Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gazniki yamaha w dnieprze.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zenekwolin




Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:59, 26 Mar 2014    Temat postu:

Witam. Jeśli masz na myśli filterki na gaźnikach do nie mam zalozonych. Pozdrawia Zenon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:55, 26 Mar 2014    Temat postu:

No to do niczego bo gazniki podcisnieniowe potrzebuja filtrow zeby mozna je bylo ustawic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 17:30, 26 Mar 2014    Temat postu:

Tak jak Adam pisze, filtry muszą być. Doborem filtrów można sporo zmienić. W Japoni wymiana jednorazowego wkładu filtra na wielorazowy K&N wymusza zmianę ustawień gaźników. Dokąd nie wymyślisz filtrów (najlepiej papierowych) nie ma co dłubać w gaźnikach.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zenekwolin




Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:17, 30 Mar 2014    Temat postu:

Witam. Filtry powierza ma. Zamowilem większe dysze wolnych obrotow. Czekam jak przyjdą , zalorze zobaczę czy będzie dobrze. Mam jeszcze jedno zapytanko jakie uszczelnienia sa na osiach przepustnic gaznik yamaha fazer?
Nie wymieniłem uszczelnien na oskach przpustnic i może w tym caly problem.Pozdrawia.Zenon z wolina.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 11:19, 30 Mar 2014    Temat postu:

Tych uszczelnień zwykle się nie wymienia, one wytrzymują wiele lat. Prawdopodobnie są tam jakieś oringi.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zenekwolin




Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:59, 30 Mar 2014    Temat postu:

Witam. Może się komus przyda ta informacjia,filtr filtron AR 211 pasuje do dniepra do filtra ktory jest nad skrzynia biegow.Tylko trzeba troszkę skrocic obudowę żeby scisnienty.
Pozdrawia.
Zenonzwolina
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zenekwolin




Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:16, 30 Mar 2014    Temat postu:

Witam.Moje gaźniki od yamaha fazer to Mikuni N224.Czytalem na forom ustawienie plywakow i znalazłem dwie odleglosci ustawienia pływaka od obudowy gornej powierzchni plywaka jedna to 12.5-12.7 a druga 16+-0.2 i nie bardzo wiem która.I to się ustawia calkiem do dolu pływaka czy do części która jest doklejana do dolnej części pływaka i jest on w tym miejscu cieńszy.Jakies podpowiedzi?
Pozdrawia.
Zenon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:18, 30 Mar 2014    Temat postu:

Od najwyzszej czesci plywaka do powierzchni przylegania komory plywakowej, gaznik ustawiony bokiem zeby iglica zamknela zaworek ale nie naciskala go.
Ten parametr jest ustawiony fabrycznie i nie sadze zeby ktos go zmienial.
Nie wiem ktora odlaglosc jest wlasciwa dla Fazera.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 17:11, 30 Mar 2014    Temat postu:

To się nie tak robi. Zakładasz wężyk igielitowy na spust paliwa z komory i po popuszczeniu śrubki spustu poziom paliw w wężyku ma być mniej więcej na poziomie łączenia komory z korpusem.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zenekwolin




Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:11, 07 Kwi 2014    Temat postu:

Witam.
Filtr powietrza zalozylem nowy. Rozebralem jeszczeraz te gaźniki i wymieniłem uszczelnienia na osiach przepustnic,ktore były nie ciekawe. Plywaki ustawione na 12.5mm. Iglica pośrodku 3 rowek.Orginalne dysze wolnych obrotow byly 12.5 wogole nie chciał zapalac.Zakupilem nowe 17.5 i teraz pali.Srubka od wolnych obrotow wykrecona na 2 obroty jak wszędzie pisza.W czasie jazdy strzelal z tlumnikow to wkrecilem jeden obrót spowrotem i przestal strzelac.No i po rozgrzaniu gasnie na wolnych obrotach może ktoś wie dlaczego. Po przejechaniu się sprawdziłem swiece i na porcelance i elektrodzie kawa z mlekiem no taki braz a brzeg swiecy okopcony czy to jest dobrze.. I nie wiem czy nie powinienem tez zwiekrzyc dysze glowne na większe, może ktoś ma jaks podpowiedz. Pozdrawia.Zenon
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 20:39, 07 Kwi 2014    Temat postu:

Wielkość dyszy głównej ma znaczenie dopiero przy pełnym otwarciu przepustnicy. Jak gaśnie podnieś wolne obroty. Daj fotkę świecy, z opisu wynika że jest OK.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zenekwolin




Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:28, 13 Kwi 2014    Temat postu:

Czesc.Dzisiaj znalazłem ciekawy filmik co do gaznikow podciśnieniowych.Moze ktoś wie czy na wolnych obrotach przpustnica ma być calkiem zamknieta na filmiku widac ze jest zamknieta na wolnych obrotach. Czy musi być uchylona? może jakies podpowiedzi. Pozdrawia Zenon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 16:52, 13 Kwi 2014    Temat postu:

Ma być uchylona, z tym że może to być bardzo małe uchylenie. Właśnie tym uchyleniem ustawiasz wolne obroty.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zenekwolin




Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:21, 13 Kwi 2014    Temat postu:

Witam. Nie bardzo wiem czy dysza wolnych obrotow daje paliwo tylko na wolnych obrotach czy w czasie jazdy tez podaje paliwo razem z dysza glowna.
Gazniki mikuni podciśnieniowe w dnieporze. Pozdrawia.Zenon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 23:05, 13 Kwi 2014    Temat postu:

Zenku !!!jeśli nie wiesz co to jest dysza wolnych obrotów czyli biegu jałowego, a dysza główna to na jakie szczegółowe instrukcje liczysz.ABC mechaniki trzeba a raczej powinieneś znać .Wychodzi na to, że forum należy podzielić jeszcze na : amatorów , średnio kumatych i zaawansowanych .Kupiłeś gażniki o których nic nie wiesz / czy są ok do tego sprzęta/a teraz szukasz pomocy .robota od tyłu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin