Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gpanzer
Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bielsko-biała
|
Wysłany: Nie 13:43, 20 Lis 2016 Temat postu: Głowice do M-72 |
|
|
Witam
Mam pytanie,zakupiłem silnik do swojej m-ki i okazało się że ma głowice odprężone. Spotkał się ktoś z was z takimi głowicami?
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 14:59, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Spotkał. Pokaz i głowice i tłoki. |
|
Powrót do góry |
|
 |
gpanzer
Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bielsko-biała
|
Wysłany: Nie 15:10, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Mam problemy ze wstawieniem fotek,może podeślę na maila? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Steegen
Dołączył: 17 Mar 2010 Posty: 490 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stegna/Mikoszewo
|
Wysłany: Nie 18:20, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Nabazgraj jeszcze dwa posty i wkleisz. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4092 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 19:47, 20 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Myślę że jak podasz wymiary tłoków sprawa będzie jasna, znaczy dobrych głowic zaczniesz szukać. |
|
Powrót do góry |
|
 |
gpanzer
Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bielsko-biała
|
Wysłany: Pon 19:30, 21 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Witam, ok 78 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4092 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 19:57, 21 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Wypukłe z wybraniami na zawory?
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
gpanzer
Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bielsko-biała
|
Wysłany: Pon 20:50, 21 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Denka płaskie |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4092 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 16:53, 22 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Daj fotkę tych głowic i tłoków bo ciekawość mnie bierze co ktoś wykombinował.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
meter30
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 424 Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Wto 17:24, 22 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Podejrzewam, że może chodzić o splanowaną podkowę w głowicy. Może ktoś chciał uturbić ruska i odprężał komorę spalania w każdym razie bez zdjęć niewiele można stwierdzić |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4092 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 18:57, 22 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Też tak myślę, powodem ścinania podków były zazwyczaj za wysokie tłoki. Tyle że po takim zabiegu silnik słabo działa. Kiedyś ratowałem taki, poszły dobre głowice, kryzy pod cylindry i dłuższe śrubki popychaczy. Wysokie tłoki były nowe i zostały. Jak są zcięte podkowy to głowice do śmieci, akurat tego nie wolno ruszać.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
gpanzer
Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bielsko-biała
|
Wysłany: Wto 21:11, 22 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Witam. Nie mogę wstawić fotek,mam z tym problem.Mogę wysłać komuś na maila i niech wstawi. Głowice wyglądają na org. Raczej nieplanowane. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 21:33, 22 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
To masz wszystko norme.
Zeby uturbić nic w rusku nie trzeba odprężać bo pod turbo najkorzystniej jest ciśnienie sprężania 8,5 bara a w ruskach mało kiedy tyle jest hihi. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|