Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wyrwana skrętka z dyfra.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiotrF




Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 20:15, 10 Wrz 2017    Temat postu: Wyrwana skrętka z dyfra.

Strasznie smutna sprawa. Wyrwało mi skrętkę z dyfra. Gdy przyglądam się temu dzisiaj, to widzę, że skrętka ma strasznie kiepsko wykonany gwint. Tak, czy inaczej mam całkowicie wyrwany gwint z obudowy dyfra. Naiwnie liczyłem, że podrzucę znajomemu ślusarzowi dyfer i naprawi (przetulejuje) gwint. A tu klops. Rzekomo nie ma jak złapać obudowy, żeby coś z tym zrobić. I teraz mam obudowę z luźno latającą skrętką. Co robić? Znajomy tokarz zasugerował aby zwyczajnie przegwintować gniazdo na gwint M58 lub M60 i dorobić nową skrętkę. Oczywiście jakiś drobny gwint. Co sądzicie? Jakieś inne sugestie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 2413
Przeczytał: 33 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 20:45, 10 Wrz 2017    Temat postu:

Łatwiej i taniej kupić inny blok jak leczyć ten gwint. Jeżeli skrętka ma słaby gwint i cokolwiek zostało w bloku to wkręcić nową na kleju do wklejania luźnych łożysk. Będzie nierozbieralne ale będzie działać.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrF




Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 20:59, 10 Wrz 2017    Temat postu:

Zastanawiałem się nad tym. Mam nawet klej tego typu, Loctite do naprawy załączy gwintowych, tylko czy to wytrzyma? W sumie chyba nie jest to częsta awaria, bo przegrzebałem forum przed założeniem wątku, więc może siły na skrętkę nie są jakieś ogromne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 2413
Przeczytał: 33 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 22:08, 10 Wrz 2017    Temat postu:

Zdarza się przy niedokręceniu od drgań i zmęczeniowo. Przy każdym dodaniu i ujęciu gazu atak jest wypychany i luzowany. Lata temu zrobiło tak kumplowi nad morzem, skręciłem to na pakułach. Wrócił tak do Krakowa i jeździł do końca sezonu. Wklej dwurzędowe, wtedy wkrętka będzie jedynie uszczelniać i trzymać simering.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PiotrF




Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 16:03, 24 Wrz 2017    Temat postu:

No dobra. Mam gwintownik. Jutro spróbuję uderzyć do znajomego warsztatu. Potrzebuję dużą wiertarkę stołową, albo frezarkę. Gwintu M60 ręcznie nie natnę. Nie odpuszczam, dam znać jakie będą rezultaty. Trwa to tyle, że w międzyczasie zdążyłem kupić drugą obudowę ale postanowiłem, że i tę odzyskam. Będzie na 10tkę i zabawy solo. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 395
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Nie 17:22, 24 Wrz 2017    Temat postu:

Przy każdym ruskim silniku 10 to porażka, nawet solo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin