Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fazi
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Pią 16:59, 23 Mar 2012 Temat postu: pompa oleju dniepr mt11 |
|
|
panowie pomóżcie doradźcie jak sprawdzić pompę oleju jak zweryfikować ewentualne uszkodzenia,rozebrałem ją ale nie wiem czego szukać jedynie na dekielku pompy są delikatne rysy od trybów |
|
Powrót do góry |
|
 |
w_brat Moderator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 235 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 11:07, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Delikatne tzn. jakie? Może zdjęcie alko jakiś techniczny opis tych rys. Generalnie dla uniknięcia przepływania oleju na czołowych stronach kół zębatych stosuje się małe wartości luzów osiowych zwykle H8/e8 lub H7/d7. Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
fazi
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Sob 18:28, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
może z tego coś wywnioskujecie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
Błażej
Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 267 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:16, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Wstaw koła zębate i sprawdź ich luz. Pompa nie wygląda źle. Nie ma rys w bocznych ściankach.
Ostatnio zmieniony przez Błażej dnia Nie 10:28, 25 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4096 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 8:44, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
W Dnieprach z samą pompą zwykle nie ma problemu, raczej zawór nadmiarowy daje popalić.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
fazi
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Nie 14:08, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
zdaję sobie sprawę że dla was ponowie to proste sprawy ale dla mnie niestety nie,kupiłem mojego dniepra okazyjnie za kilka szelestów w zeszłym roku.
spuszczając olej z silnika okazało sie że jest w nim sporo benzyny więc doszedlem do wniosku że potrzeba remontu.Przeczytałem kilka waszych tematów co i gdzie z czym się je i tak tłoki almot,pierścienie tomring ,zaplon (wiem że sprawa dyskusyjna) prameti i kilka brakujących części.Ale niestety moja wiedza jest jeszcze bardzo uboga i stąd pytanie odnośnie tej pompy bo zdaję sobie sprawe że jak nie ma smarowania nie ma jechania |
|
Powrót do góry |
|
 |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 17:31, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli nie wiesz tak naprawdę czy pompa tłoczyła olej? |
|
Powrót do góry |
|
 |
fazi
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: Nie 18:08, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
właściwie to nie wiem bo jeździłem tylko bardzo krótkie odcinki |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Nie 18:59, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Masz pięknie opisane  |
|
Powrót do góry |
|
 |
koltun_m
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Francia Romans
|
Wysłany: Pon 16:36, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
w dniepraku masz kontrolkę ściśnienia oleju a poza tym wał na panewkach więc ewentualne braki na nich można zaobserwować a w moim olej uciekał kiedyś przez brok wałka rozrządu
powodzenia życzę |
|
Powrót do góry |
|
 |
|