Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tłoki Dniepr?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 21:46, 30 Mar 2019    Temat postu: Tłoki Dniepr?

Jaki luz zalecany jest przy szlifie dla tłoków Almotu? Taki sam jak dla fabrycznych czyli 0,1 mm?
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zdepa




Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowogard

PostWysłany: Pon 9:25, 01 Kwi 2019    Temat postu: szlif pod almot

Ja robiłem w Uralu i dnieprze no 8 setek hula elegancko
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 12:21, 01 Kwi 2019    Temat postu:

Również mam na 8 setek.
Przy naprawdę ostrym docieraniu Urala, złapało mi prawy gar, ale nie rozbierałem. Ostygł i dalej pracował 2 kolejne sezony.

Następny silnik będzie na kutych, o zmniejszonej komorze spalania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 20:57, 01 Kwi 2019    Temat postu:

To jak mam walczyć o 2 setki bez pewności powodzenia to kładę ruskie tłoki. Zdecydowanie taniej a praktycznie na jedno wyjdzie.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 8:11, 02 Kwi 2019    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
To jak mam walczyć o 2 setki bez pewności powodzenia to kładę ruskie tłoki. Zdecydowanie taniej a praktycznie na jedno wyjdzie.
Wojtek


Jak trafisz na takie, które nie spuchną to pewnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 8:19, 02 Kwi 2019    Temat postu:

Ruskie fabryczne tłoki zwykle nie puchną. Natomiast są jeszcze chińskie i powiedzmy prywaciarskiej produkcji które często są sprzedawane jako fabryczne, i tu jest gorzej.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Śro 9:47, 03 Kwi 2019    Temat postu:

0,1 mm luzu to jest zalecana wielkość dla sportu.
Tam nie ma możliwości spokojnego docierania całego motocykla, tylko wstępne docieranie samego silnika na tokarce przez ileś tam godzin na zimno.
No, ale każdy robi, jak chce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:48, 03 Kwi 2019    Temat postu:

Tłoki od Malca z Gorzyc robiło się ciaśniej, reszta jak widzę dycha. Miałem nadzieję że Almoty będą lepsze od ruskich, a tu jak widzę coś nie bardzo.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 8:28, 04 Kwi 2019    Temat postu:

Dlaczego nie bardzo?
Napisałem że przy 0,08 złapało mi tłok w Uralu, przy ostrym docieraniu z koszem.
Natomiast przy kolejnym silniku Ural (również zrobione na 0,08 ) i normalnym docieraniu, temperatura 120-130'C na cylindrach - pracuje super, nie było momentów zasłabnięcia, wskazujących na puchnięcie.


Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Czw 8:29, 04 Kwi 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 8:57, 04 Kwi 2019    Temat postu:

U mnie silnik nie ma lekko, kosz i 9-tka. Do tego inny teren, zdecydowanie bardziej górzysty jak u Ciebie. Ręki też nie mam lekkiej a i z asfaltu lubię zjechać. W terenie moc potrzebna, prędkości niewielkie. Nie chcę tego zatrzeć na dzieńdobry. Szlifa chcę zrobić bo się trochę dalej w tym roku wybieram. Jak składałem kilka lat temu ten silnik to cylindry miały plamy po rdzy. Zostały stare tłoki, pierścienie tylko zmieniłem. Kompresja nie jest zła, jest po 8 równo na obu. Nie mniej sumienie mnie gryzie przed dalszym wyjazdem.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin