Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z silnikiem po remoncie.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Młody




Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:46, 28 Sie 2012    Temat postu: Problem z silnikiem po remoncie.

Witam Wszystkich.Kupiłem Dniepra mt-12 i jestem na etapie odnawiania go.Zrobiłem też mały remont silnika,i teraz mam problem.Nie umie ustawic zapłonu w tym motocyklu,a wydaje mi sie że przez zapłon zle motocykl pali i jezdzi.Powiem tak.Zapala dobrze ale Troche cos dzwoni jakby w lewym cylindrze,i nie chce chodzic na wolnych obrotach tylko tak jakby falował.Nie spada z obrotów całkiem.A do tego jak go za bardzo nagdzeje to z odmy lekko kapie olej i z pod uszczelki silnika.Zauwarzyłem jakby miał strasznie duze cisnienie w silniku.Pierscienie sa nowe i dopasowane były idealnie do tłoków i cylindrów starych(nie były strasznie zjechane).Wał nie miał wogle luzów łozystka w siniku nowe.Luz zaworowy ustawiłęm według ksiązki.Prosze o jaką pomoc.Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrkubek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś

PostWysłany: Wto 9:10, 28 Sie 2012    Temat postu:

dzwonienie to zapewne odma jeśli mówisz że ci kapie olej z rury odmy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 9:16, 28 Sie 2012    Temat postu:

A sprawdzałeś czy zawory "trzymają"? Sprawdź ciśnienie. Nowe pierścienie na starych tulejach BEZ honowania nie muszą działać... To jest loteria.
Olej cieknący z misy to źle zrobiona robota - do poprawy. Odma to grubsza sprawa i kosztowna.
Ten MT-12 to dolniak prawda?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Młody




Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:32, 28 Sie 2012    Temat postu:

Tak to jest dolniak.Zawory trzymają.Z misy nie cieknie tylko po nagrzaniu silnika do duzej temperatury to z odmy podkapuje troche ale nie dymi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Młody




Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:33, 28 Sie 2012    Temat postu:

a co tam moze dzwonic w odmie??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Wto 17:19, 28 Sie 2012    Temat postu:

Ano zawór , ten grzybek co się kręci, jak ma luzy to nie trzyma i dzwoni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Młody




Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:41, 29 Sie 2012    Temat postu:

A wie ktos jak usawic dobrze zapłon w dolniaku??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 15:39, 29 Sie 2012    Temat postu:

Masz reczny aparat zapłonowy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Młody




Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:27, 30 Sie 2012    Temat postu:

TAk chyba ręczny.Jeszcze jest na kierownicy ten przyspieszacz zapłonu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 9:01, 30 Sie 2012    Temat postu:

No to ustawiasz szczelinomierzem przerwę na stykach przerywacza i tyle. Ale tak podstawowe czynności powinieneś znać z instrukcji na pamięć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Młody




Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:09, 02 Wrz 2012    Temat postu:

Mam jeszcze jedno pytanko.Wczoraj zmierzyłem cisnienie w cylindrach i w obydwu było 4,5 at.To chyba stanowczo za mało.Chyba pasuje zrobic szlifa co wy o tym myslicie??dodam ze nie dawno zmieniałem ale tylko pierscienie,wiec pewnie dlatego nie osiągłem zbyt wielkich wartosci??Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 16:25, 02 Wrz 2012    Temat postu:

Pierścienie muszą się poukładać, potrzebują co najmniej 300km.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 19:56, 02 Wrz 2012    Temat postu:

Ale bez przesady, ja po remoncie mam przejechane 40 000 km, glowice w sumie w strasznym stanie, tloki juz slychac a mam 6 atmosfer.. ja stawiam na przypalone zawory
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 20:06, 02 Wrz 2012    Temat postu:

A ja na to ze remont był całkiem o kant dupy potłuc. Czyli pierścienie do kitu i pasowania też.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Młody




Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:20, 02 Wrz 2012    Temat postu:

Dzięki.chyba zabiore sie jeszcze raz i zrobie szlifa i założe nowe tłoki z pierscieniami to moze bedzie okej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin