Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aukcje - okazje i podpuchy.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 179, 180, 181 ... 205, 206, 207  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcinnn6




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 89
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Sob 16:39, 07 Mar 2015    Temat postu:

noo taa wiem z poprzednich postów oraz innych wątków że dniepry nie cieszą się taką "estymą" jak np. kaśki. a takie pytanie z innej beczki czy można wjechać np. dnieprem na taką przyczepkę:

[link widoczny dla zalogowanych]

bo z danych technicznych wynika że nie. ale jak mierzyłem jakiś czas temu kaśkę to od koła wózka do koła motocykla była około 120cm, ale nie jestem pewien swoich pomiarów
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marek_baj




Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:16, 07 Mar 2015    Temat postu:

Prince a co z Wieprzami mt 12 ? sam takowego posiadam od 3 lat kupilem wiem ze przeplacilem ale zrobilem bieszczady nie raz kilka zlotow i tak poza peknietym pierscieniem i wyciekami to pali toczy sie i zbytnio nie marudzi wiec ogolnie jestem zadowolony szczegolnie z napedu. Mam z jednego kawalka rama + silnik udalo mi sie ? czy po prostu 12 nastki z tego co wyczytalem maja dosc dobra opinie

Ostatnio zmieniony przez marek_baj dnia Sob 20:17, 07 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3950
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 21:58, 07 Mar 2015    Temat postu:

Zakup Kaczki lub Dniepra można porównać do zakupu Mikrusa lub Malca. Jak ktoś dalej nie łapie to może sprawdzi ceny Mikrusa i Malca.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcinnn6




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 89
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Nie 7:38, 08 Mar 2015    Temat postu:

ale kwestie dniepr vs kaśka już łapę Smile - przy czym jest to kwestia jak ja to określiłem "estymy" z posiadania kaśki - dolniak, zabytek itp. Ale tak naprawdę ciężko mi rozstrzygnąć kwestię użyteczności. Bo można cieszyć się jazdą z malucha a na mikrusa tylko patrzeć w garażu. Czytałem na tym forum że dniepry mają problem z jakością, ale np dostęp do części wydaje się być ok, przeglądając allegro do silników dnieprowskich jest wszystko (polskie cylindry, tłoki etc.).

chce jeździć, może za jakiś czas zapragnę kaśki, ale w tym momencie to co jest na rynku do sprzedaży to albo padło albo muzeum w cenie sporo powyżej 10 tysi

PS. a tą kwestie z przyczepką ktoś podpowie?


Ostatnio zmieniony przez Marcinnn6 dnia Nie 7:55, 08 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3950
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 8:30, 08 Mar 2015    Temat postu:

Z tą radością z jazdy masz 100% racji. Tyle że tylko idiota kupuje Malca w cenie Mikrusa. Dodatkowo za podobne pieniądze można kupić BMW czy inną Japonią i dodatkowo cieszyć się bezawaryjną jazdą. Większość obecnie dostępnych części do Rusków jest bardzo złej jakości, nie ma tu znaczenia Dniepr, Ural, Kaśka czy Ema.
Wojek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcinnn6




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 89
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Nie 9:04, 08 Mar 2015    Temat postu:

no tak z ceną to się zgadzam, to może tak się zapytam: ceny k750 poznałem dość dobrze z grubsza wiem co powinna mieć a czego nie i ile kosztuje budowa takiego sprzętu. więc powiedz mi ile wg. ciebie powinien kosztować ten dniepr z linku który podałem. oczywiście zakładając, że to co jest napisane w ogłoszeniu jest prawdą
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 18:41, 08 Mar 2015    Temat postu:

Okazyjna cena - gratka dla prawdziwych miłośników zabytkowych części:
Uchwyt linki dołem - czy spawanie aluminium aż tak podnosi wartość ?

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez śmigiel dnia Nie 18:44, 08 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 23:59, 08 Mar 2015    Temat postu:

marek_baj mt12 to w sumie kaczka z napędem i długą ramą i gorszą jakością wykonania Wink. Tak, że wiesz...
Marcinnn6 - spokojnie, jeszcze się nie napalaj, może ktoś z forum będzie gonił coś ciekawego, a jak nie to poczekaj, poszukaj, daj linki i będziemy Cię prostować. Szkoda się spieszyć, naprawdę. To tylko ruski, one się jakoś błyskawicznie nie sprzedają, chyba że prawdziwki z jednego kawałka w stanie z fabryki 100% oryginały, za przysłowiową flaszkę.. to inna sprawa Wink.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcinnn6




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 89
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Pon 15:07, 09 Mar 2015    Temat postu:

Nie napalam się na spokojnie. No oczywiście że czasem ponoszą emocje ale staram się nie nerwowo Smile - jeszcze w sprawie tego dniepra z linku, to rozmawiałem dzisiaj z właścicielem i to co ważniejsze: laski popychaczy są od garbusa, koniki od żuka (podobno dobry patent do dniepra), amortyzatory tył od malucha na tym forum jest nawet opisane w dziale mechanika. Miska alu głęboka trochę kapie bo dziury na śruby się nie zgadzały. Założone tzw. ruskie turbo. wsteczny zgrzyta ale niby Pan ma wymienić jakieś łożysko. Cylindry chyba po drugim szlifie (tego właściciel tak naprawdę nie wiedział dokładnie), tłoki almot, pierścienie ruskie. Mam dostać kilka fotek detali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3950
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 17:15, 09 Mar 2015    Temat postu:

II szlif, czytaj ostatni. Cieknąca alu miska to złom, podobnie jak ruskie turbo które się zakłada jak silnik ma nie równe pdciśnienie.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 486
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Pon 19:03, 09 Mar 2015    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
II szlif, czytaj ostatni. Cieknąca alu miska to złom, podobnie jak ruskie turbo które się zakłada jak silnik ma nie równe pdciśnienie.
Wojtek

Wojtek dla czego zakładasz zaraz że ostatni szlif,przecież nigdy nie wyda na chodzonych ruskich cylindrach pierwszy szlif.Chyba że nowych,bo oryginalny nominał normy nie trzyma.A kupując nowe masz od razu bazę do remontu.Miska cieknie bo chłop kupił w dobrej wierze głęboką miskę,tylko po fakcie dowiedział się ,że odlew rzadki taki urok ruskich odlewów.Jakby pokrył farbą do zbiorników wszystko było by OK. Ruskie turbo to bardzo modne kilka lat temu ustrojstwo,wszyscy to montowali na potęgę bo miało być och i ach i jak to motorek na tym nie chodzi, a okazało się wielką kupą .Moje do tej pory wisi w garażu na gwoździu dla potomnych chłonnych wiedzy jako ciekawostka historyczna.
Pisanie że który jest lepszy Dniepr,Kaska czy Ural albo E-ma nie ma najmniejszego sensu to wszystko to jest jedna wielka kupa gówna ,której jak nie rozgrzebiesz i nie sklecisz zgodnie z prawami techniki to radości z jazdy nie uświadczysz.Marcin kupowanie motocykla ze zdjęcia no to już w ogóle nie halo takie fotki to sobie można ino na tapetę do kompa zerżnąć . Ten dniepr może być całkiem całkiem ale jak nie pojedziesz i nie obmacasz to sie tego nie dowiesz,a przeróbki o których wspomniał to tylko na plus.A w lalki w ogłoszeniach to nie wierz w każdym coś znajdziesz to tylko sowiecka technika Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcinnn6




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 89
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Pon 19:56, 09 Mar 2015    Temat postu:

Wszystko się zgadza, nie chce kupować ze zdjęcia. Ale chce SPRÓBOWAĆ uniknąć jakiejś mega miny i unikać niepotrzebnych wycieczek po Polsce. Dodatkowo sporo się dowiaduje.

Ostatnio zmieniony przez Marcinnn6 dnia Pon 19:58, 09 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3950
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 20:01, 09 Mar 2015    Temat postu:

Ruskie przewidują fabrycznie dwa szlify, dla tego zakładam że drugi jest ostatnim. Gdyby silnik był OK, to to turbo było by zamontowana tam gdzie jest u Ciebie, znaczy do ściany garażu. Że wszystkie Ruchole to jest jedna wielka kupa gówna to fakt, jednak cena jest zależna od wieku i częstości występowania.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcinnn6




Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 89
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Pon 21:50, 09 Mar 2015    Temat postu:

heh no i właśnie kto jest bliżej prawdy w tym konkretnym egzemplarzu: Steegen czy Cyrograf15. czy "turbo" było włożone na zasadzie jak kiedyś były wsadzane (może teraz też są) - magnetyzery paliwa - magiczne urządzenie które doda 5KM Smile czy też jednak żeby zamarkować mankamenty. a może zrobić na miejscu pomiar ciśnienia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 11:11, 10 Mar 2015    Temat postu:

Opowiem Ci historię, którą sam wymyśliłem, a raczej zbudowałem.
Zrobiłem dla siebie M-67. Pomalowałem w akrylu (półmacie), wrzuciłem w silnik porządny zapłon, porządny wałek rozrządu, zrobiłem wał w porządnym warsztacie, zrobiłem głowice w porządnym zakładzie, kupiłem porządne tłoki, zamówiłem pierścienie (takie, jakie sobie wymarzyłem). Nowe prowadnice, dorabiane szpilki głowicy, średnia miska aluminiowa. Nie znajdziesz kropli oleju pod silnikiem (da się). Wrzuciłem gaźniki od GS500 podciśnieniowe - pali w zimę po miesiącu stania od 2-3 "kapa". Oczywiście wyremontowałem skrzynię (Dniepr ze wstecznym), dyfer, amortyzatory (Kayaba).
Nowa instalacja, osprzęt kierownicy, porządny halogen, owiewka przód.
Zamykając to w jednym zdaniu - musiałbym sprzedać go za minimum 13.000zł, abym cokolwiek(!!!) na nim zarobił. Jeśli widzisz motocykl górnozaworowy po remoncie za 8000zł, to wiedz że remont samych głowic kosztują 1000 - gdzie reszta..?

edit:
Dziś bym tego samego BŁĘDU nie popełnił. Kupiłbym Dniepra z napędem i wrzucił silnik R80. W totalu wydałbym mniej i nie czekałby mnie kolejny remont za 10-15 tyś km.


Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Wto 11:21, 10 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 179, 180, 181 ... 205, 206, 207  Następny
Strona 180 z 207

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin