Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ładowanie na niskich obrotach - brak

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:50, 14 Lis 2015    Temat postu: ładowanie na niskich obrotach - brak

witam mam prądnica G -414 i regulator RR- 302 na niskich obrotach brak ładowania , na wysokich jest - co jest tego powodem ? czy tak powinno być .Czy jest możliwość zamiany regulatora na jakiś inny elektroniczny , prądnica jest po całkowitym remoncie , czy da się ten regulator jakoś naprawić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Sob 21:50, 14 Lis 2015    Temat postu:

To jest naturalne i tego się nie naprawia. Jesli kontrolka gasnie po lekkim dodaniu gazu to jest wszystko w porzadku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 22:06, 14 Lis 2015    Temat postu:

Podjedź do elektryka, niech go ustawi. Mechaniczny regulator ustawia się przez podgięcie styków, aby przepinał przy odpowiednim napięciu.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skrzydlaty




Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 15:45, 15 Lis 2015    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Podjedź do elektryka, niech go ustawi. Mechaniczny regulator ustawia się przez podgięcie styków, aby przepinał przy odpowiednim napięciu.
Wojtek


Wojtek! Jakie podgięcie styków?
W tych regulatorach zmienia się naciąg sprężyn przez podgięcie ich zaczepu.
Styków, czyli kotwic regulatora nielzia tykać, chyba, że styki upalone i trzeba wyrównać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:53, 15 Lis 2015    Temat postu:

przy dość wysokich obrotach działa ładowanie ( jadąc 20 km/h nie ma Ładowania ) prądnica była cała zregenerowana i jest sprawna , regulator zakupiłem nowy gdyż mój był powypalany i nic nie pomagało czyszczenie , spróbuje z tym podciągnięciem sprężynki . Powiedzcie mi przy jakich obrotach powinno być ładowanie - nigdzie nie znalazłem tego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 21:16, 15 Lis 2015    Temat postu:

Jak zwał tak zwał, kotwice/styki, to się ustawia/podgina.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonides11




Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:43, 16 Lis 2015    Temat postu:

polecę ci regulator elektroniczny. Z mechanicznymi jest więcej problemów niż pożytku. Tam nic nie regulujesz.

A jak już się uparłeś przy tym to masz 2 punkty regulacji:
-napięcie regulacji
-wyłącznik prądu wstecznego.

Regulujesz oba przez podginanie zaczepów sprężynek.

Prad wsteczny regulujesz tak: podłączasz miernik prądu szeregowo do baterii, patrzysz kiedy odczepia się zwora i prądnica przestaje pobierać prąd z akumulatora. Po załączeniu styku prądnica pobiera prąd z akumulatora dopóki nie osiągnie napięcia wyższego niż akumulator.
Powoli podnosisz i obniżasz obroty patrząc na prąd, strata czyli prąd pobierany przez prądnice ma być jak najmniejszy

Regulacja napięcia. Na pełnym akumulatorze obroty na maksa i patrzysz jakie masz napięcie w instalacji, za niskie podginasz, za wysokie podginasz w druga stronę.

Po regulacji napięcia należy ponownie wyregulować prąd wsteczny.


Regulator mechaniczny jest skomplikowany, jeśli ten opis ci nie wystarczy, bądź nie masz pojęcia jak on działa, nie ruszaj bo pogorszysz sytuację. Kup elektroniczny i zapakuj do obudowy od mechanicznego. nie trzeba nic regulować będzie dobrze działać i wyglądać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin