Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pasowanie na szlif
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zachradek




Dołączył: 20 Gru 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:49, 06 Sty 2017    Temat postu: pasowanie na szlif

witam wszystkich . takie małe pytanko jakie max pasowanie tłoka z cylindrem tzn mam 0,15 luzu czy cylindry muszą być bezwarunkowo szlifowane ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 14:57, 06 Sty 2017    Temat postu:

Lekko za duzo a jakie masz tłoki i pierścienie.W rusku 0,10 po szlifie musi być .
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3988
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 15:48, 06 Sty 2017    Temat postu:

Nie wiem co to za tłoki, być może wstawienie nowych bez szlifu załatwi sprawę. Można szukać innej selekcji.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zachradek




Dołączył: 20 Gru 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:59, 06 Sty 2017    Temat postu:

tłoki sa oryginalne radzieckie . i jeden cylinder nie jest z tego kompletu jest nawet nieco luźniejszy może być nawet 0,2 . czyli definitywnie nadają się do szlifu? silnik będzie źle pracował na nich ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 17:05, 06 Sty 2017    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Nie wiem co to za tłoki, być może wstawienie nowych bez szlifu załatwi sprawę. Można szukać innej selekcji.
Wojtek

JAk juz to odwrotnie bo to nie nikasil.
Mozna dać uzywane tloki wieksze ale szlif nowy i pierscienie.
Powrót do góry
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 17:07, 06 Sty 2017    Temat postu:

zachradek napisał:
tłoki sa oryginalne radzieckie . i jeden cylinder nie jest z tego kompletu jest nawet nieco luźniejszy może być nawet 0,2 . czyli definitywnie nadają się do szlifu? silnik będzie źle pracował na nich ?


NAjpierw kolego napisz co to za silnik czy ural gorny 650 czy dniepr 650 gorny czy dolniak 750 bo wrózki tu nie ma i wtedy doradzim:)))
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3988
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 22:34, 06 Sty 2017    Temat postu:

Dawid! Tobie to Bawara się na umysł rzuciła Laughing Nikasil i Rusek to niespotykane połączenie. Dniepra tak ratowałem, inna selekcja i luz spoko.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zachradek




Dołączył: 20 Gru 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:49, 06 Sty 2017    Temat postu:

jest to silnik z k750 . a cylinder jest inny ponieważ. ten co był w silniku uszkodził się po rozebraniu . Porostu coś spadło na niego i uszkodziłem dolna cześć tulei, ułamała sie .dlatego załatwiłem używkę u kumpla także nominał ale o 0,05 luźniejszy .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 14:11, 08 Sty 2017    Temat postu:

Szlifuj i tyle. Gówna nie rób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3988
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 14:51, 08 Sty 2017    Temat postu:

Szlifuj, szlifuj i za chwilę nie ma co szlifować. Można spęcznieć tłoka, można poszukać innego pasowania. Jak nie ma progu i śladów zatarcia to z szlifem bym się tak nie rozpędzał.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 15:27, 08 Sty 2017    Temat postu:

balu napisał:
Szlifuj i tyle. Gówna nie rób.


Hehehhe popieram Smile))))) rusek ma takie owale zawsze wyjechane ze masakra a bawara na nikasilu znikome różnice a i tak nowe pierscionki musza posiadać najlpeej na maxymalnym kacie po zlozeniu i dziala masakrejszyn.
Stestowane juz 2 razy u mnie:)))
A selekcjami tłoków sie właśnie na nikasilu operuje:))))) dlatego tak napisałem


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 22:24, 08 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
pepe




Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Busko Zdroj

PostWysłany: Nie 16:44, 08 Sty 2017    Temat postu:

Chyba , że tuleja od forda i tloki maluch.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pepe




Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Busko Zdroj

PostWysłany: Nie 16:47, 08 Sty 2017    Temat postu:

Chyba , że tuleja od forda i tloki maluch.
Bo jak czytalem utrąciłeś tuleje cylindra
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Pon 6:30, 09 Sty 2017    Temat postu:

Almot też ma coś ze 4selekcje z tego co pamietam. Ale jest różnica co 0.01mm a tu jak na jednym jest 0.15 a na drugim 0.20 no to sory. Słuchaj cyrografa i spęczniaj tłoki może nie wyrosną jak chleb Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zachradek




Dołączył: 20 Gru 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:52, 09 Sty 2017    Temat postu:

no fakt Razz chyba trza szlifować
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin