Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mechanik lubelskie.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczawik93




Dołączył: 16 Sie 2021
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:28, 27 Gru 2022    Temat postu: Mechanik lubelskie.

Witam czy jest na forum ktoś z lubelskiego kto zajmuje się ruskami?
Chodzi mi dokładnie o speca od silników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artur pmi




Dołączył: 19 Lis 2021
Posty: 180
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:08, 28 Gru 2022    Temat postu:

Rób sam,więcej się dowiesz i poradzisz sobie w przypadku kapitulacji w lesie.Na forum lub na żywo zawsze ktoś podpowie jak zabrać się za regulację.Najważniejsze to słuchać maszyny.Swojej maszyny.

Ostatnio zmieniony przez Artur pmi dnia Śro 17:14, 28 Gru 2022, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 18:43, 28 Gru 2022    Temat postu:

Trzeba mieć pojęcie o mechanice aby samemu remontować, najlepiej robić to samemu pod czujnym okiem kogoś kto wie o co chodzi. To prosty silnik, ale i on musi dostać szansę aby działał.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczawik93




Dołączył: 16 Sie 2021
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:23, 28 Gru 2022    Temat postu:

Jeżeli chodzi o mechanikę mam sporo wiedzy od dziecka pałalem się rometami wsiami, ciągniki remontowałem od podstaw, auta. Tylko nigdy nie miałem do czynienia z radziecką techniką wiele rzeczy jest dla mnie zagadką,silnik poskładałem bardzo sprawnie, zgodnie ze sztuką i niemalże w sterylnych warunkach wszystkie było bardzo dokładnie umyte,sprawdzone, nawet współosiowości wszystkie jakie się dało porobiłem z czego wiem wiele osób tego nie robi. A znachor potrzebny mi jest do ostatniego dopieszczenia ustawienia, abym tylko podszedł kopnął i żeby mi zapalił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artur pmi




Dołączył: 19 Lis 2021
Posty: 180
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:49, 28 Gru 2022    Temat postu:

Do sovieta sobie nie podejdziesz i nie odpalisz z kopa bo masz takie" widzimisię". To nie chiński plastik,tylko maszyna z duszą,trzeba go słuchać co w sercu dzwoni.Jak wpieprzysz się w poważny teren naszpikowaną elektroniką bestią ze wschodu to spalisz się razem nią.Silnik poskładałeś w sterylnych warunkach,jak piszesz a nie potrafisz go uruchomić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 22:03, 28 Gru 2022    Temat postu:

To tak nie działa. Ten silnik musi się poukładać. Dokąd nie zostanie dotarty będziesz kręcił gaźnikami, zapłonem, co chwilę ustawiał zawory. Nie przegrzej go regulując na postoju. Powalczysz 500 km, sam w tym czasie dojdziesz co i jak kręcić.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczawik93




Dołączył: 16 Sie 2021
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:52, 29 Gru 2022    Temat postu:

Uruchomić uruchomie za którymś razem...ale czy nie było by dobrze sobie wspomóc pomocą kogoś doswiadczonego? Tak niemalże sterylne blok i wszystkie części jakie tylko były od silnika były myte nitrem i dwukrotnie myjka ultradźwiękowa, dokładnie osuszone i odmuchane tak samo było składane na czystym stole a nie w pierdolniku w smarach i starych olejach...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artur pmi




Dołączył: 19 Lis 2021
Posty: 180
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:15, 29 Gru 2022    Temat postu:

Za ostro nie myj ruchola współczesnymi środkami.Jak odpala to masz pół roboty zrobione.Ustaw zawory,zapłon i na końcu gaźniki.Dobrze je doprowadzać w trakcie jazdy pod obciążeniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczawik93




Dołączył: 16 Sie 2021
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:04, 30 Gru 2022    Temat postu:

Niby jak w czasie jazdy pod obciążeniem można ustawić gaźniki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 11:15, 30 Gru 2022    Temat postu:

Niby skąd wiadomo że motocykl dobrze lub źle działa bez jazdy pod obciążeniem?
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kovalius




Dołączył: 09 Cze 2021
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 11:29, 30 Gru 2022    Temat postu:

Kol. Szczawik93 miał chyba na myśli, że nie będzie w stanie w czasie jazdy pod obciążeniem manipulować przy gaźnikach Wink Prawym mógłby jakiś asystent siedzący w koszu, ale z lewym faktycznie problem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 11:52, 30 Gru 2022    Temat postu:

Mam rozwiązanie. Po wyregulowaniu prawego gaźnika należy przełożyć silnik do motocykla przeznaczonego na rynek australijski, wtedy asystent ustawi lewy Cool
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Artur pmi




Dołączył: 19 Lis 2021
Posty: 180
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:58, 30 Gru 2022    Temat postu:

Szczawik93 napisał:
Niby jak w czasie jazdy pod obciążeniem można ustawić gaźniki?


Normalnie,ujedziesz w trasie z 20 km. Jadąc czujesz jak pracuje silnik,czy oba gary w miarę równo palą itd. Jak jest potrzeba regulacji zatrzymujesz motor,korekta i w rure .Dopiszę,że na poboczu a nie na środku drogi. Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kovalius




Dołączył: 09 Cze 2021
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 22:19, 30 Gru 2022    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Mam rozwiązanie. Po wyregulowaniu prawego gaźnika należy przełożyć silnik do motocykla przeznaczonego na rynek australijski, wtedy asystent ustawi lewy Cool
Wojtek

Uświadomiłeś mi po co powstała taka wersja Urala:
https://youtu.be/AmzvRJ5uZHk?t=9
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczawik93




Dołączył: 16 Sie 2021
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:23, 31 Gru 2022    Temat postu:

A zapytam jeszcze tutaj żeby nie zakładać oddzielnego tematu.
Czy tlumniki od innego Moto lub takie jakie sam wykonam z pełnym przelotem będzie chodziło to? Czy lepiej kupić nowe dnieprowskie czy tam kaskowe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin