Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gdzie kupić lub dorobić dysze?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rider41




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Czw 16:12, 21 Lut 2013    Temat postu: Gdzie kupić lub dorobić dysze?

Jak w temacie...a może macie patent na dopasowanie od innego pojazdu? Jaka ma być przepustowość dyszy głównej w K-302? Radziecka książka podaje 150cm3/min., ale ktoś gdzieś pisał o 180cm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 17:58, 21 Lut 2013    Temat postu:

dysze tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 18:10, 21 Lut 2013    Temat postu: Re: Gdzie kupić lub dorobić dysze?

rider41 napisał:
Jak w temacie...a może macie patent na dopasowanie od innego pojazdu? Jaka ma być przepustowość dyszy głównej w K-302? Radziecka książka podaje 150cm3/min., ale ktoś gdzieś pisał o 180cm.

Na moich co je wyprułem jak zmieniałem reparaturki jest narysowane 195.

Ale podejdę jutro do garażu i sprawdzę dokładnie.


Ostatnio zmieniony przez Rura dnia Czw 18:12, 21 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rider41




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Nie 11:24, 24 Lut 2013    Temat postu:

Napisze ktoś jakie występują dysze? Na jakich jeździcie, żeby było dobrze? W książce "Remont w drodze i w warsztacie" doczytałem o rozmiarach 150-160, więc skąd Wam się biorą wartości 180-190 ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 13:25, 24 Lut 2013    Temat postu:

Spodziewasz sie ze ktoś będzie dłubał w gaźniku w zimnym garażu żeby ci sprawdzić? Tak z pamięci to chyba 165 tam widywałem. Ale może sie mylę. Ostatni raz w tych gaźnikach dłubałem z 6 lat temu. A ostatnie jakie miałem poszły pewnie ze trzy lata temu z motocyklem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rider41




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Nie 17:19, 24 Lut 2013    Temat postu:

Sądziłem, że kamraci walczyli już z tematem i jest opanowany, ale skoro nikt nie jest w stanie podać z pamięci, to wrzucę książkowy wymiar i zamelduję jak jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 19:20, 24 Lut 2013    Temat postu:

Sprawdziłem, dysze oryginalne raczej na 110% rozmiar 185 (pomyliłem się wcześniej).
[link widoczny dla zalogowanych]
Sorry za jakość, ale telefon zaszalał i nie wiedział na czym się wyostrzyć przy takim świetle Wink.

EDYTA: A tkwiły w k-302, jeden z 1971, drugi z 1969.


Ostatnio zmieniony przez Rura dnia Nie 19:21, 24 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rider41




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Pon 8:08, 25 Lut 2013    Temat postu:

Wielkie dzięki rura!
Wygląda na to, że trzeba będzie eksperymentować w zakresie 150-190.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 9:44, 25 Lut 2013    Temat postu:

Wiesz co ja założyłem teraz te reparaturki od bimbra i powiem Ci, że bardzo ładnie na nich chodzi, a spalanie stoi na sensownym poziomie 7-8 litrów. Wymieniłem wszystko jak leci, dysze z nich są niestety nieopisane, ale na pomiar jaki robiłem "na oko" i olej (ile czasu będzie ciekł z jednej i drugiej) to wychodzi na to, że są identyczne, albo bardzo zbliżone. Czas miałem taki sam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 17:32, 25 Lut 2013    Temat postu:

Dysza główna odpowiada za max obroty. Jak często jeździcie z zawiniętą manetką do spodu? Jak nie jeździcie np. zawodniczo crosowym Uralem po torze to nie ma to specjalnego znaczenia. Może być 165 lub 185, obojętne.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 19:02, 25 Lut 2013    Temat postu:

W uralu 160 jest za mało więc możesz sobie darować ten wymiar dużo nie brakuje ale trochę się dusi na 3/4 do końca, jak dodajesz powoli to pojedzie . W dolniaku myslę że wystarczy w górnym brak.
Do górnego powinna wystarczyć 180 [POWINNA]


Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Pon 19:04, 25 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin