Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozruch K750

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Korolad




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:54, 15 Kwi 2015    Temat postu: Rozruch K750

Witam,
Jako nowy szczesliwy posiadacz k750, napotkalem kilka ciekawych fenomenow, i chcialbym sie poradzic bardziej doswiadczonych uzytkownikow, co z tym mozna zrobic:
Swiatla- ledwo "cmia". Czy to kwestia pradnicy czy cos nie tak w instalacji? Moze ktos mial ten problem
Hamulce - raczej spowalniacze nie hamulce. Droga hamowania przy predkosci 5km/h 10 metrow. Linki napiete, ale nie hamuje.
Moc - jak jest zimny, jest ok. Jak sie zagrzeje, totalnie traci moc, i jakby ma opozniony zaplon. Dusi sie i gasnie po przekreceniu manetki.

Bede wdzieczny za wszelkie rady.
PoDrawiam
AK
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 8:18, 15 Kwi 2015    Temat postu:

Odpowiedź jedna - zajechany parch do kapitalnego remontu.
Hamulce do rozebrania, wymiany/przetoczenia.
Jaka prądnica - 45W, czy coś większego?
Sprawdź ciśnienie sprężania na cylindrach, a dowiesz się wiele o swej "rakiecie".
Wykręć świecie i sprawdź kolor. Te duszenie może być spowodowane zalewanie silnika, a może wręcz odwrotnie.
Przez net, Nikt Ci diagnozy nie postawi. Musisz rozbierać i eliminować usterki po kolei.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Korolad




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:31, 15 Kwi 2015    Temat postu:

Najmlodszy to on nie jest, ale zaraz zajechany? Przesada Wink. Silnik pali ladnie od pierwszego, i regularna ma prace. Sprawdzalem swiece, wyglada mi to jakby prund gdzies ginal...

Pradnica oryginalna 45, wymieniac?

Hamulce przetaczac? Ale to nie jest rwanie, a szczeki sa nowe. Musze sie lepiej przyjrzec.

Dzieki za uwagi!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 8:59, 15 Kwi 2015    Temat postu:

Korolad napisał:
Najmlodszy to on nie jest, ale zaraz zajechany? Przesada Wink.

Uwielbiam wiarę w ruską materię, u świeżych właścicieli "parchów"
Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Śro 9:14, 15 Kwi 2015    Temat postu:

Korolad napisał:
Najmlodszy to on nie jest, ale zaraz zajechany? Przesada Wink. Silnik pali ladnie od pierwszego, i regularna ma prace.


Dolniak choćby był zajechany na amen to i tak będzie ładnie odpalał. Co do hamulców, najprostszym zabiegiem poprawiającym ich skuteczność jest rozebranie mechanizmów, linek, dokładne wyczyszczenie i nasmarowanie wszystkich ruchomych elementów, oprócz szczęk oczywiście. Do linki/ pancerza wpuść WD40 dość obficie, tak żeby się przelał drugą stroną. Powinno się co nieco poprawić. Hamulce w ruskach nie słyną z powalającej skuteczności


Ostatnio zmieniony przez meter30 dnia Śro 9:17, 15 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Błażej




Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:20, 15 Kwi 2015    Temat postu:

Mam wrażenie, że liczysz na to, że sprzęt cudownie się naprawi poprawiając jakiś kabelek w instalacji. Zmartwię Cię, nie da się tak. Hamulce do przeglądu. Silnik do pomiarów i diagnostyki. Instalacja elektryczna do gruntownego przeglądu i naprawy. Na pewno trzeba poprawić połączenia. Możliwe, że sporo wymienić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Korolad




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:59, 16 Kwi 2015    Temat postu:

Przynajmniej bede mial co robic w dlugie wieczory Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 20:15, 16 Kwi 2015    Temat postu:

Wiara czyni cuda ha ha ha .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 11:51, 17 Kwi 2015    Temat postu:

Ja miałem okładziny do wymiany, jedne były nowe ale jakiś dupiaty materiał, drugie były dobre ale z jakiejś łady przycięte i zbyt grube Very Happy Warto zawsze wszystko posprawdzać. Mi iskra znikała na świecach, wymiana kabelków, fajek i świec załatwiła całą sprawę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Korolad




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:34, 17 Kwi 2015    Temat postu:

A kable wstawiales radzieckie czy jakies "zamienniki"?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 20:58, 17 Kwi 2015    Temat postu:

Kable , fajki tylko NGK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sob 18:34, 18 Kwi 2015    Temat postu:

Kable BERU, fajki robione z bakelitu udające stare, świece NGK odpowiedniki bodajże Iskry-80
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin