Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z uralem lewy cylinder przerywa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
s8fan




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko biala

PostWysłany: Nie 17:51, 01 Kwi 2012    Temat postu: problem z uralem lewy cylinder przerywa

Witam ledwo uporałem się z kopceniem z lewego cylindra a tu nagle inny problem lewy cylinder przerywa na wysokich obrotach a prawy chodzi idealnie gażniki pekar k-68 z teflonową przepustnicą wyregulowane w czym szukać przyczyny?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michal




Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chelm/Pittsburgh

PostWysłany: Nie 22:52, 01 Kwi 2012    Temat postu:

No bo to zemsta Stalina, widzisz, musisz jezdzic wolniej. Najlepiej z predkoscia patrolowa.Pewnie odciecie zaplonu sie wlacza jak za szybko jedziesz.Cha, cha!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart.pp




Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:23, 09 Kwi 2012    Temat postu:

UU brachu to masz zonka, u mnie prawy kulał pomimo że był nowy, nowa głowica i miałem nie lada problem co zsynchronizować gary w pełnym zakresie prędkości. trzeba chyba zacząć od początku, wiemy że dokładność wykonania podzespołów (co by to nie było) jest na "najwyższym" poziomie dlatego końcowy użytkownik ma możliwość dopiłowania sobie tego czy tamtego Smile:
1. zacznijmy od dolotu czy tam coś nie powoduje zawirowań,
2. może problem gaźnika jakiś paproch, poziomy paliwa,
3. linki gazu - u mnie ciekawy problem jedną muszę mieć mocniej poluzowaną inaczej nie ustawię choć by się na czubku trzonka stanęło.
4. kranik paliwa może jego dokładność wykonania powoduje że na jeden cylinder daje mniej paliwa (system eko nie dowiercony otwór).
5. świece zapłonowe ciepłota,przerwy itd.
6. luzy zaworowe różnie określa literatura (przy starych bebechach inaczej i przy tych kupowanych dzisiaj inaczej) ja osobiście ustawiam 0,05 dolot, 0,15 wydech i nie chodzi jak maszyna do szycia i nie puka w tłumiki.
7. dać na tacę nie zaszkodzi a nóż pomoże Smile
niech ktoś dorzuci jeszcze parę pomysłów bo mi już się kończą Smile
nawet jak to żadne z nich przegląd nie zaszkodzi (raczej)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bart.pp




Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:00, 09 Kwi 2012    Temat postu:

aha jeszcze taka rzecz w moim miałem problem z cewką (oryginalną) zapłonową musiałem wymienić na drugą pomimo że niby iskra była, dodatkowo kondensator i już nie było problemów z odpalaniem, czasem gdzieś wilgoci załapie i stroi fochy, trzeba by na zewnętrznej sprawdzić jak chodzi chyba że już taka jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pon 20:47, 09 Kwi 2012    Temat postu:

3-ci punkt - to ile poluzowaną ? pół obrotu, 1/3 itp. .Przepustnice muszą chodzić równo!Luz na linkach powinien być ten sam wręcz identyczny.Ewentualnie regulacja na przepustnicach -bez linek,na śrubach, może być inna po regulacji każdego garnka osobno.

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Pon 20:52, 09 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin