Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja, Dniepr MT16 75'

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PrzemekMT16




Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łęczna

PostWysłany: Wto 2:08, 27 Paź 2015    Temat postu: Regulacja, Dniepr MT16 75'

Panowie, jest ktoś kto ogarnia temat regulacji? Chodzi mi mianowicie, aby chociaż równo pracował i nie klekotał, wcześniej normalnie odpalał, ale tak czy inaczej musiałem trzymać rękę na gazie aby nie zgasł - Dość irytujące.
Jest ktoś chętny pomóc? Pod gaźnikiem mam najebane uszczelek nie wiem ile.. Tak mechanik zakładał i coś nie widzi mi się to, zamówiłem dwie nowe uszczelki i wymienie, może coś da.
Jakie powinny być luzy zaworowe na ssącym i wydechowym?


Pozdrawiam.
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 7:43, 27 Paź 2015    Temat postu:

Każdy użytkownik ruska MUSI mieć w małym palcu temat regulacji. Jeśli nie radzisz sobie i nie przejawiasz chęci do nabycia tej umiejętności to znaczy, ze to motocykl nie dla Ciebie. Serio
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PrzemekMT16




Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łęczna

PostWysłany: Wto 14:56, 27 Paź 2015    Temat postu:

Prince napisał:
Każdy użytkownik ruska MUSI mieć w małym palcu temat regulacji. Jeśli nie radzisz sobie i nie przejawiasz chęci do nabycia tej umiejętności to znaczy, ze to motocykl nie dla Ciebie. Serio


Od kogoś chyba więc chce sie dowiedziec nie? Ty od razu jak miałeś 1 motocykl to wszystko wiedziałeś? Nie zdaje mi sie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 16:07, 27 Paź 2015    Temat postu:

Loooooooooo kolegoooooooo widze ze ruski Cie nauczy mechaniki lub nie:))).
Luzy ustaw na 0,1 na ssacym i wydechu.GAzniki napisz jaki masz model bo sa rozne:))))

I moze sobie troszke poczytaj:))))) chyba ze tez za Ciebie ktoś tez musi to zrobic:))).http://www.kolyaska.pl/biblioteka.html
Ogólnie na internecie jest troche tego wiec jak chcesz to posciagaj sobie rozne materialy i czytaj i praktykuj Smile))


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 16:11, 27 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 17:08, 27 Paź 2015    Temat postu:

W Dnieprze zwykle kiwają się stalowe końcówki popychaczy na pręcie alu. Wtedy nie da się ustawić luzów bo co obrót silnika luz się zmienia. Radzę odkręcić dźwigienki wyjąć laski popychaczy i je sprawdzić z obu stron. Odnośnie regulacji Ruska sprawa jest bardzo prosta, kto nie potrafi ten nie jeździ.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PrzemekMT16




Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łęczna

PostWysłany: Wto 17:59, 27 Paź 2015    Temat postu:

0,1? Nie dużo? Very Happy mechanik mi mowil, ze 0,15 i dlatego nie wiem. Bo ustawie 0,15 i zaraz mi klepac zaczyna lub ciężko pali
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 486
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Wto 19:08, 27 Paź 2015    Temat postu:

PrzemekMT16 napisał:
0,1? Nie dużo? Very Happy mechanik mi mowil, ze 0,15 i dlatego nie wiem. Bo ustawie 0,15 i zaraz mi klepac zaczyna lub ciężko pali

O Boże teraz zaczął z silnikiem.Ustaw tak jak pisze Dawid i to ciasne 0.10,a nawet lużne 0.05.na zimnym silniku.O ile wo gu le wiesz jak to zrobić.Obróć laską popychacza i zobaczysz jak się zmieniają luzy.w każdym położeniu jest inny luz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 19:52, 27 Paź 2015    Temat postu:

PrzemekMT16 napisał:
0,1? Nie dużo? Very Happy mechanik mi mowil, ze 0,15 i dlatego nie wiem. Bo ustawie 0,15 i zaraz mi klepac zaczyna lub ciężko pali


Loooooo 0,1 to mniej niz 0,15 Smile))) hahaha.
Nie pytaj kolego mechaników od samochodów bo oni mają slabe pojecie o motocyklach:)))))) i cofaja sie myslami do fso i fsm i wyciagają strednią hahahha.Sam zrobilem wiele silników samochodowych ale motocyklowe lubie o wiele bardziej bo sa zgrabniejsze hahaha:).
Ustaw tak jak pisalem 0,1 lekko cisniejsze jak Steegen doradzil bo wdnepie jest tak pomiedzy 0,05 a 0,1.
JAk nowe zawory i frezowane gniazda zawsze luzniej o 5 setek bo sie doklepują i nawet bmw tak zaleca.
Zaplon ustawiasz na znak na kole zamachowym na srodku wziernika nastepnie wkladasz swiece w fajke i kladziesz na cylinder i wlanczasz zaplon i rozchylasz ciezarki przyspieszacza na aparacie na maxa i krecisz aparatem az przeskoczy iskra na swiecy i w tym miejscu dokrecasz aparat albo podlanczasz pod przerywacz miernik i tez pokaze momemnt rozwarcia platynek co sie rowna przeskok iskry.
A gaznik podaj wkoncun jaki masz model to Ci napisze mniej wiecej jak ustawic Smile jezeli Ci sie uda wogole cos ustawic:))).
Powrót do góry
PrzemekMT16




Dołączył: 26 Paź 2015
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łęczna

PostWysłany: Czw 23:38, 29 Paź 2015    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
PrzemekMT16 napisał:
0,1? Nie dużo? Very Happy mechanik mi mowil, ze 0,15 i dlatego nie wiem. Bo ustawie 0,15 i zaraz mi klepac zaczyna lub ciężko pali


Loooooo 0,1 to mniej niz 0,15 Smile))) hahaha.
Nie pytaj kolego mechaników od samochodów bo oni mają slabe pojecie o motocyklach:)))))) i cofaja sie myslami do fso i fsm i wyciagają strednią hahahha.Sam zrobilem wiele silników samochodowych ale motocyklowe lubie o wiele bardziej bo sa zgrabniejsze hahaha:).
Ustaw tak jak pisalem 0,1 lekko cisniejsze jak Steegen doradzil bo wdnepie jest tak pomiedzy 0,05 a 0,1.
JAk nowe zawory i frezowane gniazda zawsze luzniej o 5 setek bo sie doklepują i nawet bmw tak zaleca.
Zaplon ustawiasz na znak na kole zamachowym na srodku wziernika nastepnie wkladasz swiece w fajke i kladziesz na cylinder i wlanczasz zaplon i rozchylasz ciezarki przyspieszacza na aparacie na maxa i krecisz aparatem az przeskoczy iskra na swiecy i w tym miejscu dokrecasz aparat albo podlanczasz pod przerywacz miernik i tez pokaze momemnt rozwarcia platynek co sie rowna przeskok iskry.
A gaznik podaj wkoncun jaki masz model to Ci napisze mniej wiecej jak ustawic Smile jezeli Ci sie uda wogole cos ustawic:))).


Dzieki kolego za konkretną odpowiedz, na taka czekalem Smile Jak bede przy dnieprze to porobie zdj gaznikow bo nawet nie wiem jakie sa, gość składał dwa z kilku haha, motocykl mam jakies 100km od siebie także jak bede to porobie zdj i na pewno sie do Ciebie Dawid odezwe, dzieki wielkie, pozdrawiam. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin