Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz Koblenz
Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koblenz
|
Wysłany: Nie 18:45, 18 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Witam Prosilbym o dane jaka powinna byc kompresja cylindrow w K-750??? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz Koblenz
Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koblenz
|
Wysłany: Sob 16:26, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Witam
Sprawdzalismy kompresje Prawy cylinder ma kompresje 6 a lewy cylinder 4,5
I co dalej??? Trzeba sciagnac glowice i cylinder.?? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Michal_
Dołączył: 08 Kwi 2013 Posty: 424 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa
|
Wysłany: Pon 8:12, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
sprawdź którędy koprecha ucieka |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Pon 9:44, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Mariusz Koblenz napisał: | Witam Prosilbym o dane jaka powinna byc kompresja cylindrow w K-750??? |
Stopien sprezania w dolniaku wynosi 6.0 -bez jednostki.
P=0,125x6.0=0,75 Mpa
Czyli cisnienie sprężania w dolniaku wynosi 7,5 [bar] [at] [atm]
Bary , atmosfera fizyczna czy techniczna roznia sie o setne czesci czyli praktycznie to samo.
0,125-to stala dla silników czterosuwowych o zaplonie iskrowym
0,21-to stala dla silników czterosuwowych o zaplonie samoczynnym
I pamietaj zeby przy sprawdzaniu cisnienia sprezania trzymac gaz do deski zeby przepustnice byly otwarte bo inaczej moze byc bledne wskazanie.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 9:51, 26 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz Koblenz
Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koblenz
|
Wysłany: Pon 18:57, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
dziekuje no zle zmierzylismy cisnienie trzeba powtorzyc jeszcze raz pomiar ale jak juz na poczatku pisalem dzwoni mi w lewym cylindrze i koledzy podejrzewaja ze zlapalo pierscienie jak znajde troche czasu to rozbieram i podziele sie chetnie informacjami. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz Koblenz
Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koblenz
|
Wysłany: Wto 18:24, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Witam
Wczoraj mialem chwilke czasu i sciagnolem Glowice lewego cylindra i tak jak podejrzewaliscie sa male Rysy na Tulei w Ktorej porusza sie Tlok .
Nie rozbieralem wiecej ale stwierdzilem ze przepuszczala tez uszczelka pod Glowica w dwoch miejscach czasami mialem na bucie plame oleju i okazalo sie ze spod dwoch srob przepuszczala uszczelka.Mam pytanie czy jezeli okarze sie ze pierscienie sie zapiekly mozna zalozyc takie same jak byly przedtem czy trzeba zrobic szlif cylindra i nowy tlok i pierscienie???
Mozna zrobic szlif jednego cylindra czy trzeba zrobic oby dwa???
Sproboje dolaczyc zdjecie Cylindra z Rysami. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz Koblenz
Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koblenz
|
Wysłany: Wto 19:03, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz Koblenz
Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koblenz
|
Wysłany: Wto 19:06, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 20:23, 10 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Niestety, zdjęcia nie widać. W silniku po remoncie, pierścienie się nie zapieką, z prostej przyczyny. Brak nagaru. Rysy/przyłapanie tłoka są z powodu gównianego materiału, z którego robi się tłoki. Tłok się rozszerza nadmiernie i dupa... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz Koblenz
Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koblenz
|
Wysłany: Śro 21:56, 11 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Klapek gdzie mozna wstawic zdjecie zebys mogl zobaczyc???
Bo ja nie wiem.
Ja nie wiem Motor byl odrestaurowany i silnik po emoncie.jakie tloki i piercienie wybrac zeby byly dobre i sie nie psulo? Te sa z Elmotu podobno mnie nie pytaj ja nie Mechanik a chcialbym zeby tykalo jak w szwajcarskim zegarku |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 6:56, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
klapek napisał: | Niestety, zdjęcia nie widać. W silniku po remoncie, pierścienie się nie zapieką, z prostej przyczyny. Brak nagaru. Rysy/przyłapanie tłoka są z powodu gównianego materiału, z którego robi się tłoki. Tłok się rozszerza nadmiernie i dupa... |
Moze przylapac pierscionki bo juz sie tak spotkalem kilka razy a dlatego ze jak zalapie tloka to czasmi zaciąga aluminium na pierscien przez co pierscionek nie sprezynuje i nie dolega do gladzi cylindra tylko jest zacisniety w rowku.Wówczas trzeba rozebrac wyjac pierscien i wyrowkowac najlepiej starym zeby swobodnie sie obracal w rowku.
Kiedys tak mi zalapalo w maluchu olejowego pierscionka bo zaplon byl za wczesny a gonilem go trasa 300km w upał i na drugi dzien rano jak go odpalilem to dym a silnik byl po kapitalce i pasowanie bylo za ciasno zrobione jak sie pozniej okazalo bo 0,05mm . |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 7:04, 12 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Mariusz Koblenz napisał: | Klapek gdzie mozna wstawic zdjecie zebys mogl zobaczyc???
Bo ja nie wiem.
Ja nie wiem Motor byl odrestaurowany i silnik po emoncie.jakie tloki i piercienie wybrac zeby byly dobre i sie nie psulo? Te sa z Elmotu podobno mnie nie pytaj ja nie Mechanik a chcialbym zeby tykalo jak w szwajcarskim zegarku |
Tutaj sobie wstaw fote i pozniej skopiowac linka an forum i masz:))))
Ale bez logowania znikna za 14 dni te zdjecia.
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz Koblenz
Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koblenz
|
Wysłany: Pią 17:09, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz Koblenz
Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koblenz
|
Wysłany: Pią 17:11, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Dzieki Klapek udalo sie mozesz zobaczyc i sam Ocenic .
Mozna zrobic szlif jednego cylindra czy zawsze trzeba zrobic dwoch??? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz Koblenz
Dołączył: 12 Sie 2013 Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koblenz
|
Wysłany: Pią 17:13, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Dzieki Dawid za Linka gdzie mozna wstawiac zdjecia |
|
Powrót do góry |
|
 |
|