Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Irbit 62 - gaźnikik-38 czy 301 ?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabrielll




Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:27, 30 Maj 2024    Temat postu: Irbit 62 - gaźnikik-38 czy 301 ?

Hej, co lepsze do irbita - oryginał k-38 czy k-301 z nowszej wersji ?
Obecne pekary się nie nadają, krzywa komora pływaka nie odnajduje się w tym układzie.

Ww gaźniki po profesjonalnej regeneracji…

Kto testował ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3988
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 14:34, 30 Maj 2024    Temat postu:

K 301 są zdecydowanie lepsze od K 38. Nie wiem co oznacza "profesjonalna regeneracja" ale źle brzmi. Nowe K 301 to takie samo gówno jak nowe K 68. Czasami udaje się trafić poprawnie działające, ale to jak 6 w Totka.

Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gabrielll




Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:36, 30 Maj 2024    Temat postu:

Jest facet z Leszna co regeneruje gaźniki - lub można kupić już zrobione za kupe siana….
Jak mam już kupować, to wolę oryginał k38 , ale ponoć 301 jest lepsza…
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gabrielll




Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:37, 30 Maj 2024    Temat postu:

Rozmawiamy o oryginalnych po regeneracji a nie nowych chińczykach
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MW-750




Dołączył: 26 Wrz 2019
Posty: 40
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 8:04, 31 Maj 2024    Temat postu:

Czy na pewno robią współczesne kopie K-301? Możesz podesłać link?
Gabriell - jaki masz silnik?


Ostatnio zmieniony przez MW-750 dnia Pią 8:06, 31 Maj 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3988
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 8:13, 31 Maj 2024    Temat postu:

Tu masz chińczyki
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gabrielll




Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:22, 31 Maj 2024    Temat postu:

Chłopaki czy wy czytacie ze zrozumieniem ?
Nie rozmawiajmy o Chińczykach.
Oryginał kosztuje 1600 zł tak dla ciekawych. Jest ich mało ale są.

Czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć na moje pytania ? Czy jest znaczna różnica pomiędzy 38 a 301?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3988
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 9:49, 31 Maj 2024    Temat postu:

301 moim zdaniem to najbardziej udane z ruskich gaźników. Bardzo ładnie dają się ustawić, motocykl dobrze jedzie, pali około 6l. 38 wiecznie ciekną, upierdliwe w ustawianiu, motocykl pali około 7l.

Wojtek

PS
1600 zł na pewno nie są warte. Lepiej założyć coś od Japoni.


Ostatnio zmieniony przez Cyrograf15 dnia Pią 9:54, 31 Maj 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MW-750




Dołączył: 26 Wrz 2019
Posty: 40
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 22:35, 31 Maj 2024    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Tu masz chińczyki
[link widoczny dla zalogowanych]


To są tylko gaźniki 302 (widać napisy na pudełkach na zdjęciach) tyle że ktoś napisał w tytule 301. Chińczycy nie robią kopi 301, a kopiowane przez nich 302 są dedykowane do dolniaków - dla tego zapytałem gdzie można kupić nówki 301.

301 starej produkcji nie używane leżące w garażu na zapas trafiają się bardzo rzadko i kosztują ok.1000zł - trzeba się uzbroić w cierpliwość i dobrze szukać po internetach i tak raz na rok można coś wyhaczyć.

Często jako nowe nie używane gaźniki sprzedawane są wymyte staruchy z nowiutkimi błyszczącymi śrubkami, przepustnicami i pływakami z chińskich zestawów naprawczych. Niestety prowadnice przepustnic są już w nich tak wybite, że nowe przepustnice niewiele dają i takie gaźniki nie dają się już dobrze wyregulować. To samo z ogłoszeniami gdzie szumne tytuły zachęcają do zakupu gaźników profesjonalnie zregenerowanych a w rzeczywistości są to gaźniki wymyte w profesjonalnej myjce ultradźwiękowej i z założonymi częściami z chińskich zestawów naprawczych, a profesjonaliści je "regenerujący" nie słyszeli o szlifowaniu prowadnic przepustnic, docieraniu iglicy pływaka do otworu, ustawianiu poziomu paliwa itd. Nie daj się nabrać na takie regeneracje bo staracisz kasę i nerwy.

Dla tego pytałem jaki masz silnik - górny czy dolny? Jeżeli dolny to próbuj z chińskimi kopiami 302, ale opinie o nich są różne: od super fajne działające od razu po włożeniu po tragiczne z opisami źle wywierconych kanałów lub nawet ich braku. Jeżeli masz górniaka to ruskie oryginalne K-65T są również dobre (może z wyjątkiem mikrouszczelki na zaworku iglicowym która wykonana ze złego materiału potrafi się rozpuścić), natomiast chińskie repliki K-65 mają opinie takie jak ich repliki K-302 - czyli od dobrych po tragiczne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gabrielll




Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 7:02, 01 Cze 2024    Temat postu:

Chciałem kupić albo k38 albo k301 i zrobić lub zlecić zrobienie porządnej regeneracji … silnik górnozaworowy.
Obecne k 68 to jakaś pomyłka, one się tam nie nadają, ciekną, są pochylone, nie idzie wyregulować poziomu paliwa, motor się dusi, strzela, zalewa świece.

Jak są jakieś japońskie gaźniki które założę i będzie to chodzić jak w bmw to też rozważę taką opcję - ale co kupić ?
Budżet nieograniczony….
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3988
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 20:27, 01 Cze 2024    Temat postu:

Od GS 500 są sprawdzone. Niestety trzeba 2 komplety bo po rozdzieleniu jeden zostaje bez napędu linki. Uwaga bo są 3 rodzaje gaźników w GS, najlepiej kupić identyczne, lub trzeba przekładać kominy i dysze.

Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rullo




Dołączył: 28 Gru 2023
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:18, 01 Cze 2024    Temat postu:

Zdaje się, że widziałem u znajomego nowe K301 z dawnej produkcji. Mogę spytać przy okazji czy nie chce sprzedać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gabrielll




Dołączył: 24 Cze 2020
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 5:05, 02 Cze 2024    Temat postu:

Ok daj znać czy ma i niech się do mnie odezwie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tombo




Dołączył: 18 Maj 2024
Posty: 31
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Śro 20:06, 05 Cze 2024    Temat postu:

A ja mam takie
[/URL]
[/URL]

z m62 prawy i lewy, jeśli interesuje to na priva
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3988
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:23, 05 Cze 2024    Temat postu:

Jeżeli uda Ci się zdobyć Tetre (tetrachlorometan) i wykąpać te gaźniki to sprzedaż jako nówki.

Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin