Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kapturki miseczki na zawory k650 dniepr pomocy!
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 486
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Sob 9:51, 09 Kwi 2016    Temat postu:

W zasadzie masz gniazdo do wymiany,ale jak chodzi to zostaw zrobisz to przy następnym remoncie głowic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 10:01, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Kompresje mam 8.5 atm i glowice dopiero po remoncie:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 486
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Sob 10:28, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Gniazdo w twojej głowicy było w makabrycznym stanie i żeby je wyprowadzić musieli je w warsztacie głębiej potraktować frezami.Po tej operacji zawór siadł głębiej,co za tym idzie śruba regulacyjna musi być bardziej wykręcona.Wadą tego jest to że zawór ten będzie niżej się otwierał co powoduje gorsze zasysanie mieszanki paliwowo powietrznej przy zaw. ssącym lub wydalanie gazów spalin na zaw.wydechowym co za tym idzie osadzanie się nagaru.Pretensji to zakładu co ci to robił to raczej mieć nie możesz ,bo zrobili co mogli żeby na koszt wymiany gniazd cię nie na razić,jest to raczej kosztowna operacja,a jak już robić to wszystkie gniazda na obydwu głowicach.Polega to na wyfrezowaniu starych gniazd,dorobieniu bądź dobraniu nowych nagrzaniu głowic i wklejeniu ich na specjalny klej i obróbka wszystkiego od nowa.Do tego ,aby zamontować głowice pod frezarką jeszcze trzeba dorobić uchwyt a do tego znowu trzeba czasu,a czas to pieniądz w takim zakładzie.Owszem jest to do zrobienia,ale to robota raczej dla rzeźbiarza amatora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 11:14, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Rozumiem,ale troche pojezdze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BALON




Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pszczyna

PostWysłany: Sob 11:59, 09 Kwi 2016    Temat postu:

równie dobrze może być laska sklepana
jeździj i się nie przejmuj jak nie wydaje dziwnych odgłosów
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 12:51, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Wlasnie moze byc laska bo jak zdjalem pokrywe to ta laska ma lekkie bicia w porownaniu do innych. Jak silnik pracuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 17:53, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Fotka glowicy, srubki:)

[link widoczny dla zalogowanych]

Chyba ze zle ustawiam bo mam problem z tymi znakami i gmp.


Ostatnio zmieniony przez progress dnia Sob 17:55, 09 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 486
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Sob 18:04, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Może być i sklepana laska najłatwiej to porównać z drugą ,a może też i krzywka leżeć na wałku rozrządu.Może jedno i drugie.Spróbuj zamienić laski miejscami i zobacz jak to wtedy wygląda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 18:23, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Zamowilem nowe laski,walek jest nowy od swiatka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BALON




Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pszczyna

PostWysłany: Sob 19:02, 09 Kwi 2016    Temat postu:

gmp masz jak tłok jest na górze
nie powinieneś mieć z tym problemów
krzywki nie widziałem żeby się tak różnie wytarły
popychacze też nie widziałem
wolałbym używane laski równe nie mam zaufania do "nowych" części
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Sob 19:18, 09 Kwi 2016    Temat postu:

progress napisał:
Fotka glowicy, srubki:)

[link widoczny dla zalogowanych]

Chyba ze zle ustawiam bo mam problem z tymi znakami i gmp.


Jesli to zdjecie jest dobrze zrobione to zawory nie równo "siedza" , ssący według mnie wystaje prawidłowo , a wydechowy wystaje za mało...Albo w nieprawidłowym miejscu regulujesz te zawory....Zle masz założone sruby od koników . Według mnie powinny byc nakretka do dołu , a nie do góry...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 21:38, 09 Kwi 2016    Temat postu:

Wyjmij laskę popychacza i sprawdź czy nie kiwa się któraś stalowa nasadka na alu pręcie. Jest to nagminne, w takim wypadku nie da się ustawić luzu bo stale się zmienia w zależności od ustawienia nasadki względem pręta. Odkąd zamontowałem rurkowe laski od Garba to luzy dziwnym trafem nie zmieniają się.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin