Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Siedzenie tylne i szczegóły emy 1953
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stołek




Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 22:02, 04 Sty 2012    Temat postu: Siedzenie tylne i szczegóły emy 1953

Witam
Moja Ema ma niski przód, brak dziury na blokadę w półce.
Wzmocnienia na ramie.
Nr ramy jest na uchwycie suwaka, ale bez piaskowania ciężko będzie odczytać coś:13001 ale ta jedynka trochę dalej.
Mocowanie wózka przykręcane.
Jest komin filtra powietrza.
Kranik KP15A, gaźniki K-37 (bez A)
Prądnica niestety długa g-414, regiel RR-302
Silnik ma nr 59118
Czy występowały emki z niskim przodem i siodłem pasażera na jednej fedrze??
Czy może zawsze były z 2??
Mam do motoru papiery z 1953r, ale napewno nie od tego egzemplaża.
Czy pod siodło z 2 sprężynami jest inny bagażnik? (bo błotnik jest węższy).
Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez Stołek dnia Pią 0:06, 06 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 22:58, 04 Sty 2012    Temat postu: Re: Siedzenie tylne

Stołek napisał:

Czy występowały emki z niskim przodem i siodłem pasażera na jednej fedrze??
Czy może zawsze były z 2??
Mam do motoru papiery z 1953r, ale napewno nie od tego egzemplaża.
Czy pod siodło z 2 sprężynami jest inny bagażnik? (bo błotnik jest węższy).

PÓłce - przez Ó
W gwoli wyjaśnienia bo nie zawsze wszyscy łapią. "Niski przód" to nie niski przód tylko nisko zawieszony błotnik.
bagażniki pasują pod siodła bez kombinacji.
Ale błotniki były i wersje węższe i przewężane pod siodła z podwójnymi sprężynami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stołek




Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 23:22, 04 Sty 2012    Temat postu:

Sorki za tę półkę Embarassed
Czyli przynajmniej nie będę musiał kupować bagażnika.
Miałem błotnik pod siodło z 1 sprężyną, lecz przy próbie odgięcia został mi w rękach.
Raczej nie ma gdzie spawać i się zastanawiam czy kupić pod 1 sprężynę czy pod 2.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 23:28, 04 Sty 2012    Temat postu:

Stołek napisał:
Sorki za tę półkę Embarassed
Czyli przynajmniej nie będę musiał kupować bagażnika.
Miałem błotnik pod siodło z 1 sprężyną, lecz przy próbie odgięcia został mi w rękach.
Raczej nie ma gdzie spawać i się zastanawiam czy kupić pod 1 sprężynę czy pod 2.

Kwestia kasy. Na pojedynczą są o wiele tańsze. Na dwie sprężyny optycznie tył jest niżej wiec ładnie itd. A najładniej i tak bez tylnego siodła.
jak zdecydujesz się na pojedynczej sprężynie to nie pomyl z siodłami od izów. To częsta pomyłka.
A jak na podwójnej to jeszcze wydatek na przewężanie błotnika albo nowy.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Śro 23:29, 04 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Czw 0:07, 05 Sty 2012    Temat postu:

A za co Ty przepraszasz Princa ?za półke !! półka,półki pisze się przez "ó " nie popisałeś się Princu.Dałeś się Stołek kupić Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stołek




Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Czw 0:16, 05 Sty 2012    Temat postu:

No wytłumaczę Pinca
Miałem pułka, ale przez reprymendę edytowałem post.
Więc opier... był właściwy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 8:56, 05 Sty 2012    Temat postu:

Błotnik pod siodło na 2 sprężyny jest trudno dostępny,
a w dobrym stanie to b. trudno.

Jeśli to nie kłopot daj zdjęcie tych gaźników.

Pozdrawiam
Mateusz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stołek




Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pią 0:12, 06 Sty 2012    Temat postu:

śmigiel napisał:


Jeśli to nie kłopot daj zdjęcie tych gaźników.

Pozdrawiam
Mateusz


Nie ma problemu




Sorki za jakość- uwaliła mi się matryca w aparacie

Co do silnika.
Dzisiaj myłem go ropą i znalazłem pod korkiem bagnatu takie znak
Takie N

kiepsko widać.
Co do ramy to parę pytań mam do was.

co to za "dinks" pod uchwytem stopki pasażera z prawej.
Z lewej tego nie ma

Tu nr ramy ale ciężko odczytać.

I tu jakby coś urwane było.
Mam jeszcze pyt:
Do czego jest zamocowana sprężyna stopek centralnych.
I do czego sprężyna hamulca (obu nie mam).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrkubek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś

PostWysłany: Pią 9:17, 06 Sty 2012    Temat postu:

Od stopek nie wiem jak w emie ale w reszcie jest do silnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łukasz




Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIAŁYSTOK

PostWysłany: Pią 9:30, 06 Sty 2012    Temat postu:

Silnik masz fajny. Stara, wojenna produkcja. Z prawej strony, przy dekielku zaworowym powinny byc numery i data.

Ten dynks przy ramie to ogranicznik składania stopek głównych.

Tam gdzie masz coś urwane powinnien być gwintowany otwór na śrubę 10tkę, albo 8kę... nie pamiętam. Dolne miejsce przykręcania tylnego błotnika.

W 1953r. siodło na podwójnej sprężynie i przetłaczany, zwężany błotnik tylny z pałąkiem nowego typu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 13:19, 06 Sty 2012    Temat postu:

Tam gdzie urwane > mocowanie błotnika, powinien być gwint 8x1.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Nie 14:26, 08 Sty 2012    Temat postu:

Stołek napisał:

Do czego jest zamocowana sprężyna stopek centralnych.
I do czego sprężyna hamulca (obu nie mam).


Na jednym z korków pod skrzynią biegów jest mocowanie dla sprężyny , ale nie pomnę do której
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 13:22, 09 Sty 2012    Temat postu:

Dla sprężyny hamulca.
O gaźniki pytałem, bo jak dla mnie to k37 bez A mają zakręcane
na gwint dekielki od komory pływakowej i dodatkowe rurki wyrównujące.
Nie łatwo je zobaczyć nawet na zdjęciach - coś jak z Yeti Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pon 14:14, 09 Sty 2012    Temat postu:

O to Ci chodzi?
[link widoczny dla zalogowanych]
zdjęcia też jakieś mam , ale w dziwnym formacie, fotosik go nie przyjmuje a nie wiem jak go zmienić.
Już chyba wiem jak było z tymi sprężynami, niebieska strzałka hamulec, czerwona podstawka centralna
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobrze kombinuję?


Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pon 14:29, 09 Sty 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 21:22, 09 Sty 2012    Temat postu:

Z tymi sprężynami to zdaje się że tak jak zaznaczyłeś.
Ten schemat gaźnika i fotki mam, ale nie bardzo wierzyłem,
że ktoś może mieć takie gaźniki zamontowane w motorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin