Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

K 650 czy mt9 numer ramy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dzinx2




Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 9
Przeczytał: 82 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:08, 04 Lis 2017    Temat postu:

Nie ma się co przejmować , a zarazem zniżać do i tak już niskiego poziomu. Nie watpie iż na tym forum są osoby które chętnie pomagają , więc i takie pozdrawiam. temat mimo wszystko chyba na tym forum umrze śmiercią naturalną!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spiker




Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 261
Przeczytał: 28 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 12:47, 06 Lis 2017    Temat postu:

Każdy może mieć gorszy wpis. A Ty dzinx2, nie przejmuj się i nie skacz po forach bo wszędzie znajdziesz mieszankę a nie monolit.

Ostatnio zmieniony przez Spiker dnia Pon 12:54, 06 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dz@hym




Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 122
Przeczytał: 37 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wieś w zamojskim..

PostWysłany: Pon 19:48, 06 Lis 2017    Temat postu:

Ameryki nie odkryłem ale wracając do tematu to podstawowe znane mi cechy odróżniające K-650 od MT 9 i występujące w Twoim motocyklu to:
1. Ręczny przyśpieszacz zapłonu.
2. Otwierany tylny błotnik i jego "łukowate" wsporniki.
3. Skrzynia kaśkowska.
Masz też " długie głowice" , więc i silnik raczej właściwy. Tu też znajdziesz parę słów o K650: [link widoczny dla zalogowanych]
A jak w kwitach masz? Który rok?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 430
Przeczytał: 35 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 23:59, 06 Lis 2017    Temat postu:

dzinx2 napisał:
Nie ma się co przejmować , a zarazem zniżać do i tak już niskiego poziomu. Nie watpie iż na tym forum są osoby które chętnie pomagają , więc i takie pozdrawiam. temat mimo wszystko chyba na tym forum umrze śmiercią naturalną!


Chcesz się brać za bary z ruską techniką to nie możesz być zbyt delikatny - nie przejmuj się, pisz ciekawie, wklejaj zdjęcia, docinki przyjmuj z godnością, wódkę pij szklankami i trwaj w tym ruskim odurzeniu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dzinx2




Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 9
Przeczytał: 82 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:02, 09 Lis 2017    Temat postu:

Witam podrzucam kilka zdjęc mustanga jeżdżącego po scianach . Rozumiem kolego z tą delikatnością ale, to chyba każdy nowy by się ruszył, jeżeli na dzień dobry walą w mordę. Wracając do tematu: w papierach rocznik 71, model: k 650 tylko ten numer ramy mi nie pasuje no i lampa chyba od mt-9?. Dziś polatałem trochę solo (zimno no ale) ustawiłem zawory według opisu z forum- klepią jak cholera. Nie chce zakladac nowego tematu ale mam dwa pytania: w lampie są 4 dziury 1 ładowanie, 2 cisnienie oleju, 3 bezpiecznik a 4-?. na kole zamachowym są : 1 pojedynczy znak (krecha - wyprzedzenie zapłonu ?, a następnie drugi znak to GMP tylko że u mnie następnym znakiem są dwie krechy obok siebie w odległości 0,5 cm więc który znak to GMP.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
według linku który podrzucił kolega wyżej wszystko się zgadza , tylko jak odróżnic ramę, zmieżyc- w jakich miejscach?


Ostatnio zmieniony przez dzinx2 dnia Czw 21:22, 09 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 290
Przeczytał: 33 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Czw 21:48, 09 Lis 2017    Temat postu:

Co do 4tej lampki to będzie najprawdipodobniej kontrolka biegu neutralnego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziubek25077




Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 695
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pią 6:59, 10 Lis 2017    Temat postu:

Otwory na kontrolki są autorstwa zapewne poprzednich właścicieli, co do samego motocykla to zestawienie części do tego co masz w papierach jest poprawne, skrzynia silnik odbuduj ten motocykl zgodnie z oryginałem i nie zwracaj uwagi na głupie docinki, i będzie kolejny fajny motocykl, a nie ulep jak większość.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwawy




Dołączył: 17 Lip 2016
Posty: 48
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:56, 10 Lis 2017    Temat postu:

Pierwszy to będzie wyprzedzanie a drugi to gmp Aleee
Rusek to nie maszyna która jest wykonana ..dokładnie..
Więc bym się upewnil bo mój Dniepr jak zapłon ustawialem na wyprzedzenie to słabo działał
Zawory na dyche zapłon na łapkę i ogień w tłoki 😈
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin