Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dobry mechanik i problem z MW750
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 7:17, 14 Gru 2015    Temat postu:

Sama gondole ściągnij jak chcesz mieć wygodnie bo to jest tylko kilka śrubek i kabli nie ruszasz a cala rama z błotnikiem i kablami pozostanie na miejscu Smile))).

Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 7:18, 14 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pon 14:39, 14 Gru 2015    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
Po pierwsze dolej sobie dodatku olowiowego do paliwa

Ktoś to jeszcze leje? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 18:34, 14 Gru 2015    Temat postu:

Leją. Sprzedaję to w firmie. Wiec nie mówię, że to już w paliwie jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:00, 14 Gru 2015    Temat postu:

Ja dodatek Castrola kupiłem, szkoda że na razie brak czasu na rozeznanie i regulacje Sad czyli nawet jeśli silnik ma bardzo mało najechane od remontu to mogę poprzestać lanie mixolu i zastąpić go po prostu tym dodatkiem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Pon 22:37, 14 Gru 2015    Temat postu:

Tak dodatek fajna sprawa silnik o wiele lepiej pracuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 22:47, 14 Gru 2015    Temat postu:

balu napisał:
Tak dodatek fajna sprawa silnik o wiele lepiej pracuje.


Dzieki Balu. Do dziś nie wiedziałem kto pisze pozytywne opinie pod caramizerami, magnetyzerami i resztą czarów z mleka. Teraz już wiem rotfl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 7:55, 15 Gru 2015    Temat postu:

brzytwa napisał:
Dawid1981 napisał:
Po pierwsze dolej sobie dodatku olowiowego do paliwa

Ktoś to jeszcze leje? Smile


Ja to leje nawet do ruska z BMW:)))) .Z castrola kupuje od kilku lat bo sie lepiej oplaca i silnik miekko na tym chodzi i napewno lepiej a jak sciągałem gary z dolniaka po 15 tys to zawory wygladaly jak nowe .Silnik ma lepsze wolne obroty i jest elastyczniejszy.
Te silniki nie sa przystosowane do takiej liczby oktanowej jak jest obecnie tylko duzo mniejszej.
Mam to sprawdzone bo jak ktos nie lal to mu sie szybciej wysypaly zawory a bylo wszystko identyczne jak w moim rusku.Najbardziej sie to odczuje na długich trasach ale jak ktoś jezdzi ruskim po fajki i piwo do monopolu to nie bardzo Smile)) hahaha.

Wiem ,wiem ponabijacie się ale ja tam wiem swoje:))).


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 8:59, 15 Gru 2015, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 486
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Wto 20:37, 15 Gru 2015    Temat postu:

A ja leje oryginalne ruskie paliwo na nasze po 2,30zeta ,bo mam 50 kilosów do granicy Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Wto 21:08, 15 Gru 2015    Temat postu:

Steegen napisał:
A ja leje oryginalne ruskie paliwo na nasze po 2,30zeta ,bo mam 50 kilosów do granicy Twisted Evil


76 czy 92?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 9:52, 16 Gru 2015    Temat postu:

Steegen napisał:
A ja leje oryginalne ruskie paliwo na nasze po 2,30zeta ,bo mam 50 kilosów do granicy Twisted Evil

Jakbym mial blisko tez bym lal Smile)))) moj znajomy tez ma dostep i mowi ze najlepiej na tym jedzie:)))
Powrót do góry
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 486
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Śro 19:24, 16 Gru 2015    Temat postu:

Marcin-organizator napisał:
Steegen napisał:
A ja leje oryginalne ruskie paliwo na nasze po 2,30zeta ,bo mam 50 kilosów do granicy Twisted Evil


76 czy 92?

92
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:09, 16 Gru 2015    Temat postu:

Po dzisiejszym dniu mam kaśkowstręt ale chyba się wszystko wyjaśniło. Zacząłem od regulacji zaworów ale tylko na prawym cylindrze (tym który źle chodził), zrobiłem co trzeba, wyprowadziłem go na podwórko, zapalił bardzo ładnie i pracował jak nigdy dotąd. Wstępnie go zagrzałem i pojechałem na objazd osiedla, ale jak zwykle po 300 metrach jeden cylinder poszedł, drugi słabł z każdą chwilą że nie dojechałem do domu... Zdenerwowany do granic sprawdziłem że to prawy znowu nie chodzi, lewy zapalał co któryś kop ale działał a z prawego jakiś dymek polatywał co przyagzowałem (prawy gaźnik był strasznie zimny, świeca czarna, lewy w normalnej temperaturze ale świeca też jakaś taka ani kawa z mlekiem ani czarna, taka jaką wsadziłem to chyba zbyt mało paliwa bo była strasznie gorąca albo za mało pochodził żeby zebrać nalot). Odczepiłem gondolę, zapalam drugi raz, patrzę skąd leci dymek i płyn który cały czas wydobywał sie na głowicę (myślałem że to paliwo ze świecy polatywało), a tam nic konkretnego, delikatna dziurka, jak na zdjęciach. W miejscu wskazanym strzałką widać w dziurce kawałek mosiężnej wkładki. Wydaje mi się że póki silnik był zimny nie działała rozszerzalność a potem lipa. [link widoczny dla zalogowanych]
I tu rodzi się pytanie małe, skoro w lewym garnku mam 7 bar to chyba nie muszę dłubać przy zaworach (chyba tego nie lubię) czy powinienem to jeszcze sprawdzić ?


Ostatnio zmieniony przez Kasztan dnia Śro 21:25, 16 Gru 2015, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:17, 16 Gru 2015    Temat postu:

I czy jest to naturalny objaw że kiedy przelewam lewy gaźnik to paliwo przelewa się po 15 sekundach pompowania a prawy tylko nacisnę i od razu wodospad, wydaje mi się że może zbyt duży poziom mam w tym gaźniku ale jeszcze tego nie mierzyłem, co myślicie?

Ostatnio zmieniony przez Kasztan dnia Śro 23:28, 16 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Czw 7:11, 17 Gru 2015    Temat postu:

Jak odepniesz zastrzały i odchylisz motor na lewy garnek dasz rade zdjac cylinder
Sprawdziłem w emce
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 7:34, 17 Gru 2015    Temat postu:

Kasztan napisał:
I czy jest to naturalny objaw że kiedy przelewam lewy gaźnik to paliwo przelewa się po 15 sekundach pompowania a prawy tylko nacisnę i od razu wodospad, wydaje mi się że może zbyt duży poziom mam w tym gaźniku ale jeszcze tego nie mierzyłem, co myślicie?


Myślę ze z jednej rury na kraniku leci dobrze a z drugiej ledwo co hahahahahahhahaha:))) to typowe.

Dlatego najlepiej sciagnąc bak i zaslepic oryginalne miejsce spawając ,uciąć te chore rurki pod spodem i tez zzaspawać otwory i wspawać nowe dwa króćce pod kraniki od quada ale przesunąć kraniki do tylu troche i na zewnątrz zeby juz bylo pod silnik bmw jak Ci sie coś odwidzi:))) i masz jeden problem z ruską materią z glowy.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 7:35, 17 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin