Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Młody
Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:46, 28 Sie 2012 Temat postu: Problem z silnikiem po remoncie. |
|
|
Witam Wszystkich.Kupiłem Dniepra mt-12 i jestem na etapie odnawiania go.Zrobiłem też mały remont silnika,i teraz mam problem.Nie umie ustawic zapłonu w tym motocyklu,a wydaje mi sie że przez zapłon zle motocykl pali i jezdzi.Powiem tak.Zapala dobrze ale Troche cos dzwoni jakby w lewym cylindrze,i nie chce chodzic na wolnych obrotach tylko tak jakby falował.Nie spada z obrotów całkiem.A do tego jak go za bardzo nagdzeje to z odmy lekko kapie olej i z pod uszczelki silnika.Zauwarzyłem jakby miał strasznie duze cisnienie w silniku.Pierscienie sa nowe i dopasowane były idealnie do tłoków i cylindrów starych(nie były strasznie zjechane).Wał nie miał wogle luzów łozystka w siniku nowe.Luz zaworowy ustawiłęm według ksiązki.Prosze o jaką pomoc.Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Wto 9:10, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
dzwonienie to zapewne odma jeśli mówisz że ci kapie olej z rury odmy. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Wto 9:16, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A sprawdzałeś czy zawory "trzymają"? Sprawdź ciśnienie. Nowe pierścienie na starych tulejach BEZ honowania nie muszą działać... To jest loteria.
Olej cieknący z misy to źle zrobiona robota - do poprawy. Odma to grubsza sprawa i kosztowna.
Ten MT-12 to dolniak prawda? |
|
Powrót do góry |
|
|
Młody
Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:32, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Tak to jest dolniak.Zawory trzymają.Z misy nie cieknie tylko po nagrzaniu silnika do duzej temperatury to z odmy podkapuje troche ale nie dymi. |
|
Powrót do góry |
|
|
Młody
Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:33, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
a co tam moze dzwonic w odmie?? |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Wto 17:19, 28 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ano zawór , ten grzybek co się kręci, jak ma luzy to nie trzyma i dzwoni. |
|
Powrót do góry |
|
|
Młody
Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:41, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A wie ktos jak usawic dobrze zapłon w dolniaku?? |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:39, 29 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Masz reczny aparat zapłonowy? |
|
Powrót do góry |
|
|
Młody
Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:27, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
TAk chyba ręczny.Jeszcze jest na kierownicy ten przyspieszacz zapłonu. |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:01, 30 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
No to ustawiasz szczelinomierzem przerwę na stykach przerywacza i tyle. Ale tak podstawowe czynności powinieneś znać z instrukcji na pamięć. |
|
Powrót do góry |
|
|
Młody
Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:09, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze jedno pytanko.Wczoraj zmierzyłem cisnienie w cylindrach i w obydwu było 4,5 at.To chyba stanowczo za mało.Chyba pasuje zrobic szlifa co wy o tym myslicie??dodam ze nie dawno zmieniałem ale tylko pierscienie,wiec pewnie dlatego nie osiągłem zbyt wielkich wartosci??Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 3941 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 16:25, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Pierścienie muszą się poukładać, potrzebują co najmniej 300km.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 19:56, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Ale bez przesady, ja po remoncie mam przejechane 40 000 km, glowice w sumie w strasznym stanie, tloki juz slychac a mam 6 atmosfer.. ja stawiam na przypalone zawory |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:06, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
A ja na to ze remont był całkiem o kant dupy potłuc. Czyli pierścienie do kitu i pasowania też. |
|
Powrót do góry |
|
|
Młody
Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:20, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki.chyba zabiore sie jeszcze raz i zrobie szlifa i założe nowe tłoki z pierscieniami to moze bedzie okej. |
|
Powrót do góry |
|
|
|