Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z silnikiem Dniepr MT 10
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kowalski2000




Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:10, 21 Mar 2012    Temat postu: problem z silnikiem Dniepr MT 10

witam mam problem z silnikiem a dokładnie ze smoleniem świec co może być przyczyną tego proszę o pomoc
jak coś to i na gg zapraszam 11523996
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2726
Przeczytał: 22 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 13:51, 21 Mar 2012    Temat postu:

Od gaźników, po remont kapitalny silnika... Podaj mniej paliwa, jak nie pomoże to sprawdź kompresję. To na początek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrkubek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś

PostWysłany: Śro 14:44, 21 Mar 2012    Temat postu:

Kompresja przy przepuszczających zaworach wiele nie pomoże.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 2872
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 18:05, 21 Mar 2012    Temat postu:

Jak puszczają zawory to nie ma kompresji! Podobnie jak puszczają pierścienie. Do rozpoznania co puszcza robi się próbe olejową. Po pierwsze sprawdzić kompresje! Zwykle o wszelkie niepowodzenia obwina się gaźniki, które zwykle są najmniej winne.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kowalski2000




Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:55, 23 Mar 2012    Temat postu:

dzięki za info remont zrobiłem nawet generalny i kupiłem nowe gaźniki więc nie wiem co może byś ale dzięki:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 2872
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 18:16, 23 Mar 2012    Temat postu:

Remont nie zawsze się w rusku udaje. To nie japonia gdzie wsadzasz nowe i masz pewność że będzie działać.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korbowód




Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 240
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:45, 23 Mar 2012    Temat postu:

A w czym te smolenie świec ci przeszkadza???????
W mojej kasce wszystko nowe a świece czarne jak ku....s u murzyna ale nie rzutuje to wcale na moje samopoczucie Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kowalski2000




Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:08, 27 Mar 2012    Temat postu:

mi też nie rzutuje to na samopoczucie ale jak zadymi świece to dostaje przebicia i bije bokami i nie jedzie wcale
Powrót do góry
Zobacz profil autora
w_brat
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:05, 27 Mar 2012    Temat postu:

A może tak zacząć od rzeczy prostych i za poradnikiem

"Dobór świec zastępczych warto zacząć od pomiaru długości i rodzaju ich gwintu. Następnym krokiem jest przybliżone określenie ciepłoty świecy. Można przyjąć, że świece w silnikach średnio obciążonych, o obrotach maksymalnych nie przekraczających 6000, mają ciepłotę według skali firmy Bosch w zakresie pomiędzy 225 – 260. Im wyższa liczba, tym świeca jest zimniejsza, czyli ma większą zdolność do odprowadzania ciepła z elektrod.

Mając te dane, można przystąpić do eksperymentów. Aby obniżyć ich koszt, trzeba kupić tylko jedną świecę danego typu (najlepiej ze środka podanego przedziału ciepłoty) i wkręcić ją do silnika razem z pozostałymi świecami starymi. Po przejechaniu co najmniej 15 km na drodze poza miastem, należy wyłączyć zapłon i po wykręceniu obejrzeć elektrody testowanej świecy. Jeżeli są jasnobrązowe lub srebrzysto-brązowe, strzał był trafny i ciepłota świecy jest właściwa. Gdy elektrody są ciemne, świeca jest za zimna. Gdy elektrody są bardzo jasno szare, świeca jest za ciepła – zbyt słabo odprowadza ciepło z elektrod."

Co prawda sposób dla silnika wielocylindrowego, ale z lenistwa nie chce mi się pisać po raz enty. Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kowalski2000




Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:07, 28 Mar 2012    Temat postu:

świece zakupiłem białoruskie prawdopodobnie takie jak oryginalnie powinny być w tym motorku ale będę próbował. a powiedzcie mi czy założenie cewki z malucha pomaga czy przeszkadza bo mam takową założoną a kondensator oryginalny z dniepra
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Braciszek62




Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 401
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Uddevalla

PostWysłany: Śro 16:16, 28 Mar 2012    Temat postu:

w_brat napisał:
A może tak zacząć od rzeczy prostych i za poradnikiem

"Dobór świec zastępczych ... ... odprowadza ciepło z elektrod."

Co prawda sposób dla silnika wielocylindrowego, ale z lenistwa nie chce mi się pisać po raz enty. Wojtek

Zajmowałem się kiedyś mechanika samochodowa, przyznaje się ze tego sposobu nie znalem. Człowiek się uczy cale życie a i tak umiera głupi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kowalski2000




Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:23, 28 Mar 2012    Temat postu:

Człowiek się uczy cale życie a i tak umiera głupi-bardzo dobre stwierdzenie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Śro 22:21, 28 Mar 2012    Temat postu:

Posłuchaj Brata !tak jak pisze, tak spróbuj postąpić .Ja w swojej K 750 stosowałem wiele świec ,uzbierało się tego z pół wiadra i co ? i gów......o,zastosowałem świece ruskie co dostałem z moto ,w worku zasyfione.Wypaliłem palnikiem do czystości założyłem i śmigam do dzisiaj ,świece suche jasny brązowy nalocik na elektrodach.I co ciekawe ,świece mają nabitą date 1988r i CCCP i chodzi:). Zakupiłem sporo swiec po 5 zyla na bazarach, tych współczesnych, ale niestety są do du....y.Współczesne to mam tylko fajki NGK.Kup stare ruskie lub zrób jak radzi brat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 2872
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 22:35, 28 Mar 2012    Temat postu:

Ja mam właśnie świece NGK, niestety oznaczenia nie jestem pewien, z pamięci BP 6 HS.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 15:24, 01 Kwi 2012    Temat postu:

To masz świece gorące czyli słabo odprowadzają ciepło.
Ja w uralcu mam BP 4 HS ,i te najlepiej pracują choć BP 5 HS jest też dobra
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin