Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ural zaplon problemy? znowu i znowu...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jakob




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aarhus

PostWysłany: Sob 22:41, 16 Lip 2016    Temat postu: ural zaplon problemy? znowu i znowu...

Witam,poraz kolejny szukam rady..i bardzo prosze o pomoc.

Ural M 61,
silnik po remoncie...
12v
zalozylem gazniki PEKAR
modul zapl.elektroniczny z pomaranczowego pudelka rosyjski lub ua.
cewka ZELOMT
swiecie nowe,kable tez...

ural sie dusi podczas wkrecenia gazu...
ciezko odpala..

zmienilem ustawienia zaplonu,..
latwo pali..jedzie,nie ma mocy nie wkreca sie..
i tak na okraglo.

kolega z forum doradzil bym zmienil zaplon..
na mech.
walek jest tak jak M 72 i taki tez mam mechanizm zaplon.

chce jednak przejsc na nowwy walek,i tu schody..

czy walek od swiatka bedzie dobry?
co dalej z mechanizmem zapl?
co kupic by to gralo..


dodam ze kupilem 3 elektroniki jak wyzej pisalem..ciagle ten sam problem
gdzie szukac wyjscia?

na stronie swiatka..kilka rodzajow walka do urala..co brac?

prosze o rady

pozdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 17:33, 17 Lip 2016    Temat postu:

Jak masz walek podobny do emkowskiego to wez od Świątka walek z szersza zebatką od napedu pompy oleju i na popychacze prostokątne.
Wąska zębatka jest na walku do którego są popychacze okrągle.
Powrót do góry
Jakob




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aarhus

PostWysłany: Nie 17:48, 17 Lip 2016    Temat postu:

Ok dziekuje / co z zaplonem?co dobrac? Co jest pewne? Mechaniczny za elektronik a jak tak to jaki? Czy koła do walka podporę tez zmienić ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 19:54, 18 Lip 2016    Temat postu:

Może masz zle znaki na rozrządzie zrobione i zle poskladales .Zaplon prameti od PoTomka albo mechaniczny.Podpore jak masz dobra to po co zmieniac???? nie kapuje
Powrót do góry
Jakob




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aarhus

PostWysłany: Pon 20:03, 18 Lip 2016    Temat postu:

problem w tym ze ciagle nie jestem pewien czy to zaplon..

glownym objawem,moze zle ide..bylo to ze ciezko palil..
a gdy odpalil,przy odkreceniu manetki odrazu zdychal..
i ciagle w okolo tego zagadnienia,i na przemian..

to nie ja skaladlem silnik..wiec to jest lamigowka,co jest co bylo a co nie..

teraz zostal mi juz tylko zaplon,ua.mechanizmy moze dobre sa..ale nie wiem cos nie gra z nimi..u nmnie,widze ze zdania podzielone czy mechaniczny czy elertr.to nie ulatwia sprawy,

znalazlem goscia na allegro, URAL 63,gosc mowi ze towar pewien,kuoilem gazniki od niego..sa dobre,chce zmienic kola rozrzadu i pojde w mechniczny modul,co myslisz Dawid? jestes specem od Urala...

co robic?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 6:39, 19 Lip 2016    Temat postu:

Jak gazniki sa dobrze ustawone ,zawory,rozrzad itd to zagada na każdym zaplonie.
/takie cos sie diagnozuje na szybko wiec polecam iść do kogoś co w tym siedzi.
Pomiar sprężania,sprawdzenie w jakim momencie jest iskra wzgledem tloka . Moze idz do tego co skladal silniczek i pomoże.Jak odpala i po dodaniu gasnie to czesto za późny zaplon.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 6:40, 19 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 19:42, 21 Lip 2016    Temat postu:

Jak masz założone gazniki bo czytam że masz pekary więc problem masz prawdopodobnie z paliwem bo ural ma skosy na cylindrach i jak założysz gażniki bez skośnych przekładek to paliwo dążąc do wyrównania poziomu podniesie pływak i zamknie zawór igliczny i idąc tym tokiem rozumowania to jak zwiększysz poziom paliwa tym będzie zamykał jeszcze szybciej.
Aby sprawdzić i wykluczyć bez dłubania bo nie jest wiadomo czy to akurat jest to należy podnieść przód tak do góry aby komory pływakowe były w miarę w poziomie wystarczy postawić przód na 2 paletach euro i odpalić. Powodzenia życzę i jak zgadłem to mam u Ciebie 2 flachy 0.7
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 19:48, 21 Lip 2016    Temat postu:

Co do wałka od Świątka to weż zwykły nie sportowy miałem od nich sportowy i zmieniłem owszem szybkość jest mega od 50 do góry ciągnie aż miło ale dół kiepskawy no i wir w zbiorniku 12 l / 100 no ale się jedzie to fakt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dz@hym




Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 174
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wieś w zamojskim..

PostWysłany: Sob 20:56, 23 Lip 2016    Temat postu:

A paliwo dochodzi jak powinno - pościągaj przewody z gaźników i odkręć - powinno lecieć jak z kranu - może odstojnik, filtry (jak masz?)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin