Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozbiórka wahaczyka k750
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:50, 23 Lut 2017    Temat postu: Rozbiórka wahaczyka k750

Dzień dobry, czy jest ktoś w stanie poinstruować mnie jak rozebrać przednie zawieszenie wahaczykowe w k750? Zdjąłem pokrywki z dołu i teraz szczerze mówiąc niezbyt wiem co dalej, czy wykręcić nakrętki z sitkami w górnej części lagow i tam szukać czy w jakiś sposób demontowac okrągłe dekielki znajdujące się po bokach wahacza, jedyne co widzę po zdemontowaniu pokrywki i wyjęciu sprężynek to pazur wchodzący w jakąś tulejke a po środku śrubka na płaski śrubokręt, dziękuję z góry za pomoc
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 20:30, 23 Lut 2017    Temat postu:

Jeśli bardzo chcesz to zrobić- co raczej odradzam, chyba, że masz plan i budżet, to w dźwigience która steruje zaworami poruszającymi sie w dolnej pokrywie znajduje sie szpilka/śruba/bolt/ gwintowany kołek ( w zależności od wersji drobnozwojowa ósemka albo dziesiątka. To odkręcasz i wysuwasz dźwignie wahaczyka.

Tu widać miejsce po wykreceniu


Miłej zabawy.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Czw 20:35, 23 Lut 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:04, 24 Lut 2017    Temat postu:

Dzięki, czemu aż tak odradzasz? Chciałem zweryfikować stan i podjąć decyzję co dalej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 9:39, 24 Lut 2017    Temat postu:

Weryfikować można na podstawie luzów. Są - to weryfikujesz stan portfela, znajomości i dojść do obróbki skrawaniem.

Jak rozbierzesz z ciekawości to spodziewaj sie przeklinana na swoją ciekawość przy składaniu. Igiełki różnych typów, bieżnie, dystanse, podkładki... zajebista zabawa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:05, 24 Lut 2017    Temat postu:

Dzisiaj to będę badał, sam chromowany element dużych luzów nie ma, minimalne. Z tego co obczytalem z grubsza chciałbym tam wstawić tuleje z brązu, dojścia do obróbki mam, mam nadzieję że podołam do tego roztocze na simering bo wszystko było zapocone i w sumie dlatego się za to biorę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:01, 24 Lut 2017    Temat postu:

Rozebralem to ustrojstwo, na razie bez przeklinania Smile wstawione są tuleje, uszczelnienie Januszowe, roztoczone ale zamiast simeringów jakieś gumy plus z zewnątrz filc. Te wypukłe blaszki z zewnątrz się wybija? uważam że luz jest w porządku, na jednej stronie trochę większy, potem wrzucę filmik i proszę o ocenę co z tym dalej robić Smile [link widoczny dla zalogowanych] ; [link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio zmieniony przez Kasztan dnia Sob 8:22, 25 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:18, 26 Lut 2017    Temat postu:

Mógłby ktoś obeznany rzucić okiem na te filmiki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 19:06, 26 Lut 2017    Temat postu:

Luz jest. Ale jego jego stopień trudno oszacować z filmów. Pokaż czopy wahaczyków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:30, 26 Lut 2017    Temat postu:

W domu będę na przyszły weekend i od razu podeślę, luz na lewym wydaje sie być znikomy, na prawym już gorzej, myślę, że simering wykasuje częściowo ten luz ale wolę pokazać zdjęcia ludziom którzy już z tym walczyli
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:05, 06 Mar 2017    Temat postu:

Zdjęcia prawego i lewego: [link widoczny dla zalogowanych] sądzę że luz jest do zaakceptowania dlatego zakupiłem simeringi (trochę trudno dostępne na rowiercony wymiar) i zobaczę jak to będzie po złożeniu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jany




Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Pon 18:33, 06 Mar 2017    Temat postu:

ja swoje miałem w podobnym stanie i dopasowałem ciasno tuleje z brązu i przejechałem na nich około 1000km,było OK,potem dorobiłem zestawy naprawcze i zmieniłem,ale znaczącej różnicy w jeździe nie odczuwałem.Ale w miejscu simeringa może się pocić.W razie czego mam jeszcze czopy.

Ostatnio zmieniony przez jany dnia Pon 18:37, 06 Mar 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 18:46, 06 Mar 2017    Temat postu:

Ja tam widzę grube rysy, wyżłobienia i wżery po których ani tuleja ani symering nie powinny pracować. Nie jest dramat, widziałem znacznie gorsze, ale też nie należy sie spodziewać, że będzie dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:27, 06 Mar 2017    Temat postu:

Dzięki za opinie, te wżery nie są aż tak straszne jak na zdjęciach ale prawda, idealnie nie jest i ciężko powiedzieć czy to będzie prawidłowo pracować. Przemyślę to, złożę jak jest i zobaczę co dalej, wcześniej w miejscu simeringa była guma a za nią od zewnętrznej strony owinięte pakuły, polecacie wstawianie czegoś dodatkowego w miejsce pakuł czy zostawić sam simer ? Ile za taki komplet czopów? Usuwacie je rozszlifowując spaw z zewnętrznej strony i wybiając?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jany




Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Pon 20:42, 06 Mar 2017    Temat postu:

Ja czop rozwierciłem wiertłem około fi30 od strony spawania, mniejwięcej do końca stożka wiertła i sam wypada,a czopy mam po 100za szt
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasztan




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:15, 06 Mar 2017    Temat postu:

Mógłbyś mi podesłać jakiś kontakt na przyszłość do ciebie na privie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin