Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Witam mam problem z uralem kopci zlewego cylindra
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 18:36, 16 Lut 2012    Temat postu:

Z lektury wątku ural dymi wynikało, że trzeba założyć cudowne pierścienie ze
sprężynkami. Tak przynajmniej zrobił kolega lemenjoki i minęło jak ręką odjął.
A też się sporo nabiedził. Z naciskiem na sporo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s8fan




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko biala

PostWysłany: Czw 18:57, 16 Lut 2012    Temat postu:

kolego a nie ma możliwości sprawdzenia czy pompa oleju daje prawidłowe ciśnienie bez niepotrzebnych kosztów bo skoro ta jest dobra to po co mi dwie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 19:50, 16 Lut 2012    Temat postu:

Ja w celu sprawdzenia ciśnienia oleju wierciłem otwór kontrolny taki jak jest w emkach,
było OK.
Zakładam że szlif jest dobry bez owalu,wszystkie kanały olejowe w silniku są drożne,jeżeli nie to wiadomo że dużo więcej oleju pójdzie do cylindra.
Najpierw zdejm głowicę i szczelinomierzem zmierz czy tłok jest właściwie zwinklowany zarówno w górnym jak i dolnym położeniu.
Zauważ że olej podawany jest pomiędzy dolnym a górnym pierścieniem olejowym,więc spróbuj założyć tylko jeden pierścień olejowy ten górny najlepiej od razu ze sprężynką
poskładaj do kupy tylko na jednym olejowym i odpal cudaka powinien przestać dymić lub będzie dymił nieznacznie minimalnie.
Wtedy zdejmij cylinder dołóż na dole drugi olejowy ale zwykły,możesz zmówić pierścień z powiększonymi otworami odprowadzającymi olej,i powinno być OK. Może dymić trochę jak się go zapali ale przez chwilkę i tylko na zimnym silniku
Górny pierścień olejowy tak czy siak ze sprężynką dolny bez sprężynki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s8fan




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko biala

PostWysłany: Pią 18:30, 17 Lut 2012    Temat postu:

dzięki za poradę a może ma ktoś do sprzedania taki komplet pierścieni z powiększonym odpływem oleju na pierwszy szlif?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 18:51, 17 Lut 2012    Temat postu:

zadzwoń do TomRing'u - dwa dni i masz nowy komplet wg Twojego życzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Sob 19:49, 18 Lut 2012    Temat postu:

Niech ci od razu zrobią ze sprężynką ze dwie szt
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s8fan




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko biala

PostWysłany: Nie 17:05, 19 Lut 2012    Temat postu:

witam ponownie ma ktoś może wymiary pierścieni tłoki 1szlif almot tak żebym wiedział jakie wymiary mam podać i jakie pierścienie potrzebuję firmie tomring
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 17:13, 19 Lut 2012    Temat postu:

Nie masz podać im wymiarów pierścienia tylko tłoka i tulei. Głębokość i wysokość rowka pod pierścień, a cylindra wiadomo. Mam z TomRing tylko nominały...

Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Nie 17:19, 19 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s8fan




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko biala

PostWysłany: Nie 17:48, 19 Lut 2012    Temat postu:

tak tylko liczyłem że cylinder rozbiorę jak będę mieć pierścienie i po to mi były te wymiary
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 17:52, 19 Lut 2012    Temat postu:

Bez wymiarów tulei nie zamawiaj pierścieni bo to kasa wywalona w błoto. Tłok i pierścienie dobiera się do tulei inaczej się nie robi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 19:41, 19 Lut 2012    Temat postu:

Jak będziesz zamawiał to zamów zwykłe proste bez udziwnień i ściec
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michal




Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chelm/Pittsburgh

PostWysłany: Pią 9:11, 24 Lut 2012    Temat postu:

hejka, ja tak mialem u siebie w emce (Cj750). Przyczyna co sie okazalo byl gaznik.Motocykl palil na 2 gary ale ciezko.Olej rzygal rura i dymil.Myslalem ze to pierscienie i sciagnalem cylinder, wyczyscilem nagar z tloka i glowicy ,olej z gladzi.Po zalozeniu gaznikow zobaczylem ze znowu leja, zajalem sie tematem .Po prostu zalewalo gaznik. Po wymianie plywaka pali z pierwszego i jedzie jak szalony.Nie wiem jaki to ma wplyw ale u mnie za dzialalo.Dodam jeszcze ze na rozruchu palilo mi swiece. Idea
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s8fan




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko biala

PostWysłany: Sob 10:55, 25 Lut 2012    Temat postu:

kolego zmieniałem gażniki na oryginalne pekary k-68 z teflonową przepustnicą i dalej to samo poprostu w komorze spalania jest olej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 17:28, 25 Lut 2012    Temat postu:

michal napisał:
hejka, ja tak mialem u siebie w emce (Cj750).

Czemu nazywasz sój motocykl "emka"? Jak już zmieniać nazwę to mów że to R-71 - będzie brzmiało dumniej niż emka Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Braciszek62




Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 448
Przeczytał: 40 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Uddevalla

PostWysłany: Sob 17:52, 25 Lut 2012    Temat postu:

Hej hej Witam Nie będę zabierał głosu na temat dymienia, są tu mądrzejsi. .Dziwi mnie to że jedni remontują swój silnik byle jak i wszystko działa a inni wszystkie części wymieniają na nowe dobrej jakości i dalej nie działa tak jak powinno nasuwa się stary komentarz Nie pil nie palil nie używał i wpadł pod samochód Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin