Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gazniki yamaha w dnieprze.
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zenekwolin




Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:29, 23 Mar 2014    Temat postu: Gazniki yamaha w dnieprze.

Witam.
Do dniepra zainstalowałem gaźniki mikuni od yamaha fazer 600. Nie moglem odpalić,srednica dyszy wolnych obrotow byla bardzo malenka.Rozwiercilem srednice na 0.5mm i odpala ale dalej jest cos nie tak.nie mogę wyregulować. mysle ze rozwierciłem za dużo.W internecie wyczytałem ze wkręt od mieszanki paliwa powinien być wykręcony około 2 obroty.Ja musze wykrecic około trzy bo dopiero trzyma wolne obroty.
Nie wiem co dalej może ktoś ma jakas podpowiec co dalej zrobić, albo ktoś jusz montowal takie gaźniki w Dnieprze.

Pozdrawia.
Zenon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 21:25, 23 Mar 2014    Temat postu: Re: Gazniki yamaha w dnieprze.

zenekwolin napisał:


Nie wiem co dalej może ktoś ma jakas podpowiec co dalej zrobić, albo ktoś jusz montowal takie gaźniki w Dnieprze.

Pozdrawia.
Zenon.

Dokupić nowe dysze i resztę fazera Cool


A serio co chcesz robić? Jeździ? -to jeździj. A jak coś nie tak- to napisz konkretnie co niedomaga.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3930
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 21:29, 23 Mar 2014    Temat postu:

W tych gaźnikach wykręcenie składu wzbogaca miesznkę. Nie wiem co tam przy gaźnikach przerobiłeś i jak masz po rozdieleniu rozwiązane ustawianie wolnych obrotów. Przeczuwam tutaj zdradę. Daj fotkę. Przypuszczam że są teraz za miast podniesione wolne obroty (klapy) to ustawione bardzo bogato dzięki czemu w ogóle motocykl pali.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 21:50, 23 Mar 2014    Temat postu:

Gaźnik, który zasila ~150cm3, u Ciebie ma ogarnąć ~300cm3.
Skąd pomysł, aby takie właśnie zainstalować..?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3930
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 22:36, 23 Mar 2014    Temat postu:

Przepływy będą się zgadzać, Fazer ma obroty ponad dwa razy większe.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zenekwolin




Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:57, 24 Mar 2014    Temat postu:

Witam W gaznikch nic nie przerabiałem tylko przewiercilem dysze wolnych obrotow na fi 0.5mm bo nie chcial zapalić. Teraz zapala ale ciagle nie jest to. Po rozgrzaniu jak zastopuje i po nowym odpaleniu po chwili gasnie. Do wolnych obrotow sa srubki regulacyjne,ktorymi podkręcam przepustnice.Na obroty wchodzi szyko tylko spowrotem nie zabardzo.Jak przymknę przepustnice to gasnie. Przy gazowaniu idzie czarny dymek z wydechow.Swiece tez sa czarne.Przy wykręcaniu srubki od składu mieszanki nie zabardzo reaguje.Jakies podpowiedzi.Pozdrawia Zenon
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:04, 25 Mar 2014    Temat postu:

Z jednej strony za bogato ustawiony na zestawie iglica rozpylacz z drugiej ma lewe powietrze. W jaki sposob przykrecone sa te gazniki do glowic ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zenekwolin




Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:00, 25 Mar 2014    Temat postu:

Witam. Dorobiona jest tulejka z kołnierzem.Gaznik z tulejka polaczony jest kawałkiem weza gumoweg i scisniety dwoma opaskami.Mysle ze lewqego powietrz nie ciagnie.Nie bardzo rozumiem jak ustawić miesznke na zestawie iglica rozpylacz. Pozdrawia Zenon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 9:04, 25 Mar 2014    Temat postu:

Przytrzymaj go na wolnych i pryśnij "plakiem" przy przejściówce. Okaże się czy nie ciągnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3930
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 18:07, 25 Mar 2014    Temat postu:

Do takich testów lepszy jest samostart, jak psikniesz na króćce i silnik zwiększy obroty to na pewno ciągnie lewe powietrze.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:07, 25 Mar 2014    Temat postu:

Raczej szukalbym nieszczelnosci na styku krocca z glowica.
W gaznikach masz iglice siedzaca w rurce rozpylacza i majaca mozliwosc zmiany polozenia, dla zubozenia mieszanki opuszczasz ja w dol w stosunki do rurki rozpylacza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zenekwolin




Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:15, 25 Mar 2014    Temat postu:

Witam. Sprawdzilem tym plakiem nic nie zauwazyle żeby sasysal lewe powietrze ale sprawdze jeszcz tym samostartem. Opisze jeszcze raz na oryginalnych dyszach wolnych obrotow wogule nie odpala bo maja bardzo maly przelot i po rozwieceniu na 0.5mm odpala.mysle ze problem to dysze wolnych obrotow tylko nie wiem czy rozwierciłem za dużo a może za mało. Na przewierconych dyszch odpala chodzi wchodzi na obroty i zchodzi z obrotow tylko ze na zkreconch srubkach od regulacji powietrza,kturymi jak reguluje powietrz to silnik nie reaguje.Przepustnice jak pdkrecam to zwiększaj się obroty i mniejszaja.Mysle ze problem jest w dyszach wolnych obrotow tylko jak dojść do tego jakie maj być te dysz może ktoś ma pomysl? Pozdrawia Zenon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 20:26, 25 Mar 2014    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Do takich testów lepszy jest samostart, jak psikniesz na króćce i silnik zwiększy obroty to na pewno ciągnie lewe powietrze.
Wojtek

Zauważyłeś jakąś różnicę? Ja nie, mechanicy z warsztatu również.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3930
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 23:28, 25 Mar 2014    Temat postu:

Nie do końca jest mi to znane. Za młodu psikałem dezodorantem. Jak pojawiły się samostarty to Plaka nie miałem potrzeby testować w tym zastosowaniu. Samostart znam z doświadczenia, Plaka nie.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 3:48, 26 Mar 2014    Temat postu:

Czy masz tam zalozone filtry powietrza ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin