Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

K750 solówka jaki dyfer lepszy 9 czy 10??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motór




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:37, 15 Maj 2012    Temat postu: K750 solówka jaki dyfer lepszy 9 czy 10??

witam chodzi mi o to który dyfer bedzie lepiej pracował na silniku kaśki, motocykl tylko do jazdy solo. jakie można osiągac prędkości na 9 a jakie na 10?? jak z obrotami silnika i spalaniem. czy to prawda że smarowanie wału jest za słabe przy dyfrze 10??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 16:42, 15 Maj 2012    Temat postu:

Do dolnego silnika "9". Jest za słaby do szybszego przełożenia.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motór




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:58, 15 Maj 2012    Temat postu:

nawet jeśli bedzie jeżdżony tylko solo bez wózka?bo chodzi mi o uzyskanie prędkości podróźnej ok 100km/h przy normalych jakichś obrotach silnika...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 6:30, 16 Maj 2012    Temat postu:

Obawiam się że kupiłeś zły motocykl, jeśli chcesz się przemieszczać z prędkością 100km/h...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 15:52, 16 Maj 2012    Temat postu:

Jezdzilem na wszystkich 3 dyfrach , fakt ze Uralem ale uwazam ze do Kaski maksymalnie 9. Ural na 10x36 nie rozpedzal sie szybciej niz 120/h bo nie mial sily osiagnac wiekszych obrotow silnika, Kaska nie da rady. Swoja droga-ja takie pomysly mialem 8-9 lat temu-kiedy jakakolwiek japonia kosztowala na pewno wiecej niz zrobiony rusek, wiec mialo to jakis tam sens-dzis bym juz tak sie nie odwazyl przy tych hamulcach.. Moze faktycznie zmien motocykl jak chcesz tak podrozowac?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 16:27, 16 Maj 2012    Temat postu:

Dla czego zły? Wystarczy wymienić silnik na BMW i już spokojnie da się jechać nawet ponad 100km/h. Do tego gdyby mieć zamiar zatrzymać się trzeba wymienić hamulce. A gdyby ktoś jeszcze chciał uprowadzić z tą prędkością pojazd wystaczy wymienić zawieszenie i już gotowe Very Happy
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 16:35, 16 Maj 2012    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Dla czego zły? Wystarczy wymienić silnik na BMW i już spokojnie da się jechać nawet ponad 100km/h. Do tego gdyby mieć zamiar zatrzymać się trzeba wymienić hamulce. A gdyby ktoś jeszcze chciał uprowadzić z tą prędkością pojazd wystaczy wymienić zawieszenie i już gotowe Very Happy
Wojtek


tak to sobie wyobraziłem:


rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motór




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:19, 16 Maj 2012    Temat postu:

zły motocykl kupiłem kilka lat temu a teraz drugi zły motocykl chcę "przerobić" tak żeby mozna było nim solo nieco szybciej się przemieszczać nie zarzynając silnika wysokimi obrotami. silnik bmw nie wchodzi w gre bo nie chce przerabiać "serca" mógłby ktoś coś mądrego napisać z doświadczeń swoich a nie jakieś teorie o złych motocyklach:D bo nie wszystkie ruski muszą jeździć 80km/h dyfer 8 nie nadaje się wg mnie na dłuższe trasy solówką. co do chamulców to bębny będa przetoczone i myśle że to załatwi sprawę przynajmniej powinno, a zawieszenie tył na amortyzatorach z malucha a przód uszczelniony i wymieniony olej. nie wiem moze racja że 10 bedzie niedobre... ale nie wiem duża jest różnica między 8 a 9 ?? bo chcę jechać np 90km/h a silnik mieć na sensownych obrotach(nie na wysokich)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 18:04, 16 Maj 2012    Temat postu:

Prosze bardzo.
kaska solo na elektronicznym zapłonie. Przekładnia 9, wolna jedynka, szybka czwórka w skrzyni. Oczywiście wyrazie gorzej sie zbiera po zmianie z ósemki. Na szybkiej czwórce pod górę zdycha w męczarniach. Udręka w na lekko pagórkowatej szosie. Szybkiej czwórki Miejscami nie było gdzie wbić. Po zmianie aparatu na mechaniczny w ogóle porażka. W mieście mułowata, na trasie widziała górę zanim ja ją zobaczyłem.
Miejsko zdecydowanie wolałem ósemkę.
Plusy- jak juz było płasko to śmigała lekko ponad stówą ( na elektroniku ) aż milo. Spalanie chyba poniżej 5 l.

Moim skromnym zdaniem solo 9tka daje rade. Ale czuje że we dwie osoby byłoby już ciężko. Chyba ósemka i "szybka czwórka" byłaby lepszym rozwiązaniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Śro 19:19, 16 Maj 2012    Temat postu:

I stanęła pod Jędrzejowem na dobre
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 23:14, 16 Maj 2012    Temat postu:

Na samym początku napisałem że "9" nadaje się do solówki z dolniakiem i nic więcej. Obecnie mam takie przełożenie. Tyle że przykreciłem wózek i jest fiasko, w związku z czym zmieniam silnik na górny. Z resztą od ponad roku.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrkubek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś

PostWysłany: Czw 15:04, 17 Maj 2012    Temat postu:

Mój tata mówi że emką smigał na 9 i nie narzekał na brak mocy. miał skrzynie kaśkową.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skrzydlaty




Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 20:18, 17 Maj 2012    Temat postu:

hej!
Mój kasztan: solo, dyfer 9, gażniki K65, prądy 12V PF126p, tłoki almoty, piec po totalnym remoncie. Przelotowa na trasie ok. 100 km/h, bez bekania pod górki itp. Spalanie ok. 6/100
W zeszłym roku podpiąłem pożyczony kosz.
Z pasażerem w koszu, trzeba troche kręcić, ale rozbujany zestaw przelotowa 80-90 km/h. W 3 osoby słabo już zdecydowanie, na spacer po polnych drogach już się nie nadaje Smile
Uważam to za optymalny kwazi-zabytek do regularnego ujeżdżania.
Dobrze zrobiony cieszy i daje satysfakcję z jazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motór




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:20, 17 Maj 2012    Temat postu:

dzięki za odpowiedzi. szybką czwórke miałem na 8 dyfrze i w sumie solo jako tako ale z wózkiem tak śrenio mi sie jeździło własnie przez "przepaść" miedzy 3 a 4 w 3 osoby było już maskrycznie pod górki. chyba założę tą dziewiątkę dyferek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin