Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

NIe pali na oba cylindry
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:43, 04 Wrz 2015    Temat postu: NIe pali na oba cylindry

witam ponownie dziś przejechałem 30 km i 2 pchania nie pracuje na jeden cylinder . Cewka jest od malucha , elektroniczna iskra , platynki ustawione prawidłowo , nie reaguje na regulację gaźnika , zmieniałem świece, iskra jest a nie pracuje na lewy cylinder - co to może być
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 20:27, 04 Wrz 2015    Temat postu:

Duzzzzzzzzzzo rzeczy hehehhehe.Ale elekrtonicznej iskry nie widzialem:))).

Jak jest iskra na lewym i nie pali to powodem moze byc brak paliwa z gaznika Smile)) urwany grzybek śrubki regulacyjnej zawory ,zatkany kranik lub brak sprezania z powodu urwania zaworu itd.
Diagnozowac jest banalnie takie cos .JAk silnik pracuje na prawym cylindrze wez strzykawke z benzyna i wstrzyknij w miejscu zasysania powietrza z filtra do gaznika (tak gdzie kolano gimowe nachodzi) i jak silnik zareaguje odpaleniem to masz problem z paliwem.Weż miernik i zmierz sprezanie na tym cylindrze.
Powrót do góry
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:33, 04 Wrz 2015    Temat postu:

elektroniczna iskra : [link widoczny dla zalogowanych]
, sprawuje się nieźle
Wlałem paliwo przez gaźnik strzykawką poleciało z wydechu i nic nie dało to , zawory pracują , iskra jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:35, 04 Wrz 2015    Temat postu:

myślałem o pomiarze ciśnienia ale nie posiadam takiego przyrządu ( właśnie zakupiłem na allegro ) a paliwo leci , poziom w gaźniku jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:37, 04 Wrz 2015    Temat postu:

prawidłowy link do strony
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 351
Przeczytał: 22 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Sob 7:59, 05 Wrz 2015    Temat postu:

Zanim przyslą Ci manometr możesz zrzucić głowicę i organoleptycznie ocenić stan tłoka/cylindra. Zpdawdź luz zaworowy- może zawory są podparte

Ostatnio zmieniony przez meter30 dnia Sob 8:02, 05 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 2543
Przeczytał: 27 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 8:52, 05 Wrz 2015    Temat postu:

Po to jest manometr aby nie targać niepotrzebnie głowicy, lub nie czepiać się bezpodstawnie gaźnika. Zdecydowanie łatwiej wkręcić przyrząd jak to wszystko rozbierać, weryfikować czyścić i składać. Koszt przyrządu nie wielki, inna sprawa że większość warsztatów samochodowych takowy posiada i można z takiego skorzystać.
Wojtekj
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 17:54, 05 Wrz 2015    Temat postu:

Ehhhh jak z takimi rzeczami jest problem to moze lepiej kup japonie bo rusek Cie wykonczy nerwowo Smile))) hihihi .Diagnoza takiego czegos zajmuje max 10 min Smile))).
Powrót do góry
euro




Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Suchań

PostWysłany: Sob 20:29, 05 Wrz 2015    Temat postu:

A po kilku latach użytkowania o mechanice mimowolnie będziesz wiedział więcej niż inżynier z F1:-D.
Ja swojego tylko raz chciałem spalić, ale to trochę przez żonkę bo mi dokuczałaWink
Lecz,jak parę dni temu z Bornego na kołach wróciłem to myślałem,że pęknę z dumy!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 6:51, 06 Wrz 2015    Temat postu:

I co mam powiedzieć , nie pali na lewy , wy dobijacie może go sprzedam kupię japonie i nie będę tu nikogo prosił o pomoc - może i to jest rozwiązanie szkoda że nie dla mnie i dalej będę was drażnił pytaniami aż zacznie chodzić na oba w poniedziałek będzie już coś więcej wiadomo , obecnie znowu robię przegub gumowy bo okazało się że pęka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 351
Przeczytał: 22 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Nie 7:49, 06 Wrz 2015    Temat postu:

Przegub gumowy kardana jak kupisz taki najzwyklejszy to będziesz co roku wymieniał. Kup coś lepszego np. Poliuretanowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:02, 07 Wrz 2015    Temat postu:

I może się nauczę , ciśnienie dobre zawory wyregulowałem ponownie zapłon ustawiony zmieniłem świece i chodzi - co było on sam chyba nie wie , ale znowu jest teraz problem z ładowanie - jest tylko na wysokich obrotach instalacja 6V Regulator RR-302 czy to normalne , jeśli cos da się podregulować proszę o radę
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 8:29, 08 Wrz 2015    Temat postu:

Zależy co rozumiesz przez wysokie obroty Very Happy Jeżeli masz oryginalną prądnicę to na wolnych obrotach najczęściej nie będzie doładowywał, ale po dodaniu trochę gazu powinna lampka ładowania gasnąć i powinien się aku ładować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
meter30




Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 351
Przeczytał: 22 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów

PostWysłany: Wto 8:34, 08 Wrz 2015    Temat postu:

maszpol - tak to normalne i nie ma się co przejmować czy regulować. Po lekkim dodaniu gazu lapmka powinna gasnąć. Jeśli gaśnie dopiero na wysokich obrotach to jest coś nie tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:06, 08 Wrz 2015    Temat postu:

musi być na wysokich obrotach aby było ładowanie co może być tego przyczyna
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin