Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3930
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 18:29, 27 Maj 2011    Temat postu:

Czyli tak jak pisałem. Na początek sprawdzić kompresje i odpada cała zbędna szamotanina. Najłatwiej obwiniać gaźniki, a jak taki nie jest całkowicie zatkany to jakoś tam pali śilnik.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Q3ma




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Pią 16:05, 22 Lip 2011    Temat postu:

postanowiłem tutaj dodać swój problem
oddałem cylindry do honowania i nie wiem czy nie zauważyłem rysy(to nawet nie rysa a wżer) czy powstała podczas honowania (od razu pytanie czy honowanie jest prawidłowe??)
wydaje mi się że cylinder nie maił takiej rysy ale ręki nie dam uciąć.






Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3930
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 16:28, 22 Lip 2011    Temat postu:

Nie widze tu śladów honowania, to wygląda na toczenie.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 20:44, 22 Lip 2011    Temat postu:

I do tego debilne to toczenie teraz to szmelc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 20:46, 22 Lip 2011    Temat postu:

Może być wadliwy odlew
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 20:48, 22 Lip 2011    Temat postu:

Ja się dzisiaj poddałem cudak mnie pokonał za cholerę nie ustawię wolnych obrotów na lewym garze
Jak już się wydaje że ok. przejadą 100 m i albo chodzi za szybko albo gaśnie
i tak w koło.


Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Pią 21:02, 22 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Q3ma




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Pią 14:11, 26 Sie 2011    Temat postu:

co sądzicie o tym Wink chodz mi tutaj o tulejowanie

Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 14:31, 26 Sie 2011    Temat postu:

Dodaj że pierwotna ma grubość 2mm ^^ a wciśnięta gołym okiem widać że cieńsza...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 16:27, 26 Sie 2011    Temat postu:

Dziwne to to. Albo ktoś kto wprasowywał miał małą tuleję, albo bał sie za dużo roztoczyć żeby dół cylindra przy nasadzie nie odleciał przy montażu. Tak czy owak można było to zrobić lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:48, 26 Sie 2011    Temat postu:

Ta wyrazna przerwa miedzy oboma tulejami dobrze nie wrozy.
O zadnym honowaniu tulei mowy tu nie ma, honowanie zostawia rysy krzyzujace sie ze soba i czasem kat tego krzyzowania jest dosc wazny.
Cylinder z taka rysa w tulei moze miecl klopot ze sprezaniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Q3ma




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Pon 23:38, 19 Gru 2011    Temat postu:

Adam M. napisał:
Ta wyrazna przerwa miedzy oboma tulejami dobrze nie wrozy.
O zadnym honowaniu tulei mowy tu nie ma, honowanie zostawia rysy krzyzujace sie ze soba i czasem kat tego krzyzowania jest dosc wazny.
Cylinder z taka rysa w tulei moze miecl klopot ze sprezaniem.

Może i miał nawet Panie Adamie
jechał dziwnie strzelał kicha prychał zwłaszcza przy puszczaniu z wyższych obrotów jak np jechałem i puszczałem manetkę gazu i wtedy strzelił z wydechu
obecnie po wymianie tłoków i cylindrów jeździ się przepięknie.
Honowanie było robione w Gorzowie Wlkp zadzwoniłem do Pana który wykonywał zlecenie niestety, nie wiem co dokładnie zlecono bo pojechał mój znajomy (zadzwoniłem do gościa który robił "honowanie"
zapytałem czy to jest honowanie odpowiedział że NIE)
że koleś kazał mu przeszlifować ale jaki sens ma szlifowanie tulei cylindra w kółka ??
To jest druga rzecz której pojąć nie mogę jak ktoś kto szlifuje na codzień cylindry może wykonać takie "przeszlifowanie". A do tego z rysą po sworzniu. (według mnie to jest psychopata)!


Ostatnio zmieniony przez Q3ma dnia Wto 0:07, 20 Gru 2011, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:58, 20 Gru 2011    Temat postu:

To co zostalo zrobione wyglada mi na wytaczanie.
Ze szlifowaniem tez nie ma to nic wspolnego, bo powierzchnia po szlifowaniu ma o wiele wieksza gladkosc.
Czy to znaczy ze kupiles lepsze cylindry ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Q3ma




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Wto 1:15, 20 Gru 2011    Temat postu:

tak kupiłem cylki a do tego sprawdziłem pasowanie za pomocą średnicówki oraz mikrometru
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 21:37, 20 Gru 2011    Temat postu:

Pewnie przejechal miare na wytaczarce i tak zostawil heh bo tam szlifowania nie ma.Tylko co to za firma bo ja bym sie wstydzil takie cos oddac klientowi ehh...a ta rysa mysle ze powstala poprzez przytarcie gdy robil wyjazd z cylindra.Po wcisnieciu tulei pownien to zaszlifowac .....

Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 21:44, 20 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
foni-r




Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osowiec Twierdza

PostWysłany: Pią 22:25, 30 Gru 2011    Temat postu:

Przede wszystkim co za spec widząc taka szramę decyduje się na zrobienie szlifu Surprised
Rysa na podstawie fotki ma kolor ciemny więc nie powstała teraz.
Ile to kosztowało?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin