Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Centrowanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Braciszek62




Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 448
Przeczytał: 40 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Uddevalla

PostWysłany: Pią 10:49, 01 Lut 2013    Temat postu: Centrowanie

Witam. Czy może ktoś polecić kogoś w Szczecinie do centrowania kol. Z jakimi kosztami należy się liczyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 19:11, 01 Lut 2013    Temat postu:

Zapytam się kumpla ile bierze. A centrować potrafi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tado_87




Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radymno

PostWysłany: Pią 21:01, 01 Lut 2013    Temat postu:

Ogólnie cena wynosi około 40-50zł/szt. U Mnie przynajmniej tak liczę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 9:23, 02 Lut 2013    Temat postu:

Tado_87 napisał:
Ogólnie cena wynosi około 40-50zł/szt. U Mnie przynajmniej tak liczę.

w Szczecinie
Oczywiście zauważyłeś o jakie miasto chodzi? Stówę to kasowali u mnie w firmie 4 lata temu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 9:52, 02 Lut 2013    Temat postu:

To znaczy że się opłaca wysłać do centrowania z Szczecina w piz... , chyba że patryjotyzm lokalny nie pozwala ci dać zarobić komuś nie z Szczecina.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 16:34, 02 Lut 2013    Temat postu:

Cytat:
Witam. Czy może ktoś polecić kogoś w Szczecinie do centrowania kol. Z jakimi kosztami należy się liczyć.

Ja naprawdę proponuje przeczytać raz jeszcze pytanie, zerknąć skąd jest pytający, a później zastanowić się czy jest sens pisać, skoro nie ma czego? I co ma do rzeczy lokalny patriotyzm?
Braciszek, informacje dokładne na PW masz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tado_87




Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radymno

PostWysłany: Sob 21:30, 02 Lut 2013    Temat postu:

Rura, odpisałem na pytanie na początku które brzmiało: ..."Z jakimi kosztami należy się liczyć"...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob 21:45, 02 Lut 2013    Temat postu:

Fajnie ... koszt w Szczecinie maks 50 za koło.

Ostatnio zmieniony przez Rura dnia Sob 21:45, 02 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
niuniek




Dołączył: 03 Mar 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 22:41, 02 Lut 2013    Temat postu:

Cena głównie zależy od zakresu prac. Centrowanie ZAWSZE zaczynamy od ośki i łożysk! A więc najpierw sprawdzenie ośi na bicia i często gęsto poszukiwania nowej ośki (lub wytoczenie). Potem 2 x łożysko piasty. Dopiero możemy przystąpić do zaplotu i centrowania. Cena 200-300zł/szt. nie jest wcale rzadka za takie robótki. Jeśli chodzi o falbane to jest dosyć niewygodne koło do pracy - krótkie sztywne szprychy, koszmarne rawki i wogóle niska jakość ruskich materiałów. Z tego co pamiętam to żeby zrobić 2 naprawde ładne koła do solówki takie pod chrom to wybierałem chyba z 10-ciu sztuk. Naprawdę dużo szybciej i przyjemniej robi się markowe koła. liczy sie obroty nypli, rawka jest cały czas równa itp.
Zależy też czy to ma być bęben czy falbana bo falbana często jest potem troche przeciągnięta i niektórzy bawią sie na koniec w przetaczanie bębna bo są problemy z hamulcami.....to ma być na handel dla niewidomego czy do jeżdżenia? można dojść do sporych sum jak podliczyć wszystko. 40-50zł moim zdaniem kosztują szmaty, benzyna, prąd, ogrzewanie warsztatu, woda i mydło żeby sie umyć. Gdzie jakieś piwo i zarobek w tej cenie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Sob 23:07, 02 Lut 2013    Temat postu:

niuniek napisał:
Cena głównie zależy od zakresu prac. Centrowanie ZAWSZE zaczynamy od ośki i łożysk! A więc najpierw sprawdzenie ośi na bicia i często gęsto poszukiwania nowej ośki (lub wytoczenie). Potem 2 x łożysko piasty. Dopiero możemy przystąpić do zaplotu i centrowania. Cena 200-300zł/szt. nie jest wcale rzadka za takie robótki. Jeśli chodzi o falbane to jest dosyć niewygodne koło do pracy - krótkie sztywne szprychy, koszmarne rawki i wogóle niska jakość ruskich materiałów. Z tego co pamiętam to żeby zrobić 2 naprawde ładne koła do solówki takie pod chrom to wybierałem chyba z 10-ciu sztuk. Naprawdę dużo szybciej i przyjemniej robi się markowe koła. liczy sie obroty nypli, rawka jest cały czas równa itp.
Zależy też czy to ma być bęben czy falbana bo falbana często jest potem troche przeciągnięta i niektórzy bawią sie na koniec w przetaczanie bębna bo są problemy z hamulcami.....to ma być na handel dla niewidomego czy do jeżdżenia? można dojść do sporych sum jak podliczyć wszystko. 40-50zł moim zdaniem kosztują szmaty, benzyna, prąd, ogrzewanie warsztatu, woda i mydło żeby sie umyć. Gdzie jakieś piwo i zarobek w tej cenie?

jak to gdzie? w pamięci. co ty kolo jakieś ceny z kosmosu dyktujesz jeszcze obiad sobie wlicz, gdybym tak ludzi rozliczał to wszyscy klienci by musieli iść z torbami, a liczyć obroty to sobie możesz dla sportu dynamonetr sobie kup
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 23:58, 02 Lut 2013    Temat postu:

Niuniek, nie pie... , falbana jest na tyle sztywna że nie trzeba przetaczać po centrowaniu.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 9:16, 03 Lut 2013    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Niuniek, nie pie... , falbana jest na tyle sztywna że nie trzeba przetaczać po centrowaniu.
Wojtek

Nie trza. Ale zdarza sie, ze jest rzucona przy nitach fabrycznie. Miałem- wiem co znaczy pulsowanie pod dźwignią hamulca - taki rosyjski ABS Twisted Evil . Przetoczenie trochę ratuje i osiowość i czasem trzeba zabielić przez rdzę, fale z nitów/okładzin.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tado_87




Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radymno

PostWysłany: Nie 13:05, 03 Lut 2013    Temat postu:

Wg Mnie falbana jest dość łatwa do zrobienia, duży bęben w stosunku do obręczy ułatwia znalezienie miejsca pod długą, czy krótką szprychę. Gorzej jest już np z WFM-ką, gdzie szprychy są długie i na pierwszy rzut oka może być i w tym otworze i w tym.
Nie wiem do czego przy zaplataniu i centrowaniu (jest to przecież ostatni etap, gdzie obręcz jest pomalowana, czy wypolerowana, bęben tak samo)jest potrzebna np, benzyna, czy szmata?????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin