Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z montażem kolan wydechu k 750
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KACPER48




Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:19, 15 Sie 2013    Temat postu: Problem z montażem kolan wydechu k 750

Witam mam problem z założeniem kolanek wydechowych i łącznika . Gdy kolanka zakładam każde z osobna i bez łącznika to pasują dość dobrze . Ale problem zaczyna sie gdy chce złożyć zestaw wraz z łącznikiem , wtedy bez młotka sie nie obędzie i nie wychodzi to najlepiej . Dodam że kolanka są stare takie jak były z motorem w trakcie zakupu . Do demontażu też potrzebny jest duży młotek. Czy to wina łącznika po którym widać że dużo przeszedł , czy może kolanka są zniekształcone czego po nich nie widać ? Czy też macie z tym aż taki problem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Czw 21:21, 15 Sie 2013    Temat postu:

A bez zakładania do motoru pasują do siebie? Spróbuj najpierw włożyć je do cylindrów nie na siłę, tak, żeby się obracały. Oczywiście wcześniejsze obczyszczenie ich z ewentualnej rdzy w tym miejscu może pomóc. I wtedy próbuj je wpasować do łącznika. U mnie też na starych nie było lekko, leżałem na podłodze i używałem dość sporej części swoich sił - z tym, że łącznik miałem pokrzywiony - i weszło. Młotkiem to ewentualnie z wyczuciem, żeby dobrze wpasować jak już na miejscu będzie. Ale ogólnie jeśli na stole do siebie pasują, to i tam powinny, tylko się trzeba powyginać trochę, więcej nie wiem ;p. Aa - no i jak bardzo ciasno siedzą w łączniku (na młotek) to też może czyszczenie pomoże?

Ostatnio zmieniony przez szefostwo dnia Czw 21:23, 15 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilku




Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 7:34, 16 Sie 2013    Temat postu:

Ostatnio też się mocowałem z wydechami. Nijak nie chciały pasować najpierw do łącznika a potem do ramy. Okazało się, że musiałem je skrócić, żeby pasowały do ramy, a z łącznikiem poradziłem sobie za pomocą lewarka i prowizorycznych ściągaczy z pasów. Nie wiem gdzie kupowałeś wydech i jakiej jest jakości, ale Hartman(n?)owskie rury nie poddały się moim kowalskim metodom Smile i leżą jak ulał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 18:19, 17 Sie 2013    Temat postu:

Pasuja pasuja:))) tylko trzeba wiedziec gdzie puknac i jaka kolejnosc:)))).I oczywiscie mowie o delikatnym puknieciu przez drzewo zeby nie pozagniatac.I dobrze jest zapsikac jakims WD i oczyscic i sprawdziec jak pasuje z boku motocykla:))).I trzeba zakladac wszystko razem po lekkim wbiciu w cylindry od razu lacznik zakladaj pod silnikiem.
Powrót do góry
rider41




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Wto 11:51, 20 Sie 2013    Temat postu:

Też miałem problem, aby to złożyć na używanych gratach, ale z pomocą młota jakoś poszło. Koleżka wysunął teorię, że wydech mógł być od K650 i dlatego mi do 750 nie pasował idealnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KACPER48




Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:35, 22 Sie 2013    Temat postu:

Witam za wszystkie podpowiedzi bardzo dziękuje . Mam jeszcze jedno pytanie , czy ten łącznik wydechu jest potrzebny ? Ponieważ na allegro widziałem że są sprzedawane wydechy bez łącznika i zastanawiam sie czy można go wyjąć a otwory w kolanach zaślepić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 11:12, 22 Sie 2013    Temat postu:

LAdniej chodzi z lacznikiem wiec zakladaj:))))
Powrót do góry
gazia




Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:44, 22 Sie 2013    Temat postu:

rider41 napisał:
Też miałem problem, aby to złożyć na używanych gratach, ale z pomocą młota jakoś poszło. Koleżka wysunął teorię, że wydech mógł być od K650 i dlatego mi do 750 nie pasował idealnie.

Witam , jak ze wszystkimi teoriami, w rzeczywistości nie znajdują odzwierciedlenia. Wydech od k650 jest inny, czytaj kolanka wydechowe mają kryzy (były wersje bez ) ale i tak są pod zupełnie innym kątem, nie da się ich zamontować do dolniaka ( węższy silnik ) po za tym wyloty znajdują się prawie idelanie równolegle do osi motocykla (dniepr ma nachylone w stronę osi motocykla ).
Pozdrawiam Gazia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Czw 21:33, 22 Sie 2013    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
LAdniej chodzi z lacznikiem wiec zakladaj:))))

czyli lepiej brzmi czy lepiej silnik pracuje????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazia




Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:42, 23 Sie 2013    Temat postu:

Witam , lepiej brzmi , silnik ma lżej ( 2 tłumiki, mniejsze opory wydechu ), ciszej chodzi ( pod warunkiem ,że wszystko jest szczelne).
Pozdrawiam Gazia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 8:59, 23 Sie 2013    Temat postu:

gazia napisał:
Witam , lepiej brzmi , silnik ma lżej ( 2 tłumiki, mniejsze opory wydechu ), ciszej chodzi ( pod warunkiem ,że wszystko jest szczelne).
Pozdrawiam Gazia.

Na pojedynczych tak nieprzyjemnie pyrka i faktycznie glosniej sie odzywa a z lacznikiem tak jak gazia pisze.
Przy okazji zapodalem ostatnio do dolniaka swiece chyba jakias china haha AWINA B7HNS i bylem milo zaskoczony jak na pierwsze jazdy.Niby nie do konca ta wartosc cieplna bo odpowiednik iskry to F80 ale zamiata super w porownaniu z innymi.
Ogolnie podobno najlepiej ruchol zamiata na swiecach:
NGK-B5HS
ISKRA -F55PS
DENSO W16ES
AUTOLITE-275


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 9:14, 23 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
krzyś




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żuławy Wielkie

PostWysłany: Pią 10:19, 23 Sie 2013    Temat postu:

Koledzy, a macie jakis pomysł jak/czym uszczelnic kolanko na wyjściu z cylindra?
Dmucha i "pierdzi" i tym samym wkurza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 10:22, 23 Sie 2013    Temat postu:

Sznur azbestowy - nie znam nic lepszego. Są kleje do tłumików ale wątpię czy sobie poradzą w tym miejscu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 10:25, 23 Sie 2013    Temat postu:

Daja rade te cementowe z wurtha do polaczen wydechu:)))ale jest tego sporo do wyboru i pewnie tez dadza rade - nie wiem jak dlugo:)))).

Masz tutaj do koloru do wyboru hehe
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 10:31, 23 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
krzyś




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żuławy Wielkie

PostWysłany: Pią 20:17, 23 Sie 2013    Temat postu:

Myślałem że ktoś coś wypróbował.
Coś polecanego.
Drażni jak jeden popiarduje a drugi szczelny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin