Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gazniki w dolniaku
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krulex




Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 60
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 21:48, 09 Mar 2016    Temat postu: Gazniki w dolniaku

Witam.
Wiem temat już wiele razy wałkowany-przewertowałem.
Proszę kolegów nie o poradę tylko info jakie macie gaźniki w swoich sprzętach. Po przeczytaniu wszystkich wywodów, opinii na temat gaźników nie mam konkretnych wniosków dlatego proszę szanownych kolegów o info jakie masz gaźniki i czy jesteś zadowolony.

Z góry dziękuję Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 22:20, 09 Mar 2016    Temat postu:

To taka niby ankieta?
To też do dupy Twisted Evil Bo jakby to mało. Wypadałoby dopytać jakiej produkcji, w jakim silniku, z jakimi modyfikacjami i na koniec najwalniejsze trzy pytania "Czy wymieniłbyś je na inne?", "Czy kupiłbyś je ponownie?", "Czy trenujesz coś żeby wzmocnić nogi pod kopanie?"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krulex




Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 60
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 23:16, 09 Mar 2016    Temat postu:

Nie jestem fachowcem - dopiero poznaje mroczną stronę rosyjskiej myśli technicznej - stąd też moje pytanie a raczej prośba do szanownych kolegów o wskazówki... Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fido28




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Czw 7:16, 14 Kwi 2016    Temat postu: Re: Gazniki w dolniaku

krulex napisał:
Po przeczytaniu wszystkich wywodów, opinii na temat gaźników nie mam konkretnych wniosków dlatego proszę szanownych kolegów o info jakie masz gaźniki i czy jesteś zadowolony.

Kolego,każdy chwali swoje.Materiału do czytania jest sporo na forum.Poszukaj i poczytaj. Jeśli o mnie chodzi miałem założone k302 i mimo wymiany bebechów z zestawu naprawczego nie byłem zadowolony (lało sie z nich okropnie).
Postanowiłem wymienić na gaźniki od CZ 350 i jak na razie uruchamia się pięknie i wchodzi na obroty.Jeszcze na nich nie jeździłem więc jeśli chodzi o eksploatację taką"prawdziwą"-drogową to nie wiem jak to sie będzie sprawowało. Dlaczego założyłem akurat takie gaźniory- bo motocykl chcę mieć do jazdy codziennej a nie tylko od święta wiec spalanie chciał bym żeby było w miarę możliwości małe.
Ludzie polecają też gaźniki PZ 28.Podobno w miarę dobry odpowiednik radzieckich.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 7:37, 14 Kwi 2016    Temat postu:

Na tych z cz moze byc problem z bardzo wysokimi obrotami.

Polecam PEKAR k68 radzieckie za kwote okolo 400zl za dwa.
Kreci sie na tym mega wysoko i trzyma w miare dobrze parametry.
Powrót do góry
fido28




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Czw 19:15, 14 Kwi 2016    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
Na tych z cz moze byc problem z bardzo wysokimi obrotami.

..znaczy się za niskie czy za wysokie?
Z tego co pamiętam to dysze są chyba założone te największe.Na "luźnym" silniku tzn. bez obciążenia ładnie się wkręca na obroty.Fakt, myślałem czy da radę w solówce no i później w zestawie.Czytałem na forach i sobie chwalą...ehhh obadamy w czasie eksplolatacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 20:45, 14 Kwi 2016    Temat postu:

Moze nie wydalac gaznik i nie wejdzie na maxa na obroty.Ale skoro z dyszami juz pozmieniane wiec moze pojedzie odpowiednio
Powrót do góry
Szymonides11




Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:31, 15 Kwi 2016    Temat postu:

Ja od 6 lat używam PZ28D, jedne były z motocyklem jak kupowałem ale się rozleciały. Miałem z duża dyszą i oryginalną. Łatwo się reguluje, ładnie wkręca, co ciekawe z dużą dysza mniej pali niż z oryginalną. Na trasie z załadowanym koszem najlepiej miałem 6.3L/100km. Co rok myje w myjce ultradźwiękowej i poza odkręcającymi się śrubkami regulacyjnymi (trzeba przewiercić główki i złapać drutem i po problemie) nie widzę jakichś większych wad. A zawsze miałem "oryginalne" z chin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 23:12, 15 Kwi 2016    Temat postu:

Pod śrubki regulacji daje się twarde sprężynki a nakrętkę kontującą się wywala nic nie trzeba drutować
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Olenek




Dołączył: 03 Gru 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:24, 20 Lis 2016    Temat postu:

Witam,

Rozebralem caly silnik K-750 i teraz jestem na etapie kupowania i sprawdzania sprzetu. jak to w koncu z tymi gaznikami do dolniaka bo im wiecej czytam tym jestem glupszy. Na poczatku pekary a teraz K37. Czy K37 to najlepszy wybor do dolniaka?

Pozdrawiam
Olenek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dz@hym




Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 174
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wieś w zamojskim..

PostWysłany: Nie 16:53, 20 Lis 2016    Temat postu:

Kup nowe Pekary K68 i po problemie! Tylko takie za około 400zł - ma je np: Boxer 55, czy Ural 63 na Allegro. W naszej ekipie jest kilka sprzętów na tych gaźnikach i jest git! Zresztą widzę że Dawid kilka postów wcześniej też je polecał. Kupisz coś taniej 100-200 a będziesz tylko ciągle się wq.ał i w końcu i tak to wyrzucisz. Pozdr!

Ostatnio zmieniony przez dz@hym dnia Nie 16:59, 20 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 16:54, 20 Lis 2016    Temat postu:

Chciałbym myśleć, że to ostatni raz to piszę. Ale " złote" PZ28 będące kopią oryginalnych k37A są już niedostepne. Ich kopie- czyli kopie kopii są podobno* średnie. ( piszę "podobno" przy ruskach już nie robię i to opinia oparta na doświadczeniach tych co jeszcze sie w to bawią).

Gdy zakładałem złote PZ28 były najlepszym wyborem do dolniaka. Nie będę sie rozpisywał dlaczego bo ich juz nie ma. Wiec nie ma co sie rozwodzić nad tematem.

Piszę o tym dlatego bo uproszczenie, że" PZ28 sa super" skutkuje bezmyślnym kupowaniem srebrnych replik i pretensjami do forumowej opinii, że wcale nie są takie super. Nie są, bo to już inne wykonanie, inny producent i inna jakość. Czyli potencjalnie więcej czasu i możliwe, że kasy poświęconych na doprowadzenie do tego żeby silnik prawidłowo pracował.

Wiem- nie ułatwiłem wyboru Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:16, 21 Lis 2016    Temat postu:

Miałem PZ-28 i uważam, że nie ma większego szajsu sorry ale nie, k-302 znośne ale chyba na końcu i tak będą te co mówią za 400 tylko nie wiem jak sie je montuje tzn. jaka redukcja musi byc czy cos takiego a gdzie wogóle można ta redukcje kupić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dz@hym




Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 174
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wieś w zamojskim..

PostWysłany: Pon 11:07, 21 Lis 2016    Temat postu:

Redukcje trzeba sobie dorobić bo te na allegro nie pasują(lub trzeba przycinać żebro cylindra). Prosta sprawa -idziesz do fachowca dajesz nu 2 podkładki pod gaźnik i tłumaczysz by zrobił takie z metalu (2-3mm)-obrócił jedną o 90 stopni a pomiędzy nie wstawił rurkę długości około 3cm i średnicy dużego otworu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 14:06, 21 Lis 2016    Temat postu:

Pojawiły się keihiny na alleeee do rusków od URAL63
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin