Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ostatnia szansa dla silnika k-750, luźne koło rozrządu
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Wto 5:15, 12 Lip 2016    Temat postu:

Pomiar, pomiar i jeszcze raz pomiar!!! Tam musisz miec ze 2 setki wcisku conajmniej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzyś




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żuławy Wielkie

PostWysłany: Wto 15:42, 12 Lip 2016    Temat postu:

A czy mógłby ktoś podać wymiar jaki powinien tam być ? Chciałbym sprawdzić czy wałek czy koło ... czy jedno i drugie do wymiany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Wto 19:57, 12 Lip 2016    Temat postu:

tu masz wszystkie wymiary i pasowania:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 22:27, 12 Lip 2016    Temat postu:

Z takimi rzeczami problemy???????????? toż to kosmetyka w rusku
Powrót do góry
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Śro 13:36, 13 Lip 2016    Temat postu:

Dawid, masz na myśli to, że najlepszym sposobem będzie przyspawanie trybu rozrządu do wałka? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korbowód




Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 5:08, 14 Lip 2016    Temat postu:

Najlepszym i najtańszym , tylko trzeba tak przyspawać żeby nie ściągneło na jedną stronę koła, wbij na blachę z puszki po browarze i migomat z wierzchu bo i tak komplet do śmietnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 20:04, 15 Lip 2016    Temat postu:

Dopiero z BALU przerabialiśmy temat większość wałków ma zaniżony wymiar pozostaje tylko nałożyć chrom techniczny i przeszlifować na wymiar,no właśnie zapomniałem jaki chyba 22, 05 to 05 na pewno
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 20:41, 15 Lip 2016    Temat postu:

Michal_ napisał:
tu masz wszystkie wymiary i pasowania:
[link widoczny dla zalogowanych]


Tutaj znacznie więcej literatury o bokserach ruskich i niemieckich

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcello




Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 20:43, 15 Lip 2016    Temat postu:

A co do naprawy to też skłaniałbym się do napawania lub chromowania i przetoczenia a nie blaszki po puszce piwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korbowód




Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 6:49, 18 Lip 2016    Temat postu:

No nie ma co nawet porównywać chromowania czy napawania do spawu, ale czy kolega ma takie możliwości i dojście do fachowca który mu to poprawnie zrobi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzyś




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żuławy Wielkie

PostWysłany: Pon 7:17, 18 Lip 2016    Temat postu:

No własnie tu jest problem .... niby mam zaprzyjaźnionego fachowca .... ale ten jest zawalony robotą znacznie poważniejszą niż takie wałeczki. Owszem, zrobi to lecz może to potrwać duuuużo czasu i kosztować tyle co porządne nowe kółko.
Kupno nowego z kolei, to znowu loteria co się trafi. A jak już zdążyłem zauważyć to wszyscy oferują to samo i każdy chwali że jego są naj...
Mógłbym sam bo wiedzę mam ale tokarnia nie pierwszej nowości i niestety nie mam odpowiedniej szlifierki żeby przeszlifować szczęki uchwytu, żeby to prosto było.
No i niestety jakbyś się nie obrócił to dupa z tyłu .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzyś




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żuławy Wielkie

PostWysłany: Nie 14:21, 24 Lip 2016    Temat postu:

wyrwałem chwasta...... znaczy walek rozrządu . wymiar 22,02, kółko ma wymiar powyżej 22,10 , niestety nie mam średnicówki powyżej 20 i nie mam jak dokładniej zmierzyć.
I teraz pytanie do mądrzejszych - wymieniać samo kółko zebate czy komplet z wałkiem ?

moje koło było z tych tanich , po 120 - 140 zł , sądząc po wykonaniu, Stare koło które przyjechało z motórem z ukrainy bylo tego typu
[link widoczny dla zalogowanych]

różnica to ilość otworów, rozbite miało 2 duże otwory a stare ukraińskie jak to z linku - 6 dziur.
Niestety moje ukraińskie się nie nadaje bo jest peknięte Sad .
Kupować to z linka czy rzeźbić z moim .... napawanie, toczenie .... = zawieźć do fachowca i czekać nie wiadomo ile.


Ostatnio zmieniony przez krzyś dnia Nie 14:21, 24 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 8:12, 25 Lip 2016    Temat postu:

Jeszcze sie z tym bawisz?? Kup nowe kola z linku.Te tanie kola w wiekszosci przypadków wpadaja bez oporów.Jak to napawasz spaw będzie twardy bo sie nawegli bo kolo jest zeliwne i takie cos najlepiej szlifować.Przy zakladanu kola uwazaj zeby klin niebyl wyzej niz rowek w kole bo może rozerwać.
Powrót do góry
krzyś




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żuławy Wielkie

PostWysłany: Wto 6:44, 26 Lip 2016    Temat postu:

Dawid, bawię się z tym w wolnej chwili których niestety mam ostanio bardzo mało. Praca + remont 100-u letniego domu ..... dłubanie w garażu to dla mnie odpoczynek. A jest przy czym dłubać Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin