Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kaśka po remoncie
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pią 21:28, 07 Mar 2014    Temat postu: Kaśka po remoncie

Jako że uznałem remont za zakończony pozwoliłem założyć sobie nowy temat, który będzie związany z moimi przeglądami motocykla, awariami i różniastymi pierdołami, które po remoncie mnie napotkają
Po dojechaniu dzisiaj do równych 60 km przebiegu przyszedł czas na zmianę oleju w mojej katarzynie. Jako że mam korek spustowy z magnesem sfotografowałem to co się na nim znalazło:Shocked
[link widoczny dla zalogowanych]
Trochę wszelkiego rodzaju syfu ale myślę że nie jest źle. W końcu się dociera to musi troche tego być.
Wykręciłem również świece co by zobaczyć jak wyglądają:
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba troszkę za bogato ale póki co to niech tak będzie.
Niepokojącym za to faktem jest to że przy przegazówce kopci jak parowóz z lewego gara. Czyżby już się coś zesrało?? Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 21:33, 07 Mar 2014    Temat postu:

Nic nie za bogato.JA bym jeszcze dodal paliwa szczegolnie na dotarciu.
Daj mu szanse i niech sie dotrze ten pierwszy tysiac km.
Poprostu masz tu przyklad rewelacyjnych tloków Algniot:)))) hahhaa
Powrót do góry
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pią 21:44, 07 Mar 2014    Temat postu:

no właśnie się tych Algniotów najbardziej obawiałem. Fakt faktem nie oszczędzam go. Cały czas rura haha:)Smile oczywiście w granicach rozsądku. mam nadzieję że to ustąpi. dodam że z prawego gara dymka póki co nie puszcza ale lewy to mówie parowóz przez duże P hahaha:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pią 22:29, 07 Mar 2014    Temat postu:

Ja osobiscie nie widze w tych Algniotach nic złego.Gdyby co drugiemu forumowiczowi ,który zastosował te tłoki pozacierały się gary po małym przebiegu ,to faktycznie szukał bym przyczyny w tłokach .Ale słyszy się o pojedyńczych przypadkach niezadowolenia.Co może świadczyć o złym spasowaniu lub dupowatych pierscieniach i złym docieraniu.Jakby były takie złe to nikt by ich nie kupował i produkcja by stanęła.Jeśli Algnioty są złe to napewno są lepsze wschodnie z łyżek stołowych.Ja jestem zadowolony,a jak ktoś chce to przecież może włożyć malca lub bisa..Jedno zauważyłem ,co zresztą było opisane przez Dawida,Im dłuzej jeżdzi, łapie przebiegi, to lepiej chodzi:).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3932
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 22:54, 07 Mar 2014    Temat postu:

Nigdy nie zakładałem Almotów to się nie wypowiadam. Natomiast na poukładanie pierścieni trzeba 300-500 km, dopiero wtedy można się zastanawiać nad dymieniem.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pią 23:02, 07 Mar 2014    Temat postu:

czyli póki co ogień na tłoki i heja do przodu!!! najwyżej się coś rozleci hahaha:)Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pią 23:15, 07 Mar 2014    Temat postu:

Nic sie nie rozleci jezdzij i docieraj,pierscienie masz dobre muszą się ułożyć .T dopiero 60 czy 80 km.za mało aby stawiać wyroki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3932
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 23:23, 07 Mar 2014    Temat postu:

Ani to nowe, ani to dobre. To jest Rusek i rozlecieć może się w dowolnym momencie.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pią 23:37, 07 Mar 2014    Temat postu:

Jak każdy ,nawet Japonia i Bawaria moze pokazać rogi w nieoczekiwanym momencie.To tylko sprzęt .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:22, 08 Mar 2014    Temat postu:

Moja opinia jest wprost odwrotna.
Jezeli z jednego gara dymi jak z komina parowozu przy dodaniu gazu to cos jest nie halo - czy np nie pomyliles sie zakladajac pierscienie i jeden jest zalozony odwrotnie ?
Ja bym sprawdzil co sie dzieje.
Tloki Almotu sa niezle, choc oczywiscie dobre sa ze stopu AK20, a nie 12 - te ostatnie jakie takie ale glowna sprawa sa dobre pierscienie.
Slabnik mocno docierany nie powinien dymic wogole.
Ta swieca rzeczywiscie za uboga ( patrzysz na porcelanke i koniec elektrody masowej a nie na metalowa obudowe ) pokaz druga.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Sob 21:11, 08 Mar 2014    Temat postu:

Adam ,jak pamiętasz lewy gar jest smarowny dodatkowo pompą oleju ,być może się jeszcze nie dotarło .Bo co to 60 -80 km.Ale jak jest kolor taki jak na świecach to raczej nie jest za ubogo.Ubogo to jest raczej jasno na świecach a nie tak jak na foto..W/g mnie jest bogato i tak niech troche pobiega na dotarciu.Jak będzie ubogo na dotarciu ,silnik sie mocniej grzeje, co na początku nie jest raczej wskazane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 22:18, 08 Mar 2014    Temat postu:

Almot sie naprawde dlugo uklada ale nie wytrzyma ostrego wstawiania a do delikatnej jazdy oki:)))).Moj kolega ma almota gdzie wymienione byly pierscionki na DERDE a przy wymianie w tloku byl otwor na okolo 10mm miedzy pierscieniami i tak to poskladal i lata na tym juz kilka tys i daje rade Smile)))i coraz mniej kopci hahaha ale pasowanie mu zrobilem na 14 setek(i tak przytarlo) i naprawde mocy mu nie brakuje:)))-fota ponizej.Ale delikatnie nie byl docierany a z almotem trzeba delikatnie.
Jak ktos ma almota juz dobrze dotartego to niech przytrzyma do deski w upale ponad 30 stopni przez 100km:))) i jak mu sie nic nie zacznie dziac to jest oki:)))) bo ja tak jezdze caly czas Smile))).Na tlokach z malucha po okolo 120-150km juz lekko zaczol chodzic i nic sie nie dzialo.Tylko pilnowac zeby nie przegrzac na samym poczatku ale jestem pewien ze rewelacyjnie zaczyna chodzic po okolo 4000km i chodzi coraz lepiej:))) az wkoncu cos peknie i odleci hahaha bo ten sprzet ma swoje prawa .Ale juz tyle o tym bylo razy ze szkoda pisac.

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Sob 22:35, 08 Mar 2014    Temat postu:

Na foto zajefajnie przytarty tłok.Dawid ten sprzęt nie był stworzony do tego aby jechał przez godz. do deski 100km.To sprzet dla armii ,inne przeznaczenie ,a pózniej udostępniony dla cywila.Jaki jest sens katować na maxa.Skoro łyzkowe tłoki wytrzymywały w warunkach wojskowych, to nasze Almoty wytrzmaja w normalnej eksploatacji,czyli gorszej od wojskowej.Jak ktoś pisze że jeżdzi na 8-ce z koszem 100 i więcej na godz, przez setki km , to jest to realne ale z Giewonta z żaglem Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 3:19, 09 Mar 2014    Temat postu:

J35 swieca pokazuje ze mieszanka jest troche za uboga na docieranie.
No ale podstawa to zobaczyc obie swiece.
Niezaleznie od tego czy jest natrysk oleju na cylinder czy nie to dymu nie moze byc, za co wlasnie odpowiedzialne sa pierscienie.
Kiepskie materialy sa odpowiedzialne za rozne przypadki, jak pekanie walow - jesli czesci sa wlasciwej jakosci tak jak bylo w BMW to nic sie nie dzieje.
Wiem bo mialem BMW z tego okresu.

Dawid ma racje ze tloki Almotu z AK12 moga sie przytrzec i po 2 tys km i ze nie lubia duzych obciazen, wlasnie dlatego ze dodatek krzemu jest za niski - juz byla o tym mowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 20:56, 09 Mar 2014    Temat postu:

Adam M. napisał:
Moja opinia jest wprost odwrotna.
Jezeli z jednego gara dymi jak z komina parowozu przy dodaniu gazu to cos jest nie halo - czy np nie pomyliles sie zakladajac pierscienie i jeden jest zalozony odwrotnie ?...

pierścienie dobrze założyłem na 100%. dwa razy sprawdzałem. na ciepłym silniku jakby dymienie ustawało. ale mam teraz inny problem. wybrałem się dziś na przejażdżkę i po przejechaniu 15 km musiałem ściągnąć busa. motór umarł. coś się zesrało z rozrządem bo wałek się wogóle nie obraca Evil or Very Mad jutro ściągne dekiel to porobię foty i się zobaczy. dodam że miałem tzw. cichy rozrząd. specjalnie napisałem że miałem bo pewnie już go nie mam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin