Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ustawienie iglicy w dolniaku na gaźniku k302

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nowoa




Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 88
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: darłowo

PostWysłany: Sob 13:28, 21 Maj 2016    Temat postu: ustawienie iglicy w dolniaku na gaźniku k302

Jak ktoś chciałby się podzielić informacją jak ma ustawioną iglicę na którym rowku licząc od dołu i jakie wychodzi wam spalanie na gaźniku k302

Ostatnio zmieniony przez nowoa dnia Sob 13:30, 21 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3944
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 15:26, 21 Maj 2016    Temat postu:

Na początek środkowy rowek. Spalanie od 5 do 8 l.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowoa




Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 88
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: darłowo

PostWysłany: Sob 17:29, 21 Maj 2016    Temat postu:

Środkowy hmm mam 6 rowków ustawiam na 3 od dołu i zobaczymy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiekol




Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 12:15, 23 Maj 2016    Temat postu:

Nowe ruskie gaźniki k 302. Początkowo ustawiłem na trzeci rowek od dołu, ale było bogato i świece czarne. Po dotarciu dałem na czwarty rowek od dołu i ponownie przeregulowałem. Teraz jest git, świece kawa z mlekiem, ładnie się wkręca i się nie dusi. Wszystko też zależy od kondycji silnika. Jak będziesz miał słabe ciśnienia to uzyskanie optymalnej pracy silnika może być przy innych ustawieniach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowoa




Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 88
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: darłowo

PostWysłany: Pon 19:44, 23 Maj 2016    Temat postu:

No to prawda kondycja samego silnika ma tu duże znaczenie, mam zatankowane do pełna musze ruszyć w trasę i poobserwować później na stacje paliw i znów do fula będzie wiadomo ile wychlał no i sprawdzić kolor świec.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowoa




Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 88
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: darłowo

PostWysłany: Wto 20:56, 31 Maj 2016    Temat postu:

Co prawda trasą tego nazwać nie można bo ogólnie jeździłem po drogach leśnych i polnych, nie piłowałem kasieńki a i co ważne solo. Zrobiłem w ten sposób 108km i spaliłem 9L czyli wychodzi około 8L
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3944
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 23:46, 31 Maj 2016    Temat postu:

Po polnych drogach to niewielkie spalanie.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nowoa




Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 88
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: darłowo

PostWysłany: Śro 5:11, 01 Cze 2016    Temat postu:

Też tak mi się wydaje 😜 na szczęście nie jest to 20L jak ktoś opisywał bo bym musiał gaz założyć 😁
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin