Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

instalacja elektryczna URAL 2 m-63
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sajmon




Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 18:04, 16 Cze 2014    Temat postu:

Dzięki za podpowiedzi. Prawdopodobnie padła prądnica, Najwyższa Rada zastanawia się nad instalacją 12 v, skoro i tak wszystko do wymiany.

Teraz chwilowy problem z zalewaniem świecy, więc ma priorytet.

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
orita




Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 23:18, 16 Cze 2014    Temat postu:

Według autora "Motocykl URAL-2 model m-63 - instrukcja eksploatacji i obsługi" Departament Szkolenia i Wydawnictw MSW ( Warszawa 1969 ) oryginalny akumulator ma 12 Ah (str. 97 ) . Natomiast cała reszta uwag kolegi Cyrografa bardzo sensowna i nie ma co pisać więcej .
Prądnica - albo regeneracja albo 12 V . Można też pomyśleć nad małym alternatorem z motocykla czy samochodu . Było na forum , osobiście preferuję 12 V , jeździłem na 6 i nigdy więcej chyba że dookoła komina . Tylko nie przerabiaj bloku bo to już szkoda .
Na razie proponuję umyć bolida i zrobić listę zakupów : świece , przewody zapłonowe , linki , oleje do silnika i skrzyni/dyfra , uszczelniacze itp. to na 100% będzie potrzebne . Sprawdziłeś luz zaworowy ? Kompresję ? Zapłon ? Miska olejowa umyta ? Silnik rozumiem chociaż wypłukany świeżym olejem podobnie jak skrzynia i dyfer . Była emulsja czy tylko olej ?
Z zalewaniem : Czy robiłeś coś z gaźnikami ? Może wystarczy je umyć i kupić nowe doloty do filtra . Jak pływaki - całe ? Dysze ? Nie ma fałszywego powietrza ? Linka się nie zaciera ? Ssanie zamknięte ? Filtr umyty ?Zalewa się od razu czy po jakimś czasie ? Zapisz sobie ile były wkręcone wkręty regulacyjne i kręć - kombinuj .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 17:40, 19 Cze 2014    Temat postu:

Jak ma być ultra orgina 6Vł to akumulator 3MB3. Ja mam instalacje 12V i akumulator 5,5 Ah ten sam od czterech lat wystarcza.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sajmon




Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 23:25, 26 Cze 2014    Temat postu:

Sorry, że nie odpowiadałem, mam ciężką końcówkę miesiąca w pracy, ale zaraz urlop i będziemy działać. Na razie pierwszy kontakt z maszyną (stoi u teścia) jak będę miał chwilę to wrzucę zdjęcia.

Gaźnik ogarnięty, lista zrobiona (bardzo długa Smile, bazar w sobotę.

Pozdrawiam S.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin