Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kranik paliwa
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nowoa




Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 88
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: darłowo

PostWysłany: Pon 11:44, 23 Maj 2016    Temat postu: kranik paliwa

Macie jakieś sprawdzone patenty bo kupiłem jeden nowy chyba z chin a drugi też nowy tyle że produkcja cccp i obydwa puszczają paliwo mniej więcej co 5-7 sekund leci kripla na zakręconym. Mój stary też tyle puszczał może zakładacie coś bardziej szczelnego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 15:46, 23 Maj 2016    Temat postu:

Trójnik i zwykły kranik.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowoa




Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 88
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: darłowo

PostWysłany: Pon 19:38, 23 Maj 2016    Temat postu:

Kurczę też o tym myślałem mierzyłem gwint wychodzi 14x1.5 jaki motocykl może mieć taki kranik i będzie szczelny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 19:47, 23 Maj 2016    Temat postu:

WSKi, Koszmary, i temu podobne. Zjawa czy MZeta tyż któraś takie ma.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonides11




Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:58, 23 Maj 2016    Temat postu:

Ja mam kranik od junaka/shl, ma wyjście poziomo z tyłu. Ucinasz końcówkę z ruskiego razem z wylotami, rozwiercasz na 7mm i nasadzasz na wylot z junakowego. W ten sposób bedziesz miał elegancki kranik z 2 wylotami. Gwint pasuje. warto rizwiercić wszystkie przeloty na 4mm, Jutro zrobie ci zdjęcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowoa




Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 88
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: darłowo

PostWysłany: Pon 21:28, 23 Maj 2016    Temat postu:

Ok będę czekał na fotkę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonides11




Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:40, 24 Maj 2016    Temat postu:

Kupujesz taki kranik:
[link widoczny dla zalogowanych]

Do tego z ruskiego ucinasz to, i rozwiercasz tak aby weszło ci na kranik
[link widoczny dla zalogowanych]

Zalewasz z zewnątrz poxipolem/poxiliną czy kij wie czym zeby sie trzymało lepiej (jak dobrze wywiercisz otwór to nie trzeba bo na wcisk wchodzi.

I masz takie coś:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie sugeruj się tą blachą z przodu, po prostu pękła mi wkretka co dociska spręzynę. Więc dowaliłem blache 2mm. Polecam skrócić wylot żeby kranik nie wadził o alternator/prądnicę. Kranik ma taką wadę że jak wyginasz pokretło a nie obracasz tylko przechylasz to ucieka paliwo. Polecam rozwiercic przeloty i wywalić filtr odstojnika, bo przez niego słabo leci jak masz mało paliwa.


Ostatnio zmieniony przez Szymonides11 dnia Wto 21:43, 24 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 21:50, 24 Maj 2016    Temat postu:

Albo upraszczasz rzeźbienie do minimum i kupujesz takie lub podobne


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Wto 21:51, 24 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowoa




Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 88
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: darłowo

PostWysłany: Śro 13:12, 25 Maj 2016    Temat postu:

Dziękuję za pomoc na weekend działam z moim przeciekiem może zacznie mniej palić Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 14:31, 25 Maj 2016    Temat postu:

Może pali mało ale dużo gubi Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowoa




Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 88
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: darłowo

PostWysłany: Śro 16:47, 25 Maj 2016    Temat postu:

No może i tak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 6:07, 27 Maj 2016    Temat postu:

Sciagnij bak wlej wody na 4/5 zakręć korek i zaklej wcześniej odpowietrzenie w korku.
Zaspawaj oryginalne miejsce na kranik i dorób dwie redukcje z preta np fi 16-20 na zewnatrz a w srodku gwint M10x1,25.wywierc otwory w baku po obu stronach przesuniete o około 50mm w strone tylnego kola od miejsca oryginalnego kranika i wspawaj w te miejsca te dorobione redukcje.
Nastepnie obetnij przy baku te rureczki dwie od spodu przelewowe i zaspawaj je na szczelnie.

I zakup kraniki od Quada i masz temat z głowy ze nierówno leci paliwo czy kranik przecieka ciagle bo masz dwa kraniki i jak sciagasz bak nie trzeba wypuszczać paliwa .Zakup sobie ze 4 te kraniki bo są po 10 zl wiec luz.
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 8:22, 28 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
nowoa




Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 88
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: darłowo

PostWysłany: Sob 6:31, 28 Maj 2016    Temat postu:

Jest to też bardzo dobre wyjście ale to rozwiązanie zostawie sobie na jesień jak będę malował sprzęt 😁
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Puzel




Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stolp

PostWysłany: Sob 13:17, 28 Maj 2016    Temat postu:

Ale żeźby Laughing
Od siebie tylko dodam że te wspomniane aluminiowe pseudokraniki z chin od WSK175 są gówno warte - uszczelka w środku nie jest benzynoodporna a sprężyna z czasem się wyrabia i potem lekki ruch dźwignią a benzyna pięknie płynie strumieniem bokiem.
Chyba lepiej kupić oryginalny kranik KP15A, dotrzeć stożek i będzie działać. One jeszcze się do czegoś nadają w porównaniu do tych dnieprowych nowej produkcji gdzie nawet gwint w odstojniku nie jest osiowo zrobiony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 10:35, 29 Maj 2016    Temat postu:

Chiński kranik z allegro za 25zl i trzyma. Bardzo dobre kraniki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin