Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Różnice k-750 a m-72 wał cylindry i głowice

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dziubek25077




Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 765
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Śro 4:09, 03 Paź 2012    Temat postu: Różnice k-750 a m-72 wał cylindry i głowice

Witam
Mam pytanie dla fachowców, czy części silnika typu wał cylindry tłoki czy głowica są różne dla k-750 a M-72?
W aukcjach zwykle w tytule jest jedno i drugie więc niewiem czy dla większej oglądalności czy faktycznie są takie same.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Śro 5:27, 03 Paź 2012    Temat postu:

Wał, cylindry, tłoki są takie same, głowice od pewnego rocznika są różne ale tylko z wyglądu, montować można.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nesfor




Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:02, 24 Cze 2013    Temat postu:

Hejka, podpene sie, jelsi mam silnik od k750 a docelowo chce miec m72 to musze kupic kratek, pokrywa zaworow i dekielek ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pon 12:11, 24 Cze 2013    Temat postu:

nesfor napisał:
Hejka, podpene sie, jelsi mam silnik od k750 a docelowo chce miec m72 to musze kupic kratek, pokrywa zaworow i dekielek ?

Z grubsza tak, jak wyjaśnisz jeszcze co to jest ten kratek to może odpowiedź będzie pełna Very Happy


Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pon 12:21, 24 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nesfor




Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:26, 24 Cze 2013    Temat postu:

krater silnika miało byc Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pon 13:03, 24 Cze 2013    Temat postu:

Krater to wulkan posiada, a jeśli Ci, jak się domyślam, chodzi o karter( blok po polskiemu) to i owszem, kaśka ma ciut inny i jak chcesz mieć emkę to masz wydatek. Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 13:44, 24 Cze 2013    Temat postu:

Moze sie myle ale robilem teraz silnik i trafilem na inny gwint w wale od strony kola rozrzadu bo wczesniej mialem gwint w wale m8x1,25 a teraz mi sie trafil m8x1 a odnosnie cylindrów to miejsca mocowania gaznikow wczesniej mialem bardziej wysuniete a teraz byly bardziej schowane w wyniku czego bylo szlifowanie Smile)).Ale w tych sprzetach to jest wszystko mozliwe:)).
Powrót do góry
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 14:14, 24 Cze 2013    Temat postu:

Jakby się doszukiwać wszystkich smaczków to w zasadzie wszystko jest inne - łącznie w wałkiem rozrządu i wałem korbowym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pepe




Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Busko Zdroj

PostWysłany: Pon 21:06, 24 Cze 2013    Temat postu:

Cylindry mają też mniejszy dolot paliwa(kolektor) , nie posiadają taż otworu kontrolnego smarowania lewego cylindra. Pokrywy rozrządu tez inne,( nie mówiąc już o budowie karteru, i głowicach, prądnicy itp w budowie samego silnika tylko)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 22:48, 24 Cze 2013    Temat postu:

krater silnika? hmm. To zależy jak złożysz i czego nalejesz. Szansa na krater jest Wink

A tak w ogóle części miedzy sobą pasują. Ale modele emek i k-750 różnią sie rocznikami, wytwórniami, masa szczegółów, modyfikacji.

Najłatwiej ci będzie wkleić link do tego co chcesz kupić a spece od składania po roczniku ci doradzą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Wto 8:41, 25 Cze 2013    Temat postu:

Największą różnicą jest cena części Laughing Jak włożysz bebechy do karteru to i tak się nikt nie zorientuje.
Olej ciężkie koło zamachowe i uszczelnienie na filcu Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nesfor




Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 7:23, 26 Cze 2013    Temat postu:

moze lepij bedzie jak kupie caly silnik od m72 i przeloze tloki i cylindry bo ich mi zal bo dalem do kompletnego remontu do jednego goscia z Iławy ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 19:22, 26 Cze 2013    Temat postu:

Czyli do p. Lubińskiego - masz tłoki Almota z pierścieniami. Proponuję te ostatnie wymienić na coś normalnego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin