Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Śro 19:24, 24 Wrz 2014 Temat postu: Twarde szpilki do Urala |
|
|
Jakby ktoś chcial to mam kilka sztuk o dlugosci 145mm po 2,5mm na strone dluzsze co napewno nie przeszkodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:16, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Cena i moment z jakim sie dokręca. Nie walcowane wiec wolałbym wiedzieć kiedy sie upitoli, tudzież żeby nie upitolic.
Bo idea znakomita. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 6:55, 25 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Hahaha.Moment taki jak dokrecasz glowice w uralu ))))
JAk chcesz urwac to urwiesz wszystko krecac do oporu.
Stal 45 z ktorej to zrobilem ma twardośc 250 HB-24HRC i wytrzymalość na rozciąganie Rm=650-800MPa ale jak chcesz mega dokladnie to do laboratorium )).
[link widoczny dla zalogowanych]
Dla podpowiedzi sruba imbusowa o klasie 8.8 ma twardość okolo 22HRC tyle ze jest walcowana.
Momenty masz tutaj: [link widoczny dla zalogowanych] ale powinno sie trzymac momentów dla danego silnika .
A jak ktoś chce to niech kupi sobie od handlarza na aukcji to on napewno poda wytrzymalośc na rozciąganie Rm i momenty dokręcania jakie chcecie haha z cała pewnościa ))) -pelne badania z laboratorium )).Masakra ))) Się usmiałem:))).
Kiedys sie zapytalem czy kola rozrzadu maja bicia i czy to bylo sprawdzone to dodal mnie do czarnej listy i tyle na ten temat ))).Pózniej kupilem ten najdroższy za 350zl i mial wieksze bicie niz ten za 200zl i do tego kolek do odmy o 2,5 mm przesuniety hahahahhahaha ---------wiec ?????? szkoda gadac:)))
Wysprzegliki tez sa mega super wytrzymale kupilem w Łodzi na bazarze pomalowane sprayem na czarno ze niby hartowane- 6 HRC hahaha
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 7:44, 25 Wrz 2014, w całości zmieniany 5 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 11:45, 25 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dorwałem rok temu szpilki 10.9, tokarz skrócił i nagwintował.
Dwa tygodnie jazdy, dokręcenie głowicy i pierdut - na jednej nie wytrzymał gwint.
Miejmy nadzieję, że szpilki Dawida się obronią, jak kilka innych patentów. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 19:14, 25 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Zrobilem maly test.Krecilem od strony grubego gwintu bo akurat braklo mi nakrętek M8x1.
Nakręcilem zwyką nakrętke M8x1,25 i wziolem dynamometr.
Przy 42 Nm dynamometr strzelil a przy 56Nm wyciagnelo gwint z nakrętki M8 a szpilka nie strzelila.
Teraz mozna porównac ten wynik do momentów dokrecania dla róznych klas srub z tabeli zawartej w linku powyżej ))). |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 20:44, 25 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Wg fabryki ma być 35Nn, tzn jest ok. Teraz ją nagrzej i jutro powtórka. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 21:09, 25 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Ona juz byla grzana i uwierz mi ze przy nawet 150 stopni nic sie nie zmieni. |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Czw 21:40, 16 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jak ktoś chce to jest jeden komplet szpilek do urala ))) |
|
Powrót do góry |
|
|
|