Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabrielll
Dołączył: 24 Cze 2020 Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:41, 18 Sie 2020 Temat postu: Dyfer Ural M66 |
|
|
Cześć
Do zestawu z uszczelniaczami do Dyfra, otrzymałem dwa simeringi. Jeden, wchodzi w śrubę od strony silnika, a drugi>? jak rozbierałem, nie było dwóch
pomożecie?
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4092 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 19:36, 18 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
Drugi idzie na zabierak, powinien być kapeluszowy.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gabrielll
Dołączył: 24 Cze 2020 Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:03, 19 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
Dzięki za szybkie info. Czy masz na myśli tą tuleje z uszczelka ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4092 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 7:36, 19 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
Teraz to ja nie rozumiem. Pytasz o simeringi czy oringi? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gabrielll
Dołączył: 24 Cze 2020 Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:43, 19 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
Mam dwa identyczne simeringi. Nie wiem, gdzie idzie drugi. Pisząc o tulei, myślałem o tej, co wchodzi do wnętrza zabieraka |
|
Powrót do góry |
|
 |
rohhor
Dołączył: 26 Kwi 2017 Posty: 238 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:25, 19 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
Jak oba są identyczne to pewnie do zakrętki / skrętki dyfra - w niektóre skrętki mieszczą się dwa. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4092 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 8:27, 19 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
Na tuleje dystansową w zabieraku idzie filc. Simering kapeluszowy idzie na zabierak, pod dekielek od strony szczęk hamulcowych, da się to przerobić na zwykły. Od strony ataku do wkrętki idzie kolejny simering, powinien być dwuwargowy. Jak się tylko zmieści można dać dwa zwykłe. Oring z kolei idzie na gwint owej wkrętki. Do tego dwie podkładki pod wlew i spust oleju oraz uszczelka główna pod dekiel. Więcej uszczelnień nie ma.
Ostatnio zmieniony przez Cyrograf15 dnia Śro 8:28, 19 Sie 2020, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gabrielll
Dołączył: 24 Cze 2020 Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:15, 19 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
Super, dzięki! Wszystko jasne ! |
|
Powrót do góry |
|
 |
Gabrielll
Dołączył: 24 Cze 2020 Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 7:26, 22 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
Hej! Czy bieżnia łożyska (ta duża do zabieraka) jest wymienna ? Nie mogę jej wybić i zastanawiam się czy jest sens wymieniać? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4092 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 7:53, 22 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
Jest wymienna. Czy w tym wypadku jest potrzeba wymiany to musisz sam zdecydować.
Wojtek
Zagrzej palnikiem blok i wtedy wybijaj, tak jest łatwiej.
Ostatnio zmieniony przez Cyrograf15 dnia Sob 7:55, 22 Sie 2020, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
BALON
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pszczyna
|
Wysłany: Nie 5:28, 23 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
Najlepiej to wycisnąć na prasie hydraulicznej
A czy jest sens wymieniać trzeba średnicówką zmierzyć |
|
Powrót do góry |
|
 |
|