Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lewy Cylinder Glosniejszy niz Prawy K-750
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz Koblenz




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koblenz

PostWysłany: Nie 18:45, 18 Sie 2013    Temat postu:

Witam Prosilbym o dane jaka powinna byc kompresja cylindrow w K-750???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koblenz

PostWysłany: Sob 16:26, 24 Sie 2013    Temat postu:

Witam

Sprawdzalismy kompresje Prawy cylinder ma kompresje 6 a lewy cylinder 4,5

I co dalej??? Trzeba sciagnac glowice i cylinder.??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pon 8:12, 26 Sie 2013    Temat postu:

sprawdź którędy koprecha ucieka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 9:44, 26 Sie 2013    Temat postu:

Mariusz Koblenz napisał:
Witam Prosilbym o dane jaka powinna byc kompresja cylindrow w K-750???


Stopien sprezania w dolniaku wynosi 6.0 -bez jednostki.
P=0,125x6.0=0,75 Mpa
Czyli cisnienie sprężania w dolniaku wynosi 7,5 [bar] [at] [atm]
Bary , atmosfera fizyczna czy techniczna roznia sie o setne czesci czyli praktycznie to samo.
0,125-to stala dla silników czterosuwowych o zaplonie iskrowym
0,21-to stala dla silników czterosuwowych o zaplonie samoczynnym

I pamietaj zeby przy sprawdzaniu cisnienia sprezania trzymac gaz do deski zeby przepustnice byly otwarte bo inaczej moze byc bledne wskazanie.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 9:51, 26 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Mariusz Koblenz




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koblenz

PostWysłany: Pon 18:57, 26 Sie 2013    Temat postu:

dziekuje no zle zmierzylismy cisnienie trzeba powtorzyc jeszcze raz pomiar ale jak juz na poczatku pisalem dzwoni mi w lewym cylindrze i koledzy podejrzewaja ze zlapalo pierscienie jak znajde troche czasu to rozbieram i podziele sie chetnie informacjami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koblenz

PostWysłany: Wto 18:24, 10 Wrz 2013    Temat postu:

Witam

Wczoraj mialem chwilke czasu i sciagnolem Glowice lewego cylindra i tak jak podejrzewaliscie sa male Rysy na Tulei w Ktorej porusza sie Tlok .
Nie rozbieralem wiecej ale stwierdzilem ze przepuszczala tez uszczelka pod Glowica w dwoch miejscach czasami mialem na bucie plame oleju i okazalo sie ze spod dwoch srob przepuszczala uszczelka.Mam pytanie czy jezeli okarze sie ze pierscienie sie zapiekly mozna zalozyc takie same jak byly przedtem czy trzeba zrobic szlif cylindra i nowy tlok i pierscienie???
Mozna zrobic szlif jednego cylindra czy trzeba zrobic oby dwa???
Sproboje dolaczyc zdjecie Cylindra z Rysami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koblenz

PostWysłany: Wto 19:03, 10 Wrz 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koblenz

PostWysłany: Wto 19:06, 10 Wrz 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 20:23, 10 Wrz 2013    Temat postu:

Niestety, zdjęcia nie widać. W silniku po remoncie, pierścienie się nie zapieką, z prostej przyczyny. Brak nagaru. Rysy/przyłapanie tłoka są z powodu gównianego materiału, z którego robi się tłoki. Tłok się rozszerza nadmiernie i dupa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koblenz

PostWysłany: Śro 21:56, 11 Wrz 2013    Temat postu:

Klapek gdzie mozna wstawic zdjecie zebys mogl zobaczyc???
Bo ja nie wiem.
Ja nie wiem Motor byl odrestaurowany i silnik po emoncie.jakie tloki i piercienie wybrac zeby byly dobre i sie nie psulo? Te sa z Elmotu podobno mnie nie pytaj ja nie Mechanik a chcialbym zeby tykalo jak w szwajcarskim zegarku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 6:56, 12 Wrz 2013    Temat postu:

klapek napisał:
Niestety, zdjęcia nie widać. W silniku po remoncie, pierścienie się nie zapieką, z prostej przyczyny. Brak nagaru. Rysy/przyłapanie tłoka są z powodu gównianego materiału, z którego robi się tłoki. Tłok się rozszerza nadmiernie i dupa...

Moze przylapac pierscionki bo juz sie tak spotkalem kilka razy a dlatego ze jak zalapie tloka to czasmi zaciąga aluminium na pierscien przez co pierscionek nie sprezynuje i nie dolega do gladzi cylindra tylko jest zacisniety w rowku.Wówczas trzeba rozebrac wyjac pierscien i wyrowkowac najlepiej starym zeby swobodnie sie obracal w rowku.
Kiedys tak mi zalapalo w maluchu olejowego pierscionka bo zaplon byl za wczesny a gonilem go trasa 300km w upał i na drugi dzien rano jak go odpalilem to dym a silnik byl po kapitalce i pasowanie bylo za ciasno zrobione jak sie pozniej okazalo bo 0,05mm .
Powrót do góry
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 7:04, 12 Wrz 2013    Temat postu:

Mariusz Koblenz napisał:
Klapek gdzie mozna wstawic zdjecie zebys mogl zobaczyc???
Bo ja nie wiem.
Ja nie wiem Motor byl odrestaurowany i silnik po emoncie.jakie tloki i piercienie wybrac zeby byly dobre i sie nie psulo? Te sa z Elmotu podobno mnie nie pytaj ja nie Mechanik a chcialbym zeby tykalo jak w szwajcarskim zegarku

Tutaj sobie wstaw fote i pozniej skopiowac linka an forum i masz:))))
Ale bez logowania znikna za 14 dni te zdjecia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Mariusz Koblenz




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koblenz

PostWysłany: Pią 17:09, 13 Wrz 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koblenz

PostWysłany: Pią 17:11, 13 Wrz 2013    Temat postu:

Dzieki Klapek udalo sie mozesz zobaczyc i sam Ocenic .

Mozna zrobic szlif jednego cylindra czy zawsze trzeba zrobic dwoch???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz




Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koblenz

PostWysłany: Pią 17:13, 13 Wrz 2013    Temat postu:

Dzieki Dawid za Linka gdzie mozna wstawiac zdjecia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin