Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont Murawiej Tuła
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 2559
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 22:19, 11 Lut 2016    Temat postu:

Lux jest zdecydowanie lepszy do korkowych sprzęgieł od większości wypasionych olei motocyklowych. Można lać benzynę 98 bez ołowiową do dolniaka, ale zdecydowanie lepiej działa na niebieskiej 78 ołowiowej. Bo do takiej został zaprojektowany. Akumulator 12 V jest lepszy od 6 V, ale jakoś nie nie można wsadzić takiego lepszego w instalację 6 V.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 732
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 23:40, 11 Lut 2016    Temat postu:

A jakoś to umotywujesz czy tak poprostu? Akumulator to raczej słaby przykład.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 2559
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 0:00, 12 Lut 2016    Temat postu:

Tobie nie wyjaśnię. Jesteś mądrzejszy od inżynierów co to wymyślili i zaprojektowali oraz od fabryk co to zrobiły, a nawet od telewizora Very Happy
Wojtek

PS
Spotkałeś korkowe sprzęgło w nowoczesnym motocyklu?


Ostatnio zmieniony przez Cyrograf15 dnia Pią 0:01, 12 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 732
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 7:50, 12 Lut 2016    Temat postu:

Wystarczy że mam jedną wsk. Czy to też zbyt nowoczesny sprzęt? A powiedz mi ile zrobiłeś km w sezonie 2015 na silniku 2t?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3453
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 9:26, 12 Lut 2016    Temat postu:

Fajnie, ale licytacje to na allegro. W przypadku tej padaki z tematu ( wiem ze zima i trudno się skoncentrować Twisted Evil ) to bez kitu do odpalania i sprawdzenia czy w ogóle to sie toczy, nie jest istotne czy pójdzie tam miksol czy olej z pestek opuncji figowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukaszooo




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:22, 12 Lut 2016    Temat postu:

Czyli temat oleju zakonczony, kupie Lux 10. Nie zebym byl pazerny ale do mojego codziennego moto leje motula 5100 4L za 120zl i troche szkoda zeby 3 razy starszy dziadek latal na drozszej oliwie.
Mam kolejny bardzo dziwny problem, aby przedstawic go w 100% wrzuce jutro film. Aby naswietlic temat chodzi o instalacje. Cewka zaplonowa ma podlaczony + ktory idzie z ori modolu i dodatkowo wpiety jest kondensator, do drugiej sruby podpiety jest - z iskrownima. Wszystko jest niby ok iskra jest ladna moto odpala ale zaraz gasnie. Gdy pod - podlacze prubowke a drugi koniec podlacze pod staly + iskra jest duzo silniejsza i dopiero z takim patentem silnik ma sile, bez tego pod obciarzeniem gasnie. Jesli podepne staly + bez prubowki nie ma iskry, jesli zwykla zarowke iskra jest slaba. Jak zastosuje opisany patent moto normalnie jezdzi, bez gasnie.
Jestem laikiem w elektryce wiec prosze zeby mi to ktos wytlumaczyl. Jutro nagram filmik zeby pokazac instalacje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukaszooo




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:52, 28 Sie 2016    Temat postu:

Witam po bardzo długiej przerwie, niestety pracuje do tego mam warsztat i remont Murawieja bardzo wyciągnął się w czasie. Żeby nie było że bez celu zawracałem wam głowy moimi pytaniami i porzuciłem projekt odbudowy wstawie kilka zdjęć.

Fotka z fazy testów leśnych które miały odpowiedzieć czy warto jest inwestować czas i pieniądze w renowacje.
[link widoczny dla zalogowanych]

Cała motocykl został rozkręcony na części pierwsze i poddany renowacji, niestety okazało sie że rama jest mocno skrzywiona a jej prostowanie troszkę mnie zniechęciło do pracy ale jakos się udało.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zostało powolne i żmudne skręcanie całości do kupy.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Aktualnie całość samodzielnie stoi pod plandeką i grzecznie czeka na podłączenie elektryki, niestety foty nie zrobiłem ale lada dzień wrzuce aby było widać owoc pracy.

Do odbudowy a bardziej do odtworzenia została spora część blach, w tym podłoga miedzy hamulcem a dzwignią biegów ale z tym powoli sobie poradzę. Prosił bym o porade jak we własnym zakresie wyczyścić zbiornik i czym pomalować go od środka, kolejny problem to guma zabezpieczająca rant owiewki nóg i błotnika, można gdzieś dostać coś takiego ????


Ostatnio zmieniony przez lukaszooo dnia Nie 19:57, 28 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukaszooo




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:46, 05 Paź 2016    Temat postu:

Powolutku do przodu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Reszta blach juz zreanimowana, wyczyszczona i czeka na malowanie, niestety 7 stopni w południe to za mało na malowanie.


Ostatnio zmieniony przez lukaszooo dnia Śro 17:46, 05 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukaszooo




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:43, 26 Lis 2016    Temat postu:

Moto zostało wyremontowane i niestety idzie na sprzedaż. Jeśli ktoś jest zainteresowany przesyłam link. Kontakt nie jest podany do mnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcindml




Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:58, 20 Sie 2017    Temat postu:

Mam taki sam sprzęt jak Ty , powiedz mi jak rozwiązałeś problem z ładowaniem ? U mnie szczotki były do wymiany . Sprowadziłem takie z Rosji , był mły problem bo orginalne są tak jakby dwie lewe i dwie prawe , a w tych nowych wszystkie były takie same. Teraz motocykl odpala z kluczyka , ale niestety nie ma ładowania, kontrolka nie gaśnie. Gdzie szukać przyczyny , w uzwojeniu dynastera czy w regulatorze? Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin