Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak wyremontować koła
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 17:49, 27 Gru 2010    Temat postu:

Te felgi oferuje Jacek od którego kupiłem felgi do urala i z tąd wiem że junakowskie do urala na falbanę nie podejdą może do kaśki tak zresztą zadzwoń i zapytaj . ja jestem zadowolony równe zero bicia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pon 21:07, 27 Gru 2010    Temat postu:

miszerski napisał:
to jak to jest w końcu z tą zamiennością felg junak / kaśka ? bo jeżeli pasują ( a wydaje mi się ze powinny - kąt klinowania szprych "prawie" ten sam.) to mogę podać namiar na nowe proste ładne felgi 19''/40 z Czech.
m.

No to podaj. Interesuje mnie 2,15 cala szerokości - żadne tam 1,85.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
melijanek




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Wto 13:37, 28 Gru 2010    Temat postu:

Napisalem do jacka od tych felg z alegro i dostalem taka odpowiedz ... Nie absolutnie nie nie da się zapleść jednje strony są nyple wytłoczone w drugim kierunku z junaka do ruska nie da rady
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 15:58, 30 Gru 2010    Temat postu:

Jakoś to było tak ze ural z dnieprem sa zamienne w jedną stronę chyba. Nie pamiętam w którą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
melijanek




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Czw 21:29, 30 Gru 2010    Temat postu:

mozesz bardziej rozwinac ten wątek poprosze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3917
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 22:03, 30 Gru 2010    Temat postu:

Mieszałem jak dotąd felgi z bębnami dowolnie. Moim zdaniem jak jest 19" i 40 szprych to pasuje (nie mówie o szerokości). Koła zwykle składałem na falbanie, felgi miałem z Kaczki, BMW a nawt z Zundappa. Nigdy nie było problemu. Do Jana znajomy zakładał z Kaczki z powodzeniem, osobiście mu ją dawałem i nawet jeździłem tym motocyklem. Jak komuś się osobiście nie udała tego typu kombinacja to niech napisze co z czym nie pasowało. Obecnie mam pod ręką felgi z Kaczki, półbęna, Zundappa (prawdopodobnie) i KTMa (21", 36 szprych). Wszędzie jest ten sam układ przetłoczeń/ta sama zasada.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Nie 21:27, 02 Sty 2011    Temat postu:

W każdym katalogu made by CCCP jest napisane, że felgi są wzajemnie wymienne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
emku




Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 14:20, 01 Cze 2011    Temat postu:

Witam!
Moje połbębny po spawaniu nie zdały egzaminu, musze kupic nowe, Znajomy dostawca z Ukrainy zaproponował mi oryginalne koła do emki i ciekawostkę - koła ze sportowej emki z podwójnymi szprychami. Widział ktos cos takiego?? Słyszał ktos o czyms takim?? Warto??

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 16:06, 01 Cze 2011    Temat postu:

emku napisał:
Witam!
Moje połbębny po spawaniu nie zdały egzaminu, musze kupic nowe, Znajomy dostawca z Ukrainy zaproponował mi oryginalne koła do emki i ciekawostkę - koła ze sportowej emki z podwójnymi szprychami. Widział ktos cos takiego?? Słyszał ktos o czyms takim?? Warto??

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

^^
Mhm. Zaplot szprych, szczególnie długich jest boski. Widziałem już szprychy o przekroju 10mm ale takiego cuda jeszcze nie Wink
W sporcie gdzie kola specjalnie odchudzano i bardzo dokładnie wyważano na pewno zwiększono by masę i to taka której nie bardzo da sie wyważyć. Który to dostawca takie bajki wciska?

Przy okazji - spawanie zawsze rzuca materiał w tym miejscu, nitowane czasami. Dlatego lepiej podjechać do sprzedawcy, założyć kasę za kilka bębnów chińskich, zamontować na tokarkę sprawdzając bicie i wybrać najlepsze sztuki.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Śro 16:10, 01 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
emku




Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 18:57, 01 Cze 2011    Temat postu:

Mówi, że sam sie spotkał dopiero drugi raz z takim splotem, szprych jest 80 wiec dwa razy tyle niz normalnie, mówi ze chdzi o motocykle torowe.

A co myslicie o zwyklych bębnach ruskich jeszcze nie popękanych, rozłożyc wszystko, wypiaskowac ładnie, i potem w celu wzmocnienia obspawac od wewnętrznej strony zanitowane juz piasty??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 19:31, 01 Cze 2011    Temat postu:

emku napisał:
Mówi, że sam sie spotkał dopiero drugi raz z takim splotem, szprych jest 80 wiec dwa razy tyle niz normalnie, mówi ze chdzi o motocykle torowe.

Może i chodziło o tor ale motocrossowy Wink

emku napisał:
A co myslicie o zwyklych bębnach ruskich jeszcze nie popękanych, rozłożyc wszystko, wypiaskowac ładnie, i potem w celu wzmocnienia obspawac od wewnętrznej strony zanitowane juz piasty??

Mimo, że będą zanitowane to i tak spaw "pociągnie" w którąś ze stron...


Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Śro 19:34, 01 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 21:12, 01 Cze 2011    Temat postu:

Tak jak pisze klapek. Nic tam nie spawaj.
Podstawą przy zakupie jest ciasny i niespawany zabierak z piastą. Reszta daje sie łatwo naprawić, wymienić i kupić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
emku




Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 14:49, 28 Cze 2011    Temat postu:

Koła wypiaskowane, poskladane, wycentrowane, ale mam problem z dystansami. koło napędowe strasznie mi sie grzeje, myslałem ze szczeki ale to jednak nie to bo rozpiąlem je calkowicie i tez sie grzeje. co dziwne jak mocno skręce ośkę nakrętką przy dyfrze to koło sie blokuje, a ośka kręci sie razem z kolem. Łożyska kulkowe. Co zrobilem źle? czyżby dystanse mialy za malą średnicę??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 5:29, 13 Lip 2011    Temat postu:

brzytwa napisał:
miszerski napisał:
to jak to jest w końcu z tą zamiennością felg junak / kaśka ? bo jeżeli pasują ( a wydaje mi się ze powinny - kąt klinowania szprych "prawie" ten sam.) to mogę podać namiar na nowe proste ładne felgi 19''/40 z Czech.
m.

No to podaj. Interesuje mnie 2,15 cala szerokości - żadne tam 1,85.


Cena zaporowa, ale to stal nierdzewna.

[link widoczny dla zalogowanych]

Średnio co 2 - 3 lata przy używaniu sporadycznie motocykla zimą koła na stalowych felgach stają się na tyle pordzewiałe, że trzeba je piaskować i odmalowywać. Szprychy są już nie do ruszenia, trzeba używać palnika by poluzować nyple.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
neuropathic




Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin

PostWysłany: Pią 14:43, 02 Gru 2016    Temat postu:

Po wielu latach odkopuje i proszę mnie nie linczować za pytanie

Ile jest szprych obręczy w k750?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin