimo jednego kranika lewy dostaje, a prawy nie i będzie kichał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Nie 20:08, 20 Mar 2011    Temat postu:

Stawiam na źle wyregulowany gaźnik oraz przyspieszenie zapłonu. Może też być zatkany filtr powietrza i nie ma odpowiedniego przepływu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crovaxus




Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański

PostWysłany: Nie 22:15, 20 Mar 2011    Temat postu:

a ja stawiam na kondensator bo też może tak być. Normalny objaw to niedopalanie jednego gara i strzelanie. u mnie było to samo. dokręć na szybkiego drugi i zobacz wtedy. A jak nie to sprawdź jak reszta mówi czyli kable, świeca, gaźnik i zawory chociaż zawory na 1 miejscu bym sprawdził bo luzy zawsze mogą powstać. A co do filtra to jakby był zatkany to wogóle by nie chodził lub chodził jak na "ssaniu" więc to napewno nie.

Ostatnio zmieniony przez crovaxus dnia Nie 22:20, 20 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol




Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieś pod Wrocławiem

PostWysłany: Nie 20:02, 27 Mar 2011    Temat postu:

Ponowne Dzięki za odpowiedź. Kranik raczej odpada bo w sierpniu zakupiłem nowy, paliwo napewno dochodzi. Świeca to też nie jest raczej bo zamieniałem je miejscami i dalej strzelał.Cewka z malucha już była i działa. Zostaje mi w takim razie zapłon, filtr, gaźnik, kable no i gniazda zaworowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol




Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieś pod Wrocławiem

PostWysłany: Nie 21:32, 27 Mar 2011    Temat postu:

Mam jeszcze jedno pytanie ale wogóle nie dotyczy ono dniepra. Otóż poszukuje podróby gaźnika jikov na pojemność 350, szerokość gardzieli musi być między 28mm-30mm, Gaźnik musi być schowany pod osłonami bocznymi w jawie 250, model: 353. Gaźniki jikova o szerokości gardzieli 28mm były produkowane w latach 50', 60' i 70'? To może być trudne i pewnie mnie wyśmiejecie ale warto spróbować. Jakbyście chcieli coś dopytać to postaram się udzielić odpowiedzi.

Ostatnio zmieniony przez Karol dnia Nie 21:50, 27 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Harcerz




Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wrocław

PostWysłany: Śro 22:58, 30 Mar 2011    Temat postu:

zamień gażniki to wykluczysz gaźniki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karol




Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieś pod Wrocławiem

PostWysłany: Pią 14:34, 27 Maj 2011    Temat postu:

Zamieniłem gaźniki i to nie one były powodem. Okazuje się że zawór ten od strony ganika już był wyszczerbiony i gniazdo zaworowe było do chrzanu. zostało to zrobione i teraz za zwyczaj działa na dwa gary.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin