Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

tłoki od Dolniaka na trzy pierścienie-Różnice w tłokach
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nagar




Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 78
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 9:01, 04 Paź 2015    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
Do dolniaka polonez 1600 i maluch -WSK Gorzyce do urala Fiat CC700 a do dniepra zapodalem z bmw 2.0 benzyna po modyfikacjach na tokarce i frezarce .Ural i dolniak sprawdzone a dniepr jak narazie zamiata az milo ale jeszcze faza testówSmile)).
Tyle na tamat a cala reszta loteriada:))).Pozdro dla wytrwalych !!!!!!!!!!


Ja odnoszę wrażenie że montowanie tłoków o innych wymiarach lub ich przerabianie (toczenie frezownie) to właśnie jest loteria. Jeden fachowiec zrobi tak a drugi inaczej i w jednym przypadku będzie działać a w drugim kupa.
Co do zakładania tłoków (które podałeś wyżej ) z pojazdów to chyba sie zgodzisz że żaden z tych tłoków nie ma wszystkich wymiarów identycznych z dnieprowymi czy Urala lub K750. Podane przez ciebie tłoki maja mniejsze odległości osi sworznia do denka za czym idzie albo strata w wydajności silnika albo dalsze przerabianie pozostałych części silnika.
A tłoki almota są zgodne z wymiarami i są dobrej jakości. Jedyną ich wadą są pierścienie których jest za dużo i są za szerokie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 9:58, 04 Paź 2015    Temat postu:

Tłoki dzieli się na takie co dobrze działają lub nie. Popielniczka pomimo że ma zgodne wymiary pozostanie dalej jedynie popielniczką. To coś jak z oponami żużlowymi. Mają zgodne wymiary z Ruskami, da się je zamontować, tylko że się nie nadają.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
profss




Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie

PostWysłany: Nie 15:51, 04 Paź 2015    Temat postu:

nagar napisał:

A tłoki almota są zgodne z wymiarami i są dobrej jakości. Jedyną ich wadą są pierścienie których jest za dużo i są za szerokie.


Co do tłoków Almotowych...sam na takich śmigam w uralu na pasowaniu 7 setek i nie mam z nimi żadnego problemu,a co do pierścieni z kompletu to al-mot chyba zmienił dostawce bo nawet na zamkach ładnie dolegają do tulei i zero poddymiania,ciśnienie na obu cylindrach po 6,5.a co do tych tłoków ze zdjęć zobaczymy niebawem jak się będą sprawować w emce Jakuba M72
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 17:04, 04 Paź 2015    Temat postu:

Kiedyś spotkalem osobe na zlocie na m72 ktorą zdobyl z milicji.Po odpaleniu zapytalem na jakich tlokach ma to poskladane bo nadzwyczaj pieknie to chodzilo .Odpowiedzial ze to juz bylo poskladane na tlokach z malucha i ma juz tym przejechane 43 tys km i ze tylko czesto wymienia olej jakis tam dobrej jakosci.JA mam wszystko stestowane i jest mega dobrze wiec wkladajcie co wam sie podoba Smile)).
Powrót do góry
profss




Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie

PostWysłany: Nie 19:01, 04 Paź 2015    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
Kiedyś spotkalem osobe na zlocie na m72 ktorą zdobyl z milicji.Po odpaleniu zapytalem na jakich tlokach ma to poskladane bo nadzwyczaj pieknie to chodzilo .Odpowiedzial ze to juz bylo poskladane na tlokach z malucha i ma juz tym przejechane 43 tys km i ze tylko czesto wymienia olej jakis tam dobrej jakosci.JA mam wszystko stestowane i jest mega dobrze wiec wkladajcie co wam sie podoba Smile)).


Dawid ja tez mam juz zrobiony zestaw na cc700 i krotoszyńskich tulejach do nowego silnika który bede składał dla siebie,tak ze nie twierdze ze Al-moty czy inne tłoki sa mega zajebiaszcze,ale trzeba tez przyznać ze na al-motach tez można dobrze pojeździć pod warunkiem ze sie dobrze dotrze silnik,zakładając ten temat chciałem sie doinformować na temat tych ze zdjęć tłoków bo pierwszy raz wpadły mi takie w ręce,do tej pory w każdym remontowanym silniku spotykałem tylko na cztery pierścienie,stąd moje zainteresowanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 9:08, 05 Paź 2015    Temat postu:

Profss ale ja nie pisze nic do Ciebie ze cos tam zle robisz bo naprawde nie tykam tego rodzaju tloków co zakladasz i sie nie wypowiem:))).z almotem mialem juz do czynienia i nie chce nigdy wiecej mimo ze wiem ze da sie tym pojezdzic ale nie na dluga mete i bez katowania a ja lubie odkrecać więc almot u mnie odpada a innym będzie pasował w 100% Smile.
Odnośnie "LOTERII" to chodzilo mi o jakośc materialów bo raz sie trafi lepsze a innym razem gorsze a jak ja zakladam tloki i pierscienie z innych pojazdów to materialy są PEWNEJ JAKOŚCI !!!Smile


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 9:09, 05 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 16:23, 05 Paź 2015    Temat postu:

I tym sposobem ujawniło się sedno sprawy. Jak ktoś wie co robi to unika oryginalnych, bo potrafi zaimplementować tłoki dobrej jakości z innych pojazdów. Jak ktoś jest słabo ogarnięty technicznie to kładzie wprost pasujące. Przy pewnej dozie szczęścia przez pewien czas pojeździ. Z drugiej strony to dobrze, jest zdecydowanie mniejsze prawdopodobieństwo że coś totalnie spier..., co nie stanowi problemu przy przeszczepach.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nagar




Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 78
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 18:48, 05 Paź 2015    Temat postu:

Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 17:00, 10 Paź 2015    Temat postu:

Na tym filmie robiera silnik dolniaka na tlokach na 3 pierscienie:)))
https://www.youtube.com/watch?v=Q9KJUp8PLcE
Powrót do góry
korbowód




Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:40, 28 Paź 2015    Temat postu:

Nie było, nie będzie i nie ma lepszych tłoków do dolniaka jak fiat 126 p oryginalne gorzyckie, silnik chodzi bdb, przesunięcie sworznia daje mięka prace czego nie ma na oryginałach. Dwadzieścia lat temu jak byłem w ogólniaku i nie było kasy na benzyne odpalaliśmy kaskę na benzynie i ropy do pełna z traktora i ogień , cały dzień bez gaszenia. Po trzech miechach zdjełem cylindry co by obejrzeć maluchowskie tłoki i zadnych śladów zatarć !!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin